Wróć   America's Army PL > Dodatkowe > Inne > Inne gry

Odpowiedz

Narzędzia wątku
Stare 08-23-2011, 13:25   #1
Pablos
Second Lieutenant

Wyślij wiadomość przez MSN do Pablos
Domyślnie Goal united nietypowy bład przy ladowaniu pomocy !

Witam, mam pewien problem z zaladowaniem gry goalunited. Mianowicie wpisujac adres strony

http://game.global.goalunited.org/loader.php

stosuje Opere, Mozille, IE i Chrome , na operze laduje mi sie do 5/5 i konczy sie na czarnym ekranie to samo jest na innych przegladarkach. Wspomne tylko ze gram w ta gre od kilku lat i wszystko normalnei dzialalo zawsze. Kilkanascie dni temu jakby piorum strzelil pojawia sie nastepujacy komunikat :

Please activate the javascript so we can check if your current flash version is adequate. Without the activation of the javascript goalunited will not be playable. You can activate the javascript under settings in your web browser.

lub wyskakuje belka do zaladowania sie na zielono "preparing " i nic sie nei laduje.

dodam tylko ze Jave mam zainstalowana i flasha tez.

Kolejna sprawa ze wynalazlem ze moge logowac sie przez webproxy ale nie kazde, kilka dni temu zalogowalem sie przez hideyourcheese.com wiec mialem spokoj 2- 3 dni po ktorych strona wygasla. nie moge wejsc nawet na ta strone lol ;|

I nie wie mczy dobrze mysle ale to sprawa adminuistratora sieci bo np na onet.pl nk.pl czy tez fotka.pl ( nie mam juz tam kont ) tez nie moge wejsc. pozdrawiam i oczekuje jakiejs pomocy.

ps. aha w ustawieniach przegladarek java jest zaznaczona na dzialająca. i jeszcze cos, przy instalowaniu/sciaganiu adobeflashplayera ponownie bo przeciez mam go zainstalowanego inaczej bym nie moglwczesniej grac( to czerwone logo ) laduje sie do 15 % piszac ze limit uplynal...

JESZCZE JEDNA SPRAWA kurnik.pl gdzie potrzebna jest java dziala bez zarzutow inne strony z aplikacjami flash raczej tez
--------------------------------------------------------------------------------
- - Automatycznie połączona wiadomość - -