Wróć   America's Army PL > Dodatkowe > Forum polskich rozgrywek

Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku
Stare 09-29-2004, 12:03   #101
[GSM]Jankes[PL]
Chief Warrant Officer 2
 
Zarejestrowany: 11 Apr 2004
Wiadomości: 69
Wyślij wiadomość przez MSN do [GSM]Jankes[PL] Wyślij wiadomość przez Yahoo do [GSM]Jankes[PL]
Domyślnie

W nawiazaniu do zrzutki i reszty brakujacych pieniazkow.
W porozumieniu z Klanem OSZ doszlismy do porozumienia i reszte wplacimy po polowie czyli 40 zl klan WSI oraz 40 zl Klan OSZ. Tylko prosze Witka o podanie numeru konta
[GSM]Jankes[PL] jest offline  

  #ADS
Reklama
Circuit advertisement
 
 
 
Zarejestrowany: Always
Miasto: Advertising world
Wiek: 2010
Wiadomości: Many
 

Port Lotniczy Lublin

Reklama is online  
Stare 09-29-2004, 12:13   #102
Ziggy-
General
 
Zarejestrowany: 07 Feb 2003
Wiadomości: 1202
Wyślij wiadomość przez ICQ do Ziggy- Wyślij wiadomość przez MSN do Ziggy-
Domyślnie

Ok sprawa zalatwiona. Dziekuje
Ziggy- jest offline  
Stare 09-29-2004, 13:24   #103
sebe
Lieutenant General
 
Zarejestrowany: 19 Jun 2003
Wiadomości: 478
Wyślij wiadomość przez ICQ do sebe Wyślij wiadomość przez MSN do sebe
Domyślnie

a kiedy nastepny sitrep?
__________________
sebe jest offline  
Stare 09-29-2004, 14:15   #104
[KsH]Edward.Teach
General
 
Zarejestrowany: 19 Sep 2002
Wiadomości: 3526
Wyślij wiadomość przez ICQ do [KsH]Edward.Teach
Domyślnie

za dwa miesiace
__________________

[KsH]Edward.Teach jest offline  
Stare 09-29-2004, 14:20   #105
wyclef+brzoza
General
 
Zarejestrowany: 08 Sep 2003
Wiadomości: 4167
Domyślnie

Cytat:
Napisał Witek
http://zrytek.danpol.net/cbp_sitrep/cbp.png - prosze bardzo.
A co to są REOZGRYWKI?
wyclef+brzoza jest offline  
Stare 09-29-2004, 14:26   #106
B@RTOLU$
General
 
Zarejestrowany: 07 Oct 2003
Wiadomości: 1148
Wyślij wiadomość przez MSN do B@RTOLU$ Wyślij wiadomość przez Yahoo do B@RTOLU$
Domyślnie

Cytat:
Napisał wyclef+brzoza
Cytat:
Napisał Witek
http://zrytek.danpol.net/cbp_sitrep/cbp.png - prosze bardzo.
A co to są REOZGRYWKI?
Dobre niezauwazylem wczesniej tego
Brzoza jaki spostrzegawczy jestes
B@RTOLU$ jest offline  
Stare 09-29-2004, 15:16   #107
Ashura
Brigadier General
 
Zarejestrowany: 21 Oct 2002
Wiadomości: 422
Wyślij wiadomość przez ICQ do Ashura Wyślij wiadomość przez MSN do Ashura
Domyślnie

Heh to sie nazywa "mini-siterep" w rzeczywistości ten screen jest nieco bardziej okazały Wituś, nie tnij, bo do startu tuż tuż, potem nikt nie będzie sobie turlał batona na widok tego screena
Ashura jest offline  
Stare 09-29-2004, 15:37   #108
[WNC]-Dadi_PL
Major General
 
Zarejestrowany: 12 Jul 2003
Wiadomości: 561
Wyślij wiadomość przez MSN do [WNC]-Dadi_PL
Domyślnie

Cytat:
Napisał Ashura
turlał batona
:

@ Reozgrywki:
Chyba mialo byc ROEzgrywki czyli raj dla gosci z honorem 1!
__________________
[WNC]-Dadi_PL jest offline  
Stare 09-29-2004, 15:53   #109
Pixel
General
 
Zarejestrowany: 13 Feb 2003
Wiadomości: 1655
Wyślij wiadomość przez MSN do Pixel
Domyślnie

No chyba ze to mialy byc rozgrzewki.



P.S. Pokombinujcie troche z adresem a znajdziecie duzo wiecej No chyba ze Witek skasuje to po przeczytaniu tego posta A tak od siebie dodam ze mogliscie dac inny kolor, dziwny ten buraczany, ale tak czy wspak nice nice .

P.S. 2 To liga ma i sponsorow? Moze jakies nagrody sie szykuja?

P.S. 3 Czy ja nie popsulem niespodzianki? :d
__________________
Under Construction
Pixel jest offline  
Stare 09-29-2004, 16:01   #110
sebe
Lieutenant General
 
Zarejestrowany: 19 Jun 2003
Wiadomości: 478
Wyślij wiadomość przez ICQ do sebe Wyślij wiadomość przez MSN do sebe
Domyślnie

Anoś Pixel trza kombinować
__________________
sebe jest offline  
Stare 09-29-2004, 17:59   #111
[WNC]-Dadi_PL
Major General
 
Zarejestrowany: 12 Jul 2003
Wiadomości: 561
Wyślij wiadomość przez MSN do [WNC]-Dadi_PL
Domyślnie

skoro witek za duzo nie chcial pokazac to musial to zrobic ktos inny
__________________
[WNC]-Dadi_PL jest offline  
Stare 09-29-2004, 18:19   #112
Ziggy-
General
 
Zarejestrowany: 07 Feb 2003
Wiadomości: 1202
Wyślij wiadomość przez ICQ do Ziggy- Wyślij wiadomość przez MSN do Ziggy-
Domyślnie

Pixel to, co pokazuje to jest oficialne. To co wyszukujesz jest niepewne i nie musze tego dementowac.

Swoja droga nie myslisz ze jestem na tyle glupi ze do katalogu CBP dam nowe projekty .

Liga moze ale nie musi miec sponsorow. Jak narazie wszystkie koszta bierze na siebie Majestic Klan i Zodiac.

Boje sie co bedzie jak CBP ruszy jak juz teraz po pokazaniu screena z loga uwalniaja sie w Was moce dajace sile do narzekania.
Ziggy- jest offline  
Stare 09-29-2004, 19:54   #113
[WNC]-Dadi_PL
Major General
 
Zarejestrowany: 12 Jul 2003
Wiadomości: 561
Wyślij wiadomość przez MSN do [WNC]-Dadi_PL
Domyślnie

przeciez nikt nie narzeka. wszyscy sie ciesza
__________________
[WNC]-Dadi_PL jest offline  
Stare 09-29-2004, 23:29   #114
[GSM]Jankes[PL]
Chief Warrant Officer 2
 
Zarejestrowany: 11 Apr 2004
Wiadomości: 69
Wyślij wiadomość przez MSN do [GSM]Jankes[PL] Wyślij wiadomość przez Yahoo do [GSM]Jankes[PL]
Domyślnie

Heh dobre, zamiast poczekac na oficialne otwarcie sezonu to kombinujecie jak kon po gore. Szukajcie a moze znajdziecie aa w wersji 3.0 ? heheheh
[GSM]Jankes[PL] jest offline  
Stare 09-29-2004, 23:38   #115
Antol
General
 
Zarejestrowany: 01 Feb 2003
Miasto: Swarzędz
Wiadomości: 2716
Wyślij wiadomość przez AIM do Antol Wyślij wiadomość przez Yahoo do Antol
Domyślnie

Dla smaczku dodam że nowe logo CBP jest zarypiste, powaga, rzuca na kolana.
__________________
Antol jest offline  
Stare 09-29-2004, 23:39   #116
B@RTOLU$
General
 
Zarejestrowany: 07 Oct 2003
Wiadomości: 1148
Wyślij wiadomość przez MSN do B@RTOLU$ Wyślij wiadomość przez Yahoo do B@RTOLU$
Domyślnie

Fajnie,to o ktorej jutro start
B@RTOLU$ jest offline  
Stare 09-29-2004, 23:40   #117
Ziggy-
General
 
Zarejestrowany: 07 Feb 2003
Wiadomości: 1202
Wyślij wiadomość przez ICQ do Ziggy- Wyślij wiadomość przez MSN do Ziggy-
Domyślnie

wieczorem.
Ziggy- jest offline  
Stare 09-30-2004, 06:18   #118
[WNC]-Dadi_PL
Major General
 
Zarejestrowany: 12 Jul 2003
Wiadomości: 561
Wyślij wiadomość przez MSN do [WNC]-Dadi_PL
Domyślnie

Cytat:
Napisał Witek
wieczorem.
To juz jutro : : :!: :!:

W takim razie bede musial jutro zwolnic dzieci do domu


p.s. Czy wraz z CBP zostanie przywrocona MM albo jakis inny serwer?
__________________
[WNC]-Dadi_PL jest offline  
Stare 09-30-2004, 06:27   #119
Wisielec_PL
Major
 
Zarejestrowany: 06 Jul 2003
Wiadomości: 280
Wyślij wiadomość przez MSN do Wisielec_PL
Domyślnie

Ale fajnie juz za kilka godzin jezeli nic sie nie stanei ruszy CBP musze sobie poogladac
Mysle ze Inkub da jakiegos newsa na stronie ze CBP rusza od nowam w koncu nie kazdy czyta forum
Wisielec_PL jest offline  
Stare 09-30-2004, 06:48   #120
[WNC]-Dadi_PL
Major General
 
Zarejestrowany: 12 Jul 2003
Wiadomości: 561
Wyślij wiadomość przez MSN do [WNC]-Dadi_PL
Domyślnie

Cytat:
Napisał Wisielec_PL
Ale fajnie juz za kilka godzin jezeli nic sie nie stanei ruszy CBP musze sobie poogladac
Mysle ze Inkub da jakiegos newsa na stronie ze CBP rusza od nowam w koncu nie kazdy czyta forum
chyba kilkadziesiat. mowa tu o jutrzejszym wieczorze
__________________
[WNC]-Dadi_PL jest offline  
Stare 09-30-2004, 07:32   #121
wyclef+brzoza
General
 
Zarejestrowany: 08 Sep 2003
Wiadomości: 4167
Domyślnie

No to do zeobaczenia.
wyclef+brzoza jest offline  
Stare 09-30-2004, 08:25   #122
Ziggy-
General
 
Zarejestrowany: 07 Feb 2003
Wiadomości: 1202
Wyślij wiadomość przez ICQ do Ziggy- Wyślij wiadomość przez MSN do Ziggy-
Domyślnie

1. Planowany start CBP przypada na pozny piątkowy wieczór.

2. Narazie zostanie opublikowany formularz do zapisu userow, klanow oraz forum dyskusyjne. Taki stan rzeczy portwa od tygodnia do dwoch z uwagi na to, ze trzeba poczekac zapisza sie gracze i spelnia kryteria oraz zostana zarejestrowane kalny i poddane autoryacji. Po tym zostanie uruchomiony system rozgrywek. Bedzie mozna podziwiac pelen layout nowego CBP chodz nie jestem do konca pewny czy jest sens z uwagi na.... (punkt 3).

3. Są problemy z serwerem. CBP jest napisane w jezyku PHP5 ! a gry-online jakos nie spieszy sie do zmiany z PHP4-->5. Prawdopodobnie w ten weekend ma byc wszytko zrobione ale nigdy nic nie wiadomo. Narazie CBP stoi na domowym serwerze Zodiaca i zapewne bedzie problem jak ok 500 osob wbije sie na raz na strone.
Czy ktoś ma mozliwosc zalatwic/wynajac serwer z pelna obsluga PHP5 oraz MySQL na ok tydzien do dwoch? jak tak to prosze o info na gg.

4. Wraz z startem rozgrywek doprowadze Multimedie do stanu urzywalnosci wiec spokojnie bedzie mozna rozgrywac mecze. Narazie jednak nie zanosi sie na to zeby serwer Majestic rowniez (jak dawaniej) zostal udostepniany za friko. Biorac pod uwage ze duzo klanow posiada swoje serwery mysle ze nie bedzie problemu.
Ziggy- jest offline  
Stare 09-30-2004, 11:09   #123
[WNC]-Dadi_PL
Major General
 
Zarejestrowany: 12 Jul 2003
Wiadomości: 561
Wyślij wiadomość przez MSN do [WNC]-Dadi_PL
Domyślnie

Cytat:
Napisał Witek
Biorac pod uwage ze duzo klanow posiada swoje serwery mysle ze nie bedzie problemu.
Duzo nie znaczy wszystkie.
No ale jak MM bedzie to spoko.
__________________
[WNC]-Dadi_PL jest offline  
Stare 09-30-2004, 11:54   #124
Ashura
Brigadier General
 
Zarejestrowany: 21 Oct 2002
Wiadomości: 422
Wyślij wiadomość przez ICQ do Ashura Wyślij wiadomość przez MSN do Ashura
Domyślnie

Cytat:
Napisał [WNC
-Dadi_PL]
Cytat:
Napisał Witek
Biorac pod uwage ze duzo klanow posiada swoje serwery mysle ze nie bedzie problemu.
Duzo nie znaczy wszystkie.
No ale jak MM bedzie to spoko.
Dadi, to już raczej nie jest problem Witka ani CBP. CBP powstanie, ale niestety zagwarantować serwerów nie mamy możliwości. A klany grają przecież w TWL i w CB, i jakoś sobie radzić z serwerami muszą. Może przy takim natłoku rozgrywek krajowych niektóre klany zdobędą się na wykupienie profesjonalnego serwera, w końcu wiele europejskich klanów tak robi, to dlaczego nie nasze.
Ashura jest offline  
Stare 09-30-2004, 12:09   #125
ivangrozny
Chief Warrant Officer
 
Zarejestrowany: 31 Mar 2003
Wiadomości: 127
Wyślij wiadomość przez MSN do ivangrozny
Domyślnie

czy ostateczna wersja CBP to liga czy ladder? jezeli bylo juz takie pytanie to enszuldigung
__________________
www.1stpb.pl
ivangrozny jest offline  
Stare 09-30-2004, 12:11   #126
[Kwasek]
General
 
Zarejestrowany: 05 Feb 2003
Wiadomości: 837
Domyślnie

A ja mam pytanie jak wyglada sprawa z sedziami i takie tam
__________________
[Kwasek] jest offline  
Stare 09-30-2004, 13:16   #127
[WNC]-Dadi_PL
Major General
 
Zarejestrowany: 12 Jul 2003
Wiadomości: 561
Wyślij wiadomość przez MSN do [WNC]-Dadi_PL
Domyślnie

Cytat:
Napisał Ashura
Może przy takim natłoku rozgrywek krajowych niektóre klany zdobędą się na wykupienie profesjonalnego serwera, w końcu wiele europejskich klanów tak robi, to dlaczego nie nasze.
Wiele europejskich kalnow tak robi. Dla europejczyka 5 euro to nic. Okazuje sie, ze dla niektorych Polakow 20 zet to nie malo na miesiac. Niektorzy pracuja i dla nich to nie problem ale wiadomo, ze klany posiadaj tez mlodych, uczacych sie czlonkow dla ktorych 100 zet kieszonkowego idzie na net+telefon+piwko i naprawde 20 zet nie maja skad skolowac
__________________
[WNC]-Dadi_PL jest offline  
Stare 09-30-2004, 13:28   #128
Ashura
Brigadier General
 
Zarejestrowany: 21 Oct 2002
Wiadomości: 422
Wyślij wiadomość przez ICQ do Ashura Wyślij wiadomość przez MSN do Ashura
Domyślnie

Cytat:
Napisał [WNC
-Dadi_PL]
Cytat:
Napisał Ashura
Może przy takim natłoku rozgrywek krajowych niektóre klany zdobędą się na wykupienie profesjonalnego serwera, w końcu wiele europejskich klanów tak robi, to dlaczego nie nasze.
Wiele europejskich kalnow tak robi. Dla europejczyka 5 euro to nic. Okazuje sie, ze dla niektorych Polakow 20 zet to nie malo na miesiac. Niektorzy pracuja i dla nich to nie problem ale wiadomo, ze klany posiadaj tez mlodych, uczacych sie czlonkow dla ktorych 100 zet kieszonkowego idzie na net+telefon+piwko i naprawde 20 zet nie maja skad skolowac
Dadi Rozumiem Cię doskonale, a i Twoje argumenty są nienajgorsze Ale wolałbym to potraktować jako zwykłą wymianę zdań i nie dawać żadnych zobowiązujących oświadczeń, bo nie przyszło mi do głowy martwić się o piętnastolatków którzy oprócz kłopotów z serwerem, mają jeszcze ze swojego skromnego kieszonkowego do opłacenia piwko i telefon A skoro mają na to, to dlaczego nie na serwer do gry, która jest dla nich na tyle ważna, że organizują się pod jednymi barwami i rozpoczynają przygodę w lidze. Zresztą nie ma co tragizować, zawsze dla części serwerów starczy, a reszta będzie musiała kombinować z datami ustawiania meczy, przekładać spotkania albo szukać serwerów gdzie indziej, również za granicą tak jak robił to swego czasu Majestic, gdy warunki na naszym serwerze były tragiczne. Wszystko tak naprawdę zależy od odrobiny chęci i ustalenia priorytetów. Ja np będąc nastolatkiem potrafiłbym ograniczyć się z jedenym dwudziestozłotowym wypadem na browar w miesiącu, na poczet części opłaty za serwer Kto co lubi
Ashura jest offline  
Stare 09-30-2004, 20:30   #129
IIPen
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 28 Mar 2004
Wiadomości: 2092
Domyślnie

no to ja juz czekam na starcik... zmieniacie adresik czy ten sam zostaje?
__________________

IIPen jest offline  
Stare 09-30-2004, 21:40   #130
Ziggy-
General
 
Zarejestrowany: 07 Feb 2003
Wiadomości: 1202
Wyślij wiadomość przez ICQ do Ziggy- Wyślij wiadomość przez MSN do Ziggy-
Domyślnie

Docelowo bedzie wlasna domena.
Ziggy- jest offline  
Stare 10-01-2004, 14:56   #131
Gniewosz
General
 
Zarejestrowany: 02 Nov 2002
Wiadomości: 1029
Wyślij wiadomość przez MSN do Gniewosz
Domyślnie

Cytat:
Napisał .error.[Kwasek
]A ja mam pytanie jak wyglada sprawa z sedziami i takie tam
Dotychczasowi sedziowie pozostaja sedziami.
__________________
Ja jestem Polak, a Polak jest wariat, a wariat to lepszy gość.
K.I.Gałczyński
Gniewosz jest offline  
Stare 10-01-2004, 18:36   #132
Pixel
General
 
Zarejestrowany: 13 Feb 2003
Wiadomości: 1655
Wyślij wiadomość przez MSN do Pixel
Domyślnie

To o ktorej mial byc ten start? Czy moze cos przeoczylem
__________________
Under Construction
Pixel jest offline  
Stare 10-01-2004, 18:39   #133
Pchela!
General
 
Zarejestrowany: 11 Mar 2003
Wiadomości: 1446
Wyślij wiadomość przez ICQ do Pchela! Wyślij wiadomość przez MSN do Pchela!
Domyślnie

wieczorem
__________________
Pchela! jest offline  
Stare 10-01-2004, 18:47   #134
Pixel
General
 
Zarejestrowany: 13 Feb 2003
Wiadomości: 1655
Wyślij wiadomość przez MSN do Pixel
Domyślnie

Cytat:
Napisał Pchela!
wieczorem
"Wieczorem przed mym domem wyswietle film ... "

No to jeszcze 3 h 10 minut
__________________
Under Construction
Pixel jest offline  
Stare 10-01-2004, 18:53   #135
Ashura
Brigadier General
 
Zarejestrowany: 21 Oct 2002
Wiadomości: 422
Wyślij wiadomość przez ICQ do Ashura Wyślij wiadomość przez MSN do Ashura
Domyślnie

Cytat:
Napisał B@RTOLUS (PL)
Fajnie,to o ktorej jutro start
Cytat:
Napisał Witek
wieczorem.
Niestety z powodu braku szybkiego serwera PHP5 musieliśmy wyłożyć kasę na wykupienie hostingu. Obecnie czekamy na aktywację konta serwera, które ma nastąpić w ciągu 24 godzin od momentu zamówienia (zamówiliśmy około południa). Jednocześnie trwają ostatnie prace przygotowawcze nad uruchomieniem CBP. Przy odrobinie szczęścia wszystko ruszy dzisiaj w nocy.
Ashura jest offline  
Stare 10-01-2004, 19:04   #136
Wisielec_PL
Major
 
Zarejestrowany: 06 Jul 2003
Wiadomości: 280
Wyślij wiadomość przez MSN do Wisielec_PL
Domyślnie

To ja sobie poczekam tak do 3 w nocy
A jak nie bedzie to ide spac, mowi sie trudno ale chce to sobie obejzec

Pozdrawiam i trzymam kciuki zeby jeszcze dzis w nocy CBP zaczelo dzialac
Wisielec_PL jest offline  
Stare 10-02-2004, 02:47   #137
Ziggy-
General
 
Zarejestrowany: 07 Feb 2003
Wiadomości: 1202
Wyślij wiadomość przez ICQ do Ziggy- Wyślij wiadomość przez MSN do Ziggy-
Domyślnie

Prace trwaja...
Ziggy- jest offline  
Stare 10-02-2004, 05:45   #138
Pchela!
General
 
Zarejestrowany: 11 Mar 2003
Wiadomości: 1446
Wyślij wiadomość przez ICQ do Pchela! Wyślij wiadomość przez MSN do Pchela!
Domyślnie

zaraz bedzie mial zawał
__________________
Pchela! jest offline  
Stare 10-02-2004, 07:04   #139
[WNC]-Dadi_PL
Major General
 
Zarejestrowany: 12 Jul 2003
Wiadomości: 561
Wyślij wiadomość przez MSN do [WNC]-Dadi_PL
Domyślnie

stoi juz to cbp? jesli tak to niech ktos linkiem zapoda
__________________
[WNC]-Dadi_PL jest offline  
Stare 10-02-2004, 08:23   #140
Pchela!
General
 
Zarejestrowany: 11 Mar 2003
Wiadomości: 1446
Wyślij wiadomość przez ICQ do Pchela! Wyślij wiadomość przez MSN do Pchela!
Domyślnie

http://cbp-aao.gry-online.pl/
__________________
Pchela! jest offline  
Stare 10-02-2004, 08:54   #141
[WNC]-MaNIaQ_PL
Lieutenant Colonel
 
Zarejestrowany: 27 Oct 2003
Wiadomości: 367
Wyślij wiadomość przez MSN do [WNC]-MaNIaQ_PL Wyślij wiadomość przez Yahoo do [WNC]-MaNIaQ_PL
Domyślnie

Cytat:
Napisał Ashura

Niestety z powodu braku szybkiego serwera PHP5 musieliśmy wyłożyć kasę na wykupienie hostingu. Obecnie czekamy na aktywację konta serwera, które ma nastąpić w ciągu 24 godzin od momentu zamówienia (zamówiliśmy około południa). Jednocześnie trwają ostatnie prace przygotowawcze nad uruchomieniem CBP. Przy odrobinie szczęścia wszystko ruszy dzisiaj w nocy.
ludki umicie czekac uzbrojcie w cierpliwosc jak sie pojawi to pewnie bedziemy pierwszym forum w polsce na ktorym to napiasza
__________________
[swf;width=500;height=100]http://www.welnowiec.net/~maniaq/baner/maniaq1.swf[/swf]
[WNC]-MaNIaQ_PL jest offline  
Stare 10-02-2004, 11:22   #142
mini
General
 
Zarejestrowany: 10 Jan 2003
Miasto: Biała Podlaska
Wiadomości: 749
Wyślij wiadomość przez ICQ do mini Wyślij wiadomość przez AIM do mini
Domyślnie

jeszcze chyba nie widzialem php5 widzialem 4 ale chyba 5 nie widzialem co jest nowego
__________________
... bo sygnaturka była za słona ...
Regulamin forum
Linki referancyjne nie są mile widziane na forum - tym bardziej gdy nie są opisane.
mini jest offline  
Stare 10-02-2004, 11:45   #143
[WNC]-MaNIaQ_PL
Lieutenant Colonel
 
Zarejestrowany: 27 Oct 2003
Wiadomości: 367
Wyślij wiadomość przez MSN do [WNC]-MaNIaQ_PL Wyślij wiadomość przez Yahoo do [WNC]-MaNIaQ_PL
Domyślnie

Cytat:
Napisał (}F-i-s-h=(KeriK
jeszcze chyba nie widzialem php5 widzialem 4 ale chyba 5 nie widzialem co jest nowego
mysle ze to powinno ci pomóc:

http://www.welnowiec.net/~madhat/hoto/google.jpg
__________________
[swf;width=500;height=100]http://www.welnowiec.net/~maniaq/baner/maniaq1.swf[/swf]
[WNC]-MaNIaQ_PL jest offline  
Stare 10-02-2004, 12:29   #144
Ziggy-
General
 
Zarejestrowany: 07 Feb 2003
Wiadomości: 1202
Wyślij wiadomość przez ICQ do Ziggy- Wyślij wiadomość przez MSN do Ziggy-
Domyślnie

Troche to jeszcze potrwa... prosze uzbrojcie sie w cierpliwosc. Nie chcemy oddac gowna, ktore sie zdupczy po miesiacu. Glownie chodzi o wzgledy bezpieczenstwa potrzeba troche czasu aby Zodiac dokonczyl skrypty ktore zapewnia nam wysoki poziom bezpieczenstwa CBP i zarazem beda zapobiegac roznego rodzaju ataka na strone jak i zarejestrowanych na niej userow. Trzeba zrobic to teraz zanim jeszcze nie sa otwarte zapisy.
Ziggy- jest offline  
Stare 10-02-2004, 12:36   #145
Shibby
General
 
Zarejestrowany: 27 Jan 2004
Miasto: Przasnysz
Wiadomości: 1605
Domyślnie

Czyli problem nie lezy po stronie tego, ze serwera nie mieliscie i zwlekaliscie do ostatniej chwili tylko dlatego, ze tak naprawde skrypt jeszcze nie skonczony? Czyzby ta data 1 pazdziernika to bylo tak tylko, zeby nikt nie marudzil?

Ale dobra ja nie narzekam, ja tam moge poczekac jeszcze i z pol miesiaca, aby to bylo tylko dokonczone i bez bugow, ale Ci co zaplacili za skrypt to nie beda ucieszeni, bo mialo byc wcozraj.
__________________
... bo sygnaturka była za duża ...
Regulamin forum
Shibby jest offline  
Stare 10-02-2004, 13:58   #146
Pchela!
General
 
Zarejestrowany: 11 Mar 2003
Wiadomości: 1446
Wyślij wiadomość przez ICQ do Pchela! Wyślij wiadomość przez MSN do Pchela!
Domyślnie

Bo tak to jzu zawsze jest z nasza kochana gra ....
i nawet projektanci nie podaja dokladnych dat wydania nowych wersji bo zawsze cos wyskoczy ....
__________________
Pchela! jest offline  
Stare 10-02-2004, 14:40   #147
Pixel
General
 
Zarejestrowany: 13 Feb 2003
Wiadomości: 1655
Wyślij wiadomość przez MSN do Pixel
Domyślnie

No to jaki jest nastepny termin?
__________________
Under Construction
Pixel jest offline  
Stare 10-02-2004, 16:20   #148
Pchela!
General
 
Zarejestrowany: 11 Mar 2003
Wiadomości: 1446
Wyślij wiadomość przez ICQ do Pchela! Wyślij wiadomość przez MSN do Pchela!
Domyślnie

1 lub 6 grudzien .... ozcywiscie nie officialnie
__________________
Pchela! jest offline  
Stare 10-02-2004, 21:00   #149
Ashura
Brigadier General
 
Zarejestrowany: 21 Oct 2002
Wiadomości: 422
Wyślij wiadomość przez ICQ do Ashura Wyślij wiadomość przez MSN do Ashura
Domyślnie

Pchela... proponuje zalatwic serwer PHP5 z własnego budżetu. Gdy prosiliśmy o jakieś propozycje, wszyscy (łącznie z Tobą!) siedzieliście cicho. Jeżeli masz tylko takie komentarze w zanadrzu, to lepiej nic nie mów, bo człowiek zaczyna żałować, że wogóle na cokolwiek wydaje swoje pieniądze (czyt. na takich malkontentów jak Ty).
Ashura jest offline  
Stare 10-03-2004, 00:10   #150
Zodiac
Second Lieutenant
 
Zarejestrowany: 06 Jun 2003
Wiadomości: 175
Wyślij wiadomość przez ICQ do Zodiac Wyślij wiadomość przez MSN do Zodiac
Domyślnie

It's done when it's done.

Niestety trzeba jeszcze poczekać. Jak długo - to się okaże na dniach.
__________________
Bezkonkurencyjne zródło wiedzy o grach w Polsce - GRY-OnLine
Zodiac jest offline  
Zamknięty Temat

Bookmarks


Użytkownicy aktualnie czytający ten wątek: 1 (0 użytkownik i 1 gości)
 
Narzędzia wątku

Zasady Pisania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Włączony
UśmieszkiWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT. Teraz jest 07:01.
who's online
Copyright ©2002 - 2010 AmericasArmy.pl