Wróć   America's Army PL > America's Army 2.8.x > Taktyki walki

Odpowiedz

Narzędzia wątku
Stare 09-13-2004, 19:01   #1
TY_won
Sergeant Major (SGM)

Wyślij wiadomość przez MSN do TY_won Wyślij wiadomość przez Yahoo do TY_won
Domyślnie Jak skutecznie strzelać z sawa?

Jestem mocno początkującym (14 honoru). Staram się strzelać z różnych broni i ostatnio duże wrażenie zrobił na mnie saw. Czy są jakieś "sztuczki" z tej broni? Gdzie najlepiej się z nią ustawiać na mapach: Insurgent, Bridge, Weapons? Z trójnogiem czy bez? Z góry dziękuję.
TY_won jest offline   Odpowiedz z Cytatem

#ADS
Reklama
Circuit advertisement

Miasto: Advertising world

Port Lotniczy Lublin

Reklama is online  
Stare 09-13-2004, 19:10   #2
madek
General

Wyślij wiadomość przez MSN do madek Wyślij wiadomość przez Yahoo do madek
Domyślnie

http://www.americasarmy.pl/index.php...1&art=45&kat=1
http://www.americasarmy.pl/index.php...&art=205&kat=1
http://www.americasarmy.pl/index.php...&art=206&kat=1

co prawda troche stare artykuły i kilka rzeczy mogło ulec zmianie, ale warto poczytac.
madek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 09-14-2004, 04:45   #3
Pchela!
General

Wyślij wiadomość przez ICQ do Pchela! Wyślij wiadomość przez MSN do Pchela!
Domyślnie

wystarczy ze troche nizej bedziesz strzelal niz w m16 i bedzie ok
[rozrzut troche wiekszy jest] co do 3noga to go nie uzywam b0 jak dla mnie to on za malo daje z za duzo czasu zabiera zrozlozenie go i zebranie z powrotem.
Stare 09-14-2004, 06:17   #4
Simia
Second Lieutenant

Wyślij wiadomość przez MSN do Simia
Domyślnie

Trojnogu chyba nikt nie uzywa^^
Strzelaj krotkimi seriami dopoki nienauczysz sie w 100% opanowywac odrzutu.
Simia jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 09-14-2004, 07:08   #5
Janek
General

Miasto: Warszawa
Domyślnie

Jak nikt nie uzywa?