Wróć   America's Army PL > Dodatkowe > Inne

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
Stare 11-02-2009, 16:31   #601
-misiu
General
 
Zarejestrowany: 14 Oct 2004
Wiadomości: 728
Domyślnie

Moon, naprawdę dobry film. Oczywiście daleko mu do Odysei, czy innych klasyków, jednak potrafi wprowadzić człowieka w podobny "klimat". Do tego bardzo dobra ścieżka dźwiękowa Clinta Mansella (gość od muzyki z Requiem dla snu i reszty filmów Aronofskyego). Wg. mnie film zdecydowanie lepszy od Dystryktu 9, ale też ciężko porównywać
__________________

Steam - Muzyka - Poprzednio
-misiu jest offline   Odpowiedz z Cytatem

  #ADS
Reklama
Circuit advertisement
 
 
 
Zarejestrowany: Always
Miasto: Advertising world
Wiek: 2010
Wiadomości: Many
 

Port Lotniczy Lublin

Reklama is online  
Stare 11-02-2009, 16:57   #602
Chomiq
General
 
Zarejestrowany: 21 Apr 2004
Miasto: Police
Wiadomości: 3895
Domyślnie

Wczoraj obejrzalem caly pierwszy sezon Lie To Me z Timem Rothem. Polecam.

Edit.
Dzisiaj przyszla kolej na:

Zombieland [IMDB][Trailer] - wizja swiata w zagladzie, czyli to co niby widzielismy juz w wielu filmach o zombiakach. Z tym ze tutaj jest Woody Harrelson w roli totalnego bad assa i ogolny klimat komedii. Milo sie oglada, mozna fajnie zabic nudny jesienny wieczor.
Ocena: 7 z duzym plusem.

Ostatnio edytowany przez Chomiq : 11-04-2009 o 19:08
Chomiq jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-20-2009, 17:52   #603
Chomiq
General
 
Zarejestrowany: 21 Apr 2004
Miasto: Police
Wiadomości: 3895
Domyślnie

Inglorious Basterds - krotko, po prostu swietne kino. Nikt tak nie opowiada historii jak Tarantino. 10.
Chomiq jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-20-2009, 19:31   #604
-=ScorpionPL=-
Chief Warrant Officer 3
 
Zarejestrowany: 27 Jul 2007
Miasto: Stąd skąd się nie spodziewasz
Wiadomości: 146
Domyślnie

"Moon, naprawdę dobry film." - jeden z lepszych filmów z tego roku. Jeszcze Pandorum, też o manipulacjach genetycznych.

Quid Pro Quo (2008 ) - film o nietypowym temacie, troche nudny ale gra fajna laska i da się obejrzeć.

Z polskich, starszych filmów "Paciorki jednego różańca".

Ostatnio edytowany przez -=ScorpionPL=- : 11-22-2009 o 19:18
-=ScorpionPL=- jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-22-2009, 10:48   #605
Chomiq
General
 
Zarejestrowany: 21 Apr 2004
Miasto: Police
Wiadomości: 3895
Domyślnie

Szykuje sie remake Zmierzchu Tytanow:
http://ve3d.ign.com/videos/play/6407...-2/Flash-Video
Chomiq jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-25-2009, 13:15   #606
Janek
General
 
Zarejestrowany: 20 Jan 2004
Miasto: Warszawa
Wiadomości: 2675
Domyślnie

Avatar - [SPOLIER] Tańczący z Wilkami w kosmosie [/SPOILER]
Zidentyfikowane różnice:
- Indianie są niebiescy.

Film fajnie się ogląda, widoki są na tyle ciekawe a akcja na tyle szybka, że całe szczęście nie da się zbytnio rozmyślać nad "głębokością" fabuły. Przez całe 2,5h ani chwili się nie nudziłem, a pare scen robi duże wrażenie.

Jeśli chodzi o rewolucyjność - w ramach świąt zabrałem na seans moich rodziców, którzy po wyjściu zapytali "A na czym miała polegać ta rewolucja?"
__________________

Ostatnio edytowany przez Janek : 12-25-2009 o 13:33
Janek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-26-2009, 09:52   #607
Symonides
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Mar 2003
Miasto: Hrabstwo Ducha
Wiadomości: 4894
Wyślij wiadomość przez ICQ do Symonides Wyślij wiadomość przez AIM do Symonides Wyślij wiadomość przez Yahoo do Symonides wyślij wiadomość poprzez Skype do
Domyślnie

Avatar
No fabula sztampowa, ale Janek- umowmy sie- zdecydowana wiekszosc obecnych produkcji to nic wyszukanego pod wzgledem fabuly.
Avatar natomiast broni sie niebywala oprawa.
Ja siedzialem z rozdziawiona gębą w kinie


Mozna sie nabijac, ze to film o niebieskich aborygenach, czy innych ludzikach lasu, ale generalnie historia zostala pieknie pokazana i pierwsze co sie cisnie na usta po wyjsciu z kina, to "zaluje ze jestem zwyklym czlowiekiem, ze naleze do rasy ludzi nieba".

Dla mnie, pomimo dosc prostej historii, film zasluzyl na 9/10.
__________________
Symonides jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-26-2009, 09:57   #608
Chomiq
General
 
Zarejestrowany: 21 Apr 2004
Miasto: Police
Wiadomości: 3895
Domyślnie

Siostra wczoraj byla na Avatarze - "Musisz to zobaczec dla samych efektow". Dziekuje za takie cos.
Chomiq jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-27-2009, 22:52   #609
Camaxtli
General
 
Zarejestrowany: 14 Apr 2004
Wiadomości: 842
Domyślnie

Cytat:
Napisał Symonides Zobacz Wiadomość
"zaluje ze jestem zwyklym czlowiekiem, ze naleze do rasy ludzi nieba".
To samo poczułem podczas wychodzenia z kina

Faktycznie efekty są świetne i to niekoniecznie jest taka duża zaleta, bo oglądanie filmu z rozdziawionym pysiem przysłania całą fabułę (ciężko się wczuć w film, oglądając te wszystkie latające światełka ), która wg. mnie jest równie dobra. Ale to będzie można to stwierdzić za jakiś czas oglądając 2D na DVD.
__________________
Ze szkoły wojennej życia. Co mnie nie zabija, to czyni mnie silniejszym.
- Fryderyk Nietzsche
Camaxtli jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-28-2009, 14:55   #610
Symonides
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Mar 2003
Miasto: Hrabstwo Ducha
Wiadomości: 4894
Wyślij wiadomość przez ICQ do Symonides Wyślij wiadomość przez AIM do Symonides Wyślij wiadomość przez Yahoo do Symonides wyślij wiadomość poprzez Skype do
Domyślnie

Ja dodam jeszcze, ze fabuła celowo jest prosta ja budowa cepa, a to dlatego zeby dotarła nawet do najwiekszych tłuków tego świata. Zeby kazdy mogl zrozumiec przeslanie jaki niesie ten film. Zeby kazdy mogl dostrzec jak piekny otacza nas swiat i jak istotna jest jego ochrona.
Niestety jak widac sztuka sie niekoniecznie udala, bo wiekszosc ludzi uwaza sie za najwyzsza inteligencje, ktora liczy na superambitne produkcje filmowe, a nie ogarnia tak prostego wątku jaki jest w Avatarze...
Dlatego tez smiesza mnie komentarze ludzi (tych wielkich "krytykow" i "inteligentow") na wszelakich forach pod recenzjami tego filmu.
__________________
Symonides jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-28-2009, 15:56   #611
klopsik_PL
General
 
Zarejestrowany: 28 Aug 2003
Wiadomości: 1343
Wyślij wiadomość przez MSN do klopsik_PL
Domyślnie

Cytat:
Napisał Chomiq Zobacz Wiadomość
Siostra wczoraj byla na Avatarze - "Musisz to zobaczec dla samych efektow". Dziekuje za takie cos.


2012 ogladaes?
__________________
klopsik_PL jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-29-2009, 08:54   #612
rmcdzk
General
 
Zarejestrowany: 08 May 2004
Wiadomości: 492
Domyślnie

Cytat:
Napisał klopsik_PL Zobacz Wiadomość
2012 ogladaes?
Kiedyś byłem głupi i myślałem, że to w Dniu Niepodległości i Armageddon'ie jest najwięcej przetandetnie infantylnego amerykańskiego patosu, teraz już jestem mądrzejszy i wiem ze suma tych powyższych pomnożona przez 666 daje mniej niż to co się dzieje w 2012
rmcdzk jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-29-2009, 12:38   #613
Janek
General
 
Zarejestrowany: 20 Jan 2004
Miasto: Warszawa
Wiadomości: 2675
Domyślnie

Bluznisz! Dzien Niepodległości był zarąbisty! Fraza "Welcome to Earth" to klasyk jakich mało :-)

Co do Avatar, to jednak jest to zupełnie inna liga niż 2012 czy podobne crapy - film jest jakies 666x lepszy. Fabula jest moze nieskomplikowana, ale jakis tam sens ma i cos przekazuje. Nie sa to wielkie odkrycia, ale jesli ktos idzie na Avatara i oczekuje filmu Bergmana to powinien sie puknac w czolo.
__________________
Janek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-29-2009, 13:12   #614
Chomiq
General
 
Zarejestrowany: 21 Apr 2004
Miasto: Police
Wiadomości: 3895
Domyślnie

Ej, nie szukajmy zbytniego przekazu w filmach z hollywood. W koncu to tylko rozrywka za 310mln $.
Chomiq jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-29-2009, 23:10   #615
Symonides
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Mar 2003
Miasto: Hrabstwo Ducha
Wiadomości: 4894
Wyślij wiadomość przez ICQ do Symonides Wyślij wiadomość przez AIM do Symonides Wyślij wiadomość przez Yahoo do Symonides wyślij wiadomość poprzez Skype do
Domyślnie

Jak ktos chce zobaczyc ambitne kino to niech sobie zobaczy Półksiężyc
http://recenzje.filmweb.pl/FilmRevie...review.id=5385
Ludzie, jesli myslicie, ze produkcja holywoodzka, ktora kosztowala kilkaset milionow zielonych +polowa z tego na kampanie marketingowa bedzie czyms wiecej niz tylko pelnym patosu amerykanskim gniotem, to jestescie w bledzie.
Ale w dzisiejszych czasach niestety o to w pewnym sensie chodzi. Hamburgerojady nie zrozumieja przekazu filmu, ktorego forma przekracza granice ich percepcji, a umowmy sie- kino holywoodzkie jest przede wszystkim dla hamburgerojadow.
Avatar swietnie trafia do wszystkich odbiorcow. Jedynie nie trafia do tych, ktorzy ciemno wierzyli, ze to bedzie poezja spiewana
__________________
Symonides jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-30-2009, 00:49   #616
klopsik_PL
General
 
Zarejestrowany: 28 Aug 2003
Wiadomości: 1343
Wyślij wiadomość przez MSN do klopsik_PL
Domyślnie

Cytat:
Napisał rmcdzk Zobacz Wiadomość
Kiedyś byłem głupi i myślałem, że to w Dniu Niepodległości i Armageddon'ie jest najwięcej przetandetnie infantylnego amerykańskiego patosu, teraz już jestem mądrzejszy i wiem ze suma tych powyższych pomnożona przez 666 daje mniej niż to co się dzieje w 2012

Sie tak spytam, gdzie w 2012 widziales patos? Chodzi ci o czarnego doradce, ktory chcisl uratowac jak najwiecej ludzi, czy moze niezniszczalny john cusack? Mozliwe, ze nie pamietam, bo ogladalem kinie zaraz po premierze, ale ja takiego wrazenia w ogole nie odnioslem.
__________________
klopsik_PL jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-30-2009, 08:38   #617
rmcdzk
General
 
Zarejestrowany: 08 May 2004
Wiadomości: 492
Domyślnie

Jest tam obecny gdziekolwiek przecież, 2,5h ciągłej żenady jak dla mnie w stylu "jak nie my to kto" (tak wiem, że o tym jest film ). Jeden z lepszych, tzn. śmieszniejszych był oczywiście jak Danny Glover został na 1600 Pennsylvania Avenue
rmcdzk jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-31-2009, 13:50   #618
-=ScorpionPL=-
Chief Warrant Officer 3
 
Zarejestrowany: 27 Jul 2007
Miasto: Stąd skąd się nie spodziewasz
Wiadomości: 146
Domyślnie

W Avatarze podoba mi się, że da się odczuć co jest jawą a co snem. Z jednej strony żołnierze i pani doktor (ludzie), a z drugiej bajkowy świat Pandory. Jak dla mnie reżyser dystansuje się od tego prostego przesłania, o którym pisał Symonides. Nie chodzi o ochronę samą w sobie bo świat jest piękny ale o ochronę w jakimś celu. Jasno pokazał na czym zależy ludziom a co jest ważne dla Na'vi. Świat Pandory jest dostępny dla ludzi tylko dzięki avatarom, to taki jaby kompromis, w ten sposób mogą go poznać. Jake Sully przekracza granice, zapomina, że jest czlowiekiem, to reakcja na to jak ludzie traktują nową planete. Tak samo pani pilot rezygnuje z walki, dezerteruje, a nawet gorzej przechodzi na stronę wroga.

Ostatnio edytowany przez -=ScorpionPL=- : 12-31-2009 o 13:54
-=ScorpionPL=- jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 01-13-2010, 13:29   #619
foCus.
General
 
Zarejestrowany: 13 Sep 2005
Wiadomości: 1390
Wyślij wiadomość przez AIM do foCus.
Domyślnie

Rock'N'Rolla - nie wiem, czy ktoś widział, ale jak dla mnie to dobry film

Avatara jeszcze nie oglądałem, i trzeba sie do kina wybrać.. tylko pytanie: oglądał to ktoś nie w 3d? Jest duża różnica między 3d, a normalnym "ekranem" w tym filmie?
__________________

foCus. jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 03-03-2010, 12:47   #620
Chomiq
General
 
Zarejestrowany: 21 Apr 2004
Miasto: Police
Wiadomości: 3895
Domyślnie

14 marca na HBO rusza kontynuacja serialu Band Of Brothers - Pacific. Trailer:
http://ve3d.ign.com/videos/play/5441...er/Flash-Video
Chomiq jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-20-2010, 10:31   #621
Goofy.pl
 
Zarejestrowany: 20 Apr 2010
Wiadomości: 1
Domyślnie Odległy front - Over There

Witam,

Jest to mój pierwszy post więc zacznę od filmów wojennych. Chciałem wam polecić film o tytule "Odległy front - Over There". Obejrzałem z kolegą pierwszy odcinek i zachciało nam się drugiego więc wchodzę na neta szukam. znalazłem całą paczkę 13 odcinków (czas trwania 720minut). To pod koniec oglądanie się popłakałem, że niema sezonu drugiego. FILM POLECAM GORĄCO, czekam też na opinie ludzi, którzy go oglądali.

Opis:


"Over There" to dramat wojenny, który przedstawia historie plutonu sierżanta Chrisa "Krzyk" Silasa (Erik Palladino) podczas II Wojny w Iraku. Sierżant "Krzyk", który miał już lecieć do domu po odbyciu rocznej służby w Iraku dowiaduje się, że zostanie tam jeszcze 90 dni i będzie dowódcą nowo przybyłych żołnierzy. Jest bardzo niezadowolony z tego faktu, ale stara się jak najszybciej nauczyć "żółtodziobów" jak mają postępować, aby przeżyć. Serial przedstawiając prawdziwe oblicze walki skupia się także na tym jak przeżywają to osobiście żołnierze a także ich rodziny czekające na powrót swoich bliskich.
Serial ten jest dramatem wojennym. Bohaterami, którego są żołnierze wyjeżdżający z misją do Iraku. Serial ten przedstawia wyzwania, z jakimi zmagają się członkowie jednostki specjalnej oraz piętno, jakie wojna odciska na wojskowych i ich rodzinach. Twórcy serialu ukazują także problemy psychiczne, fizyczne oraz różnice kulturowe, które pojawiają się każdego dnia.

Źródło: (www.filmweb.pl)

__________________
Pozdrawiam od Szer. Goofiego.
Goofy.pl jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-20-2010, 17:10   #622
BrYK
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Jan 2004
Miasto: Łobez
Wiadomości: 7011
Wyślij wiadomość przez AIM do BrYK Wyślij wiadomość przez Yahoo do BrYK
Domyślnie

Witamy na forum. Szkoda tylko, że nie umieściłeś swojego postu w już istniejącym temacie http://forum.americasarmy.pl/showthread.php?t=4861
Następnym razem sprawdź czy na forum nie istnieje temat, gdzie twój post będzie pasował.

Dołączyłem twój post do istniejącego tematu.
__________________
BrYK jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-20-2010, 18:01   #623
Symonides
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Mar 2003
Miasto: Hrabstwo Ducha
Wiadomości: 4894
Wyślij wiadomość przez ICQ do Symonides Wyślij wiadomość przez AIM do Symonides Wyślij wiadomość przez Yahoo do Symonides wyślij wiadomość poprzez Skype do
Domyślnie

To raczej serial, skoro ma 13 odcinkow?
__________________
Symonides jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 10-13-2010, 08:51   #624
Chomiq
General
 
Zarejestrowany: 21 Apr 2004
Miasto: Police
Wiadomości: 3895
Domyślnie

Szykuje sie fajny serial - The Walking Dead, oparty na komiksie i rezyserowany przez goscia odpowiedzialnego za skazanych na shawshank i zielona mile. Pierwszy 90min odcinek w halloween. Tutaj trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=yg46DWI_fCE
Chomiq jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 10-13-2010, 09:15   #625
-misiu
General
 
Zarejestrowany: 14 Oct 2004
Wiadomości: 728
Domyślnie

Cytat:
Napisał Chomiq Zobacz Wiadomość
Szykuje sie fajny serial - The Walking Dead, oparty na komiksie i rezyserowany przez goscia odpowiedzialnego za skazanych na shawshank i zielona mile. Pierwszy 90min odcinek w halloween. Tutaj trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=yg46DWI_fCE
Zapowiada sie calkiem niezle.
Niestety czesto takie seriale zamieniaja sie z czasem w straszliwa kiszke. Coz, trzeba bedzie sprawdzic organoleptycznie
__________________

Steam - Muzyka - Poprzednio
-misiu jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 10-13-2010, 09:20   #626
Chomiq
General
 
Zarejestrowany: 21 Apr 2004
Miasto: Police
Wiadomości: 3895
Domyślnie

6 odcinkow bedzie, pierwszy 90min pozostale 60, moze cos wiecej jak bedzie dobra ogladalnosc. Komiks mial 25 czesci.
Chomiq jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 10-15-2010, 08:36   #627
-misiu
General
 
Zarejestrowany: 14 Oct 2004
Wiadomości: 728
Domyślnie

Cytat:
Napisał Chomiq Zobacz Wiadomość
6 odcinkow bedzie, pierwszy 90min pozostale 60, moze cos wiecej jak bedzie dobra ogladalnosc. Komiks mial 25 czesci.
Z tego typu miniseriali moge spokojnie polecic Wallandera zrealizowanego przez BBC, na podstawie powiesci kryminalnych Henninga Mankella. Odcinki maja po 90 minut.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kurt_Wa...nder_w_filmach
http://next-episode.net/wallander
__________________

Steam - Muzyka - Poprzednio
-misiu jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 10-23-2010, 18:39   #628
Chomiq
General
 
Zarejestrowany: 21 Apr 2004
Miasto: Police
Wiadomości: 3895
Domyślnie

Dzisiaj w koncu obejrzalem:

Traitor [IMDB] [Trailer] - Don Cheadle gra czlonka organizacji terrorystycznej odpowiedzialnej za przeprowadzenie zamachow terrorystycznych na calym swiecie. Ciekawe podejscie do tematu, pokazuje to o czym wiele osob zapomina - islam to religia, a terrorysci to ludzie ktorzy wykorzystuja ja do osiagniecia swoich celow. Dobrze sie ogladalo, 8/10.

Unthinkable [IMDB] [Trailer] - Sam El Jay w roli kolesia ktory obcina palce, piesci pradem, bawi sie w waterboarding itp. Temat podobny do tego z Traitor, z tym ze zupelnie inny Wyglada jakby ktos mial pomysl na film, ale za bardzo nie wiedzial co z tego w ogole ma byc. Kto ma zamiar obejrzec koniecznie niech zaopatrzy sie w wersje rozszerzona, ma ona dodatkowe 2min ktore uzupelniaja troche zakonczenie. 6/10.

Bym byl zapomnial, wczoraj obejrzalem:
Tropa De Elite [IMDB] [Trailer] - historia opowiada o oddzialach BOPE i ogolnej sytuacji (bez)prawia w fawelach Rio. Ciekawie oglada sie z perspektywy europejczyka. Aktualnie do kin na zachodzie wchodzi druga czesc, nie wiem kiedy u nas sie pojawi. 8/10.

Ostatnio edytowany przez Chomiq : 10-23-2010 o 18:56
Chomiq jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 10-24-2010, 10:03   #629
qhash
General
 
Zarejestrowany: 27 Oct 2002
Wiadomości: 812
Wyślij wiadomość przez MSN do qhash
Domyślnie

Kurde, to Over There to nędza straszna. Można zobaczyć, ale do Generation Kill się nie umywa.

Ostatnio widziałem Taking Woodstock (2009) - bardzo dobra komedia traktującą o tym jak powstał najsłynniejszy chyba festiwal na świecie, oparte na pamiętniku, ale oczywiście mocno fabularyzowane. Polecam, 8.5/10.
Gran Torino - rewelacyjny Clint Eastwood, który gra rolę stworzoną dla siebie, ostatnio sobie odswieżyłem ten film , 9/10.

Ponieważ nie bardzo mi przychodzi do głowy żeby dodać coś od siebie, to skomentuje jeszcez kilka filmów, które zostały wymienione:

Tropa De Elite - bardzo dobre, warto zobaczyć, prawie jak "dokument"

Unthinkable - faktycznie trochę jakby gdzieś się reżyser pogubił robiąc ten film, poza tym trochę drastyczny

Walking Dead (preair) - wyszedł pilot, początek średni, potem się trochę rozkręca i koniec końców może to być niezłe, ale ze względu na to że jestem fanatykiem filmów z zombie, to moje zdanie może być lekko skrzywione

Zombieland - bardzo dobry film o zombiakach, jak wcześniej napisane, w stylu komedyjnym - dobrze zagrane i z pomysłem, oprócz ostatniej wycieczki do parku rozrywki
__________________
[-DivD-] Divine Dragons [RETIRED]
4ever 3dom
qhash jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-03-2010, 11:52   #630
Chomiq
General
 
Zarejestrowany: 21 Apr 2004
Miasto: Police
Wiadomości: 3895
Domyślnie

Potwierdzam, Walking Dead mi sie spodobal. Swoja droga zaraz po obejrzeniu pierwszego odcinka sprawdzilem komiks - nie wiem dlaczego ale o wiele bardziej do gustu przypadl mi sposob prezentacji historii w serialu. W komiksie wszystko toczy sie za szybko, a bohater wydaje sie jakis sztuczny.
Chomiq jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-15-2010, 09:41   #631
qhash
General
 
Zarejestrowany: 27 Oct 2002
Wiadomości: 812
Wyślij wiadomość przez MSN do qhash
Domyślnie

Winter's Bone - USA z trochę innej strony, rewelacyjny film i zwycięzca festiwalu filmu amerykańskiego we Wrocławiu. Dla mnie bomba.

Limits of Control - jak ktoś lubi Jima Jarmuscha, mi się nie spodobał, ale są ludzie co twierdzą, że to jest dobre. Straaaasznie nudne w każdym bądź razie.

The American - całkiem dobry film, chociaż za długo trzeba oglądać zamyślającego się Clooney'a.
__________________
[-DivD-] Divine Dragons [RETIRED]
4ever 3dom
qhash jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 06-24-2011, 20:57   #632
qhash
General
 
Zarejestrowany: 27 Oct 2002
Wiadomości: 812
Wyślij wiadomość przez MSN do qhash
Domyślnie

United Stated of Leland, All Good Things, Blue Valentine, Soul Kitchen, Province of The Night no i przede wszystkim Game of Thrones
__________________
[-DivD-] Divine Dragons [RETIRED]
4ever 3dom
qhash jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 06-25-2011, 09:00   #633
Chomiq
General
 
Zarejestrowany: 21 Apr 2004
Miasto: Police
Wiadomości: 3895
Domyślnie

Szkoda, ze drugi sezon GoT dopiero wiosna 2012

Trailer Kapitana Ameryki sie dobrze zapowiada. Przynajmniej patrzac na gat. filmow u superbohaterach.
Chomiq jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 06-29-2011, 11:43   #634
Malutki
General
 
Zarejestrowany: 02 Dec 2005
Miasto: Bochnia/Kraków
Wiadomości: 1762
Wyślij wiadomość przez AIM do Malutki
Domyślnie

Cytat:
Napisał Chomiq Zobacz Wiadomość
Szkoda, ze drugi sezon GoT dopiero wiosna 2012
True ;/

Ja ostatnio byłem z dziewczyną na najnowszych Piratach z Karaibów... zawiodłem się. Nie jestem krytykiem filmowym, więc nie sprecyzuję co mnie w tym filmie zawiodło, po prostu brakuje mu tego czegoś co powodowało, że "Jacek Wróbel" przyciągał do ekranu. Podobnie oceniła ten film moja dziewczyna, która PzK wręcz uwielbia Dobrze, że chociaż bilety mieliśmy za darmoszkę

Byłem również na Kac Vegas 2. W śród moich znajomych były mieszane odczucia względem pierwszej części jednak jeśli chodzi o mnie to uważam, że druga część trzyma poziom. Może nie uśmiałem się jak koń, ale film ogólnie mi się podobał (w kinie brakowało mi tylko zimnego piwka)

BTW Dawno mnie tutaj nie było
__________________
Grosz do grosza... czyli zbieramy dla potrzebujących

Przyłącz się
Malutki jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 01-30-2012, 18:06   #635
qhash
General
 
Zarejestrowany: 27 Oct 2002
Wiadomości: 812
Wyślij wiadomość przez MSN do qhash
Domyślnie

Captain America słaby... dajcie chłopaki nazwy jakichś dobrych filmów akcji/thillerów/innych filmów NIE dramatów/komedii/filmów "obyczajowych" - mocne kino raczej.

aha, z mojej strony
The Help (polski tytył "Służące", nominacja do Oskara za główną rolę żeńską) - rewelacyjny film , 9/10 - mało już takich filmów powstaje
MI4 - dno, powinni płacić za oglądanie tego, no może poza widokami z na pustynię z 60 piętra
The Double - bardzo dobry film z Richardem Gere i chłopaczkiem z Różowych LAt 80 (nie wiem jak ten aktor się nazywa) - 7/10, trzyma w napięciu do końca
In Time - kilka dziur w fabule, lekko naciągane, bardziej pasuje pod opowiadanie niż film, jednakże ciekawy pomysł no i Justin Timberlake który jednak potrafi grać - 7/10
Limitless - niezłe kino, 7/10
O pólnocy w Paryżu - bardzo dobry film, warto zobaczyć ciekawa kreacja Pana zwanego Hemingwey'em -8/10
Drive - nie wiem czemu, ale jest w tym filmie "coś" czego nie umiem opisać, co sprawia że ten film ma u mnie 9/10 a nie 7/10/
__________________
[-DivD-] Divine Dragons [RETIRED]
4ever 3dom

Ostatnio edytowany przez qhash : 01-30-2012 o 18:12
qhash jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 01-30-2012, 19:46   #636
rmcdzk
General
 
Zarejestrowany: 08 May 2004
Wiadomości: 492
Domyślnie

Cytat:
Napisał qhash Zobacz Wiadomość
Drive - nie wiem czemu, ale jest w tym filmie "coś" czego nie umiem opisać, co sprawia że ten film ma u mnie 9/10 a nie 7/10/
A ja nie wiem, wielu ludziom się ten film bardzo podoba... dla mnie to przeciętniak jakich masa chamerykańskich.

Może nie kino akcji ale Naked Lunch z 1991 - 9/10 - ale uwaga, film nie dla wszystkich, gimbusy odpadają w blokach.
rmcdzk jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 01-30-2012, 20:03   #637
tidididi
General
 
Zarejestrowany: 22 Oct 2004
Miasto: Kraków
Wiadomości: 1618
Domyślnie

Cytat:
Napisał rmcdzk Zobacz Wiadomość
A ja nie wiem, wielu ludziom się ten film bardzo podoba... dla mnie to przeciętniak jakich masa chamerykańskich.

Może nie kino akcji ale Naked Lunch z 1991 - 9/10 - ale uwaga, film nie dla wszystkich, gimbusy odpadają w blokach.
Cytat:
Bill Lee jest pisarzem pracującym jako dezynfekator.
ZOMFG. Szacuneczek
__________________
SSKtidididi -> AA4
[Majestic]tidididi -> AA2
tidididi jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 01-30-2012, 20:30   #638
-misiu
General
 
Zarejestrowany: 14 Oct 2004
Wiadomości: 728
Domyślnie

Cytat:
gimbusy odpadają w blokach.
Niestety, w takim razie odpadam.

ps. Czesc rydzu
__________________

Steam - Muzyka - Poprzednio
-misiu jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 01-31-2012, 11:59   #639
qhash
General
 
Zarejestrowany: 27 Oct 2002
Wiadomości: 812
Wyślij wiadomość przez MSN do qhash
Domyślnie

e tam.
dla mnie bomba - szczególnie dwójka odtwórców głównych ról. Może sama fabuła nie jest powalająca, ale jak to jest zrobione + aktorzy = megaHIT jak to kiedyś było na polsacie
__________________
[-DivD-] Divine Dragons [RETIRED]
4ever 3dom
qhash jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-05-2012, 19:11   #640
qhash
General
 
Zarejestrowany: 27 Oct 2002
Wiadomości: 812
Wyślij wiadomość przez MSN do qhash
Domyślnie

Panowie, potrzebuję jakiegoś filmu dobrego, co polecacie?
Ze swojej strony dodam ostatnio London ze Statthamem jak miał jeszcze włosy (2005) - rewelacyjny film oraz Minister - też bardzo dobry, choć historia jest mocno niedokończona i nie zaczęta... ale chyba tak to miało być.
__________________
[-DivD-] Divine Dragons [RETIRED]
4ever 3dom
qhash jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 10-24-2012, 10:25   #641
PaulinaK2345
 
Zarejestrowany: 24 Oct 2012
Wiadomości: 3
Domyślnie

"Minister" naprawdę daje do myślenia, że nie istnieje coś takiego jak dobro ogółu do którego dążą przez nas wybrani. Jest to bitwa interesów a decyzje państwowe podejmowane są na zasadzie kto silniejszy.

Ja ze swojej strony polecam akurat komedię - Jeszcze dalej niż Północ
__________________
Dobra firma budowlana Śląsk
PaulinaK2345 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-21-2012, 12:00   #642
MarlenqaBii
 
Zarejestrowany: 21 Nov 2012
Wiadomości: 2
Domyślnie

Nie bez przyczyny "The Master" Paula Thomasa Andersona był jednym z najbardziej wyczekiwanych filmów roku. "The Master" nie jest bezpośrednią biografią założyciela tej potężnej sekty, choć reżyser przyznaje, że historia życia L. Rona Hubbarda posłużyła mu jako pierwowzór postaci Lancastera Dodda.
MarlenqaBii jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-21-2012, 13:03   #643
-misiu
General
 
Zarejestrowany: 14 Oct 2004
Wiadomości: 728
Domyślnie

Cytat:
Napisał MarlenqaBii Zobacz Wiadomość
Nie bez przyczyny "The Master" Paula Thomasa Andersona był jednym z najbardziej wyczekiwanych filmów roku. "The Master" nie jest bezpośrednią biografią założyciela tej potężnej sekty, choć reżyser przyznaje, że historia życia L. Rona Hubbarda posłużyła mu jako pierwowzór postaci Lancastera Dodda.
Subtelnie


O wiele ciekawszym pytaniem będzie, dlaczego targetem poradni psychologicznej jest forum gry fps.
__________________

Steam - Muzyka - Poprzednio
-misiu jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-22-2012, 15:31   #644
BrYK
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Jan 2004
Miasto: Łobez
Wiadomości: 7011
Wyślij wiadomość przez AIM do BrYK Wyślij wiadomość przez Yahoo do BrYK
Domyślnie

Cytat:
Napisał -misiu Zobacz Wiadomość
Subtelnie


O wiele ciekawszym pytaniem będzie, dlaczego targetem poradni psychologicznej jest forum gry fps.
Już nie jest - podpis "wyparował" .....
__________________
BrYK jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-25-2012, 12:56   #645
mab0
 
Zarejestrowany: 25 Nov 2012
Wiadomości: 2
Domyślnie Diabeł ubiera się u Prady

Dziewczyna z prowincji w kolejce do kariery, ciuchy od Chanel i Valentino oraz rewelacyjna rola Meryl Streep. "Diabeł ubiera się u Prady" to naprawdę udana ekranizacja bestsellerowej powieści. Andrea Sachs (Anne Hathaway), 21-letnia stażystka rozpoczyna pracę w prestiżowym magazynie o modzie "Runway". W przyszłości Andy chciałaby zostać profesjonalną dziennikarką i pisać w "New Yorkerze", a praca asystentki szefowej "Runwaya" Mirandy Priestly ma jej pomóc w pokonywaniu kolejnych szczebli kariery.
mab0 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-26-2012, 17:11   #646
BrYK
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Jan 2004
Miasto: Łobez
Wiadomości: 7011
Wyślij wiadomość przez AIM do BrYK Wyślij wiadomość przez Yahoo do BrYK
Domyślnie

Opis z filmweb'u szympans skopiować potrafi
"Dziewczyna z prowincji w kolejce do kariery, ciuchy od Chanel i Valentino oraz rewelacyjna rola Meryl Streep. "Diabeł ubiera się u Prady" to naprawdę udana ekranizacja bestsellerowej powieści. Andrea Sachs (Anne Hathaway), 21-letnia stażystka rozpoczyna pracę w prestiżowym magazynie o modzie "Runway". W przyszłości Andy chciałaby zostać profesjonalną dziennikarką i pisać w "New Yorkerze", a praca asystentki szefowej "Runwaya" Mirandy Priestly ma jej pomóc w pokonywaniu kolejnych szczebli kariery. "
http://www.filmweb.pl/Diabel.Ubiera.Sie.U.Prady

Przestań spamować, twój podpis się już nie wyświetla.
__________________
BrYK jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-27-2012, 07:20   #647
Chomiq
General
 
Zarejestrowany: 21 Apr 2004
Miasto: Police
Wiadomości: 3895
Domyślnie

Swoją drogą ciekawy wywiad ze scenarzystą "Misji Afganistan". Z góry zastrzegam, że tego nie oglądałem i raczej nie zamierzam.

http://koalicjapolnoc.pl/news.php?readmore=1228
Chomiq jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 02-09-2015, 22:54   #648
Gaahl
 
Zarejestrowany: 09 Feb 2015
Wiadomości: 3
Domyślnie

Nie lubię oglądać filmów, nie wiem czemu.
Filmy to takie wynaturzenie rzeczywistości.
Gaahl jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-31-2017, 17:04   #649
tomekjd
Guest
 
Wiadomości: n/a
Domyślnie

Polecam serial s-f "The Expanse", pierwszy sezon bardzo dobry, drugi już słabszy, ale i tak warto.
  Odpowiedz z Cytatem
Stare 09-15-2017, 11:51   #650
Olivia1952
 
Zarejestrowany: 15 Sep 2017
Wiadomości: 1
Domyślnie

Polecam "Projektantkę" z Kate Winslet. A z seriali to ostatnio fajny oglądałam - "Tabu" z Tomem Hardym.
Olivia1952 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks


Użytkownicy aktualnie czytający ten wątek: 1 (0 użytkownik i 1 gości)
 
Narzędzia wątku

Zasady Pisania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Włączony
UśmieszkiWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT. Teraz jest 15:19.
who's online
Copyright ©2002 - 2010 AmericasArmy.pl