Wróć   America's Army PL > Dodatkowe > Inne > Co tam w kraju

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
Stare 04-18-2007, 22:32   #51
[NIKON]
General
 
Zarejestrowany: 20 Feb 2003
Wiadomości: 2282
Domyślnie

Cytat:
Napisał [ANONIM] Zobacz Wiadomość
Pomarzyc zawsze mozna
Póki nie bedzie lotniska, nie bedzie nic... a Szkoda, bo Lublin akurat blisko Ukrainy
[NIKON] jest offline   Odpowiedz z Cytatem

  #ADS
Reklama
Circuit advertisement
 
 
 
Zarejestrowany: Always
Miasto: Advertising world
Wiek: 2010
Wiadomości: Many
 

Port Lotniczy Lublin

Reklama is online  
Stare 04-19-2007, 00:12   #52
koshi
Brigadier General
 
Zarejestrowany: 19 Dec 2005
Wiadomości: 497
Wyślij wiadomość przez ICQ do koshi Wyślij wiadomość przez AIM do koshi
Domyślnie

Cytat:
Napisał Catra Zobacz Wiadomość
Jak dla Ciebie to 50 zl za noc Normlanie biore 50 ojro
hehe ok deal is deal
koshi jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-19-2007, 09:33   #53
[ANONIM]
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 10 Aug 2004
Miasto: Babin/Lublin
Wiadomości: 2736
Wyślij wiadomość przez AIM do [ANONIM]
Domyślnie

W zetcte uslyszalem ciekawal wypowiedz Zbigniewa Bońka
Cytat:
Cieszę się, że gospodarzami Mistrzostw Europy będą Polacy i Ukraińczycy.
Natychmiast wymieklem
__________________
[ANONIM] jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-19-2007, 10:17   #54
wyclef+brzoza
General
 
Zarejestrowany: 08 Sep 2003
Wiadomości: 4167
Domyślnie

To prawie jak Fińczycy
wyclef+brzoza jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-19-2007, 10:52   #55
fisheer
Lieutenant General
 
Zarejestrowany: 01 Feb 2005
Wiadomości: 889
Wyślij wiadomość przez AIM do fisheer
Domyślnie

Cytat:
Napisał CAM-VID Zobacz Wiadomość
Zaklepuj miejsce na budkę z Hot-Dogami
A zebys wiedzial
fisheer jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-19-2007, 10:59   #56
Dj. Gargamel
General of the Army
General
 
Zarejestrowany: 08 May 2003
Miasto: Lublin
Wiadomości: 8640
Domyślnie

"Polska wierny pies łańcuchowy USA i Unii dostała kość" - http://wiadomosci.onet.pl/1521932,11,item.html

tylko czego delegat z Rosji glosowal na nas
__________________
Dj. Gargamel jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-19-2007, 11:02   #57
bny
Second Lieutenant
 
Zarejestrowany: 18 Nov 2003
Wiadomości: 192
Wyślij wiadomość przez ICQ do bny Wyślij wiadomość przez MSN do bny
Domyślnie

Liczy na to, ze sie skompromitujemy
__________________
www.fragout.pl
bny jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-19-2007, 11:06   #58
sturm-man
Chief Warrant Officer
 
Zarejestrowany: 01 Feb 2006
Wiadomości: 210
Wyślij wiadomość przez AIM do sturm-man
Domyślnie

fajnie mamy Euro 2012, kasa jest, plany sa, tylko zastanawiam sie KTO to wszystko wybuduje ? . Na takie inestycje potrzeba bedzie masa ludzi, którzy teraz siędzą za granicą. Może wrócą w co ja wątpie.
sturm-man jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-19-2007, 11:12   #59
Piter
General
 
Zarejestrowany: 03 Aug 2004
Wiadomości: 1224
Domyślnie

Pewnie przyjedzie jakaś skromna wioska z Chin 1 mln mieszkańców
__________________
Piter jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-19-2007, 11:21   #60
sturm-man
Chief Warrant Officer
 
Zarejestrowany: 01 Feb 2006
Wiadomości: 210
Wyślij wiadomość przez AIM do sturm-man
Domyślnie

Cytat:
Napisał Piter Zobacz Wiadomość
Pewnie przyjedzie jakaś skromna wioska z Chin 1 mln mieszkańców
taaa plus chińska kompania robotnicza tak z 50 mln
sturm-man jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-19-2007, 13:38   #61
iFOR.maLENstwo
General
 
Zarejestrowany: 26 Jan 2004
Miasto: NSC
Wiadomości: 2686
Wyślij wiadomość przez ICQ do iFOR.maLENstwo Wyślij wiadomość przez AIM do iFOR.maLENstwo
Domyślnie

Cytat:
Napisał sturm-man Zobacz Wiadomość
taaa plus chińska kompania robotnicza tak z 50 mln
i czym oni im zaplaca jak 2012 euro to jakies 8000 pln
__________________

Ożeniony facet powinien zapomnieć o swoich pomyłkach.
Nie ma sensu, aby dwoje ludzi pamiętało o tym samym.
iFOR.maLENstwo jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-19-2007, 15:26   #62
Catra
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 06 Feb 2003
Miasto: Łódź
Wiadomości: 4757
Wyślij wiadomość przez ICQ do Catra Wyślij wiadomość przez AIM do Catra
Domyślnie

Cytat:
Napisał fisheer Zobacz Wiadomość
A zebys wiedzial
Mowie wam , ze jak chcecie to juz rezerwujcie miejsce na parkingu bo tch budek bedzie wicej niz kibiców
__________________


http://lodz.myminicity.com/ klik click
Catra jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-20-2007, 09:45   #63
pitraq
General
 
Zarejestrowany: 13 Nov 2003
Miasto: Moje miasto Wrocław, Wrocław moja enklawa...
Wiadomości: 1528
Wyślij wiadomość przez AIM do pitraq Wyślij wiadomość przez MSN do pitraq
Domyślnie

hehe ja zapraszam do Wrocka jako że słyne z gościnności(popytacje współklanowiczów moich ) to zapraszam przy okazji na browarek
aha co do kibiców i burd to obecnie jest tego już naprawdę mało... można powiedzieć margines... w latach 90tych to co kolejka było kilka ostrych zadym... teraz się tłuką po lasach, dworcach i trasach dojazdowych na mecze... aha jeszcze taki mały przykład:miałem znajomego którego kilka lat temu chciałem na mecz zabrać. Nie chciał bo powiedział że oklep wyłapie. Kilka dni temu szedł ulicą i zaczepiło go 3 typa i wyladował strasznie poturbowany w szpitalu.
Wniosek? Bandytyzm to nie jest problem stadionowy wyłącznie... Mozna idąć ulicą dostać w ryj za byle co... Mam nadzieję że do EURO rozprawią się z tego typu ludźmi. I będzie bezpieczniej ogólnie a nie tylko na stadionach
aha no i oczywiście
ŚLĄSK&MOTOR
II LIGA II LIGA MOTOREK
__________________
ŚLĄSK WROCŁAW & MOTOR LUBLIN
pitraq jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-20-2007, 10:03   #64
Ziggy-
General
 
Zarejestrowany: 07 Feb 2003
Wiadomości: 1202
Wyślij wiadomość przez ICQ do Ziggy- Wyślij wiadomość przez MSN do Ziggy-
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dj. Gargamel Zobacz Wiadomość
"Polska wierny pies łańcuchowy USA i Unii dostała kość" - http://wiadomosci.onet.pl/1521932,11,item.html

tylko czego delegat z Rosji glosowal na nas
nie glosowal na nas tylko na ukraine
Ziggy- jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-20-2007, 10:16   #65
WOjtas
General
 
Zarejestrowany: 20 Nov 2002
Wiadomości: 3087
Wyślij wiadomość przez ICQ do WOjtas Wyślij wiadomość przez MSN do WOjtas
Domyślnie

Czyli na nas. Kandydatem nie byla Ukraina ani Polska, ale Ukraina i Polska. Wydaje mi sie, ze Rosyjski delegat zdawal sobie z teog sprawe, Ziggy...
__________________
Kiedy wszyscy wokół ciebie równiuteńko idą
Przyjacielu ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość
I kiedy bronisz prawdy mając ją za jedynie prawdziwą
Ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość
I gdy już wierzysz, że twoja perspektywa jest jedyną perspektywą
Ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość
I zanim uznasz tych co mają ją za zbędne ogniwo
Przyjacielu, ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość
WOjtas jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-20-2007, 10:32   #66
Ziggy-
General
 
Zarejestrowany: 07 Feb 2003
Wiadomości: 1202
Wyślij wiadomość przez ICQ do Ziggy- Wyślij wiadomość przez MSN do Ziggy-
Domyślnie

Cytat:
Napisał WOjtas Zobacz Wiadomość
Czyli na nas. Kandydatem nie byla Ukraina ani Polska, ale Ukraina i Polska. Wydaje mi sie, ze Rosyjski delegat zdawal sobie z teog sprawe, Ziggy...
Wojtus wiem przeca, ale gdyby Polska kandydowala z wegrami a ukraina z chorwacja to rosjanin zaglosowalby na te druga pare bo ukraina to prawie jak Rosja. Swoj swojego w dupke klepie. Nie myslcie ze to jest jakis dobry gest od Rosji w nasza strone
Ziggy- jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-20-2007, 10:47   #67
WOjtas
General
 
Zarejestrowany: 20 Nov 2002
Wiadomości: 3087
Wyślij wiadomość przez ICQ do WOjtas Wyślij wiadomość przez MSN do WOjtas
Domyślnie

Delegat Rosyjski a stanowisko Rosji to nie dokonca to samo .
Wiem ze duzo w tym polityki, ale znacznie wiecej wszelkiego lobbowania.
Nie wazne .
W tamtym poscie zabraklo na koncu " " albo " "
__________________
Kiedy wszyscy wokół ciebie równiuteńko idą
Przyjacielu ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość
I kiedy bronisz prawdy mając ją za jedynie prawdziwą
Ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość
I gdy już wierzysz, że twoja perspektywa jest jedyną perspektywą
Ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość
I zanim uznasz tych co mają ją za zbędne ogniwo
Przyjacielu, ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość
WOjtas jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-20-2007, 10:50   #68
Ziggy-
General
 
Zarejestrowany: 07 Feb 2003
Wiadomości: 1202
Wyślij wiadomość przez ICQ do Ziggy- Wyślij wiadomość przez MSN do Ziggy-
Domyślnie

Cytat:
Napisał WOjtas Zobacz Wiadomość
Delegat Rosyjski a stanowisko Rosji to nie dokonca to samo .
Naprawdę wierzysz w to ze Putin nie miał wpływu na decyzję tego delegata?
Ziggy- jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-20-2007, 11:30   #69
Brawo2Zero
First Sergeant (1SG)
 
Zarejestrowany: 26 Mar 2007
Miasto: Lublin
Wiadomości: 20
Wyślij wiadomość przez AIM do Brawo2Zero Wyślij wiadomość przez MSN do Brawo2Zero
Domyślnie

Parę zdań o Euro, wyszperałem w sieci

Minister Sportu: To będzie wspaniała lipcowa impreza...
Minister Edukacji: Te eliminacje wygraliśmy w cuglach...
Premier: To sukces bliźniaczo podobny do wygranych wyborów parlamentarnych 2005...
Min. Gosiewski: A finałowy mecz odbędzie się we Włoszczowie...
Stanisław Łyżwiński: Nie jestem ojcem tego sukcesu...
Donald Tusk: Oczywiście Polska powinna organizować ME 2012 ale sposób, w jaki zrobił to PiS jest niedopuszczalny. Platforma Obywatelska zamierza
zaskarżyć ustawę UEFA do Trybunału Konstytucyjnego
Józef Oleksy: O ku*wa, teraz to dopiero będą przekręty.
Renata Beger: Serdecznie dziękujemy prezesowi UEFA Anana Platana.
Ludwik Dorn: Przegranych zakujemy w kamasze
A. Lepper: W tych mistrzostwach nic nie zablokuje nam drogi do sukcesu.
Posłanka Sandra Lewandowska: A naszych zwycięzców namaścimy pachnącymi olejkami.
Edytka Górniak: Odpier*olcie się - nie zaśpiewam hymnu!
L. Miller: Nieważne jak zaczniemy - ważne jak skończymy.
Premier: I żadne krzyki, żadne płacze nie przekonają nas, że piłka jest okrągła a bramki są dwie.
Prezydent: Oczywiscie zdążymy zbudować 3 mln stadionów.
Premier: To wielkie wyróżnienie dla Wolski
Jurek: musimy zapisać w konstytucji obronę stadionów od chwili poczęcia !
Konfucjusz: Szczęśliwy ten, kto mieszka daleko od stadionu.a
__________________
Lead, follow, or get the hell out of the way
Brawo2Zero jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-20-2007, 11:40   #70
Dj. Gargamel
General of the Army
General
 
Zarejestrowany: 08 May 2003
Miasto: Lublin
Wiadomości: 8640
Domyślnie

prezent Rosji dla Ukrainy - przeciez w tym kraju jak na razie wszystko idzie nie po mysli Rosji, a organizacja Euro jescze bardziej przyblizy Ukraine do Europy i uswiadomi spoleczenstwu ze warto do Unii
__________________
Dj. Gargamel jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-20-2007, 11:47   #71
Tade
Sergeant Major (SGM)
 
Zarejestrowany: 20 Mar 2007
Wiadomości: 58
Domyślnie

W skali od 1-10 .Punktów 10 ))
Tade jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-20-2007, 12:48   #72
Ziggy-
General
 
Zarejestrowany: 07 Feb 2003
Wiadomości: 1202
Wyślij wiadomość przez ICQ do Ziggy- Wyślij wiadomość przez MSN do Ziggy-
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dj. Gargamel Zobacz Wiadomość
prezent Rosji dla Ukrainy - przeciez w tym kraju jak na razie wszystko idzie nie po mysli Rosji, a organizacja Euro jescze bardziej przyblizy Ukraine do Europy i uswiadomi społeczeństwo ze warto do Unii
heh, Ukraina jak i Białoruś to nadal kraje, w których ogromne wpływy ma Rosja. 1/3 społeczeństwa w tym kraju popiera Janukowycza, który przecież jest przydupasem Putina. Zanim tam będzie demokracja z prawdziwego zdarzenia a Rosja przestanie ingerować w struktury polityczne minie 50 jak nie 100 lat.
Z reszta po co ja to pisze. Znajdź mi choć jeden powód, dla którego Rosja miałaby punktować Polskę w Euro2012.
Ziggy- jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-20-2007, 12:58   #73
Dj. Gargamel
General of the Army
General
 
Zarejestrowany: 08 May 2003
Miasto: Lublin
Wiadomości: 8640
Domyślnie

nie wiem dlaczego delegat Rosji glosowal na Polske i Ukraine - skomentowalem tylko artykul w rosyjskiej gazecie ktora negtaywnie odniosla sie do tego faktu i twierdzila ze to kosc od UE (w ktorej przekazywaniu jak widac uczestniczyl tez przedstawiciel Rosji) nie da sie rozdzielic skutkow organizacji imprezy na sama Ukraine badz Polske tym bardziej nie wiem co Rosji po poparciu naszej kandydatury - roznica miedzy Ukraina a Bialorusia zasadnicza (swobody i wolnosci obywatelskie a nie stosunek czesci spoleczesntwa do Rosji) - w Ukrainie nikt nie bedzie za ten 1 glos wdzieczny Rosjanom - wiec teraz to Ty znajdz mi choc jeden powod dlaczego Rosjanie tak zrobili bo de facto przyczyni sie do wzmocnienia proeuropejskiego ruchu na Ukrainie (oslabienia wplywow Rosji) i wzmocnienia Polski
__________________
Dj. Gargamel jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-20-2007, 13:03   #74
Ziggy-
General
 
Zarejestrowany: 07 Feb 2003
Wiadomości: 1202
Wyślij wiadomość przez ICQ do Ziggy- Wyślij wiadomość przez MSN do Ziggy-
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dj. Gargamel Zobacz Wiadomość
nie wiem dlaczego delegat Rosji glosowal na Polske i Ukraine - skomentowalem tylko artykul w rosyjskiej gazecie ktora negtaywnie odniosla sie do tego faktu i twierdzila ze to kosc od UE (w ktorej przekazywaniu jak widac uczestniczyl tez przedstawiciel Rosji) nie da sie rozdzielic skutkow organizacji imprezy na sama Ukraine badz Polske tym bardziej nie wiem co Rosji po poparciu naszej kandydatury - roznica miedzy Ukraina a Bialorusia zasadnicza (swobody i wolnosci obywatelskie a nie stosunek czesci spoleczesntwa do Rosji) - w Ukrainie nikt nie bedzie za ten 1 glos wdzieczny Rosjanom - wiec teraz to Ty znajdz mi choc jeden powod dlaczego Rosjanie tak zrobili bo de facto przyczyni sie do wzmocnienia proeuropejskiego ruchu na Ukrainie (oslabienia wplywow Rosji) i wzmocnienia Polski
Widzisz... gdyby Rosja cofnęła teraz zakaz importu polskiego mięsa albo uczyniła inny gest w stronę Polski nie zacząłbyś myśleć, ze może jednak nie są tacy źli?
Ziggy- jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-20-2007, 13:14   #75
Dj. Gargamel
General of the Army
General
 
Zarejestrowany: 08 May 2003
Miasto: Lublin
Wiadomości: 8640
Domyślnie

i tak beda musieli to predzej czy pozniej zrobic tym bardziej ze wprowadzili zakaz bezpodstawnie - wiec to raczej akt sprawiedliwosci a nie dobra wola -

1 glos Rosji nic nie przesadzil wiec nikt im specjalnie nie bedzie wdzieczny tym bardziej po takich komentarzach w gazetach - brakuje wiec odpowiedzi na pytanie dlaczego to zrobili - wsparli 2 kraje niepokorne wobec siebie a po tym wydarzeniu ich strefa wplywow jeszcze sie zmniejszy
__________________
Dj. Gargamel jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-20-2007, 13:15   #76
Catra
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 06 Feb 2003
Miasto: Łódź
Wiadomości: 4757
Wyślij wiadomość przez ICQ do Catra Wyślij wiadomość przez AIM do Catra
Domyślnie

Cytat:
Napisał Ziggy- Zobacz Wiadomość
Widzisz... gdyby Rosja cofnęła teraz zakaz importu polskiego mięsa albo uczyniła inny gest w stronę Polski nie zacząłbyś myśleć, ze może jednak nie są tacy źli?
Ziggy, Rosja w zadnym wypadku nie jest za Euro 2012 ani na Ukrainie ani w Polsce. Oni chca Euro 2016 u nich i w tym momencie wiekoszsc działączy piłkarskich i politycznych jest wsciekła , bo moze im ta impreza u nich przejsc bokiem.

A działacz Uefy zagłosował tak , bo chciał miec Euro na wschodzie i ma to sie nijak to stanowiska Rosyjskich władz. Poporstu gosc pomyslał indywidualne , a nie jak Putin chce.


Aha i sprawa jest taka, ze Ukraina te ME chciała organizowac z Rosja. Jednak Ci odsłali ich z Kwitkiem bo chca ME 2016. Datego Ukraina poporsiła Polskę I wygralismy. I nie widze teraz powodu dla ktorego Putin by chciał dac głos Ukrainie.
__________________


http://lodz.myminicity.com/ klik click
Catra jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-20-2007, 14:31   #77
-pavel+
General
 
Zarejestrowany: 19 Mar 2004
Wiadomości: 1623
Wyślij wiadomość przez AIM do -pavel+
Domyślnie

http://www.youtube.com/watch?v=rAxmTVaRNQM
__________________

-pavel+ jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-20-2007, 14:59   #78
wyclef+brzoza
General
 
Zarejestrowany: 08 Sep 2003
Wiadomości: 4167
Domyślnie

Zgadzam się z Tatrą i Gargamelem. A Janukowycz wcale nie jest przydupasem Putina. Oczywiście zabiegał w czasie wyborów o poparcie Rosji tak jak Juszczenko o poparcie zachodu. Ale tak naprawdę wcale się dużo nie różni od Juszczenki a w stosunku do Rosji nie ma poddańczego podejścia. Obaj mają swoje interesy a różnią się chyba jedynie... elektoratem.

Cytat:
Napisał Brawo2Zero Zobacz Wiadomość
Parę zdań o Euro, wyszperałem w sieci

Minister Sportu: To będzie wspaniała lipcowa impreza...
Minister Edukacji: Te eliminacje wygraliśmy w cuglach...
Premier: To sukces bliźniaczo podobny do wygranych wyborów parlamentarnych 2005...
Min. Gosiewski: A finałowy mecz odbędzie się we Włoszczowie...
Stanisław Łyżwiński: Nie jestem ojcem tego sukcesu...
Donald Tusk: Oczywiście Polska powinna organizować ME 2012 ale sposób, w jaki zrobił to PiS jest niedopuszczalny. Platforma Obywatelska zamierza
zaskarżyć ustawę UEFA do Trybunału Konstytucyjnego
Józef Oleksy: O ku*wa, teraz to dopiero będą przekręty.
Renata Beger: Serdecznie dziękujemy prezesowi UEFA Anana Platana.
Ludwik Dorn: Przegranych zakujemy w kamasze
A. Lepper: W tych mistrzostwach nic nie zablokuje nam drogi do sukcesu.
Posłanka Sandra Lewandowska: A naszych zwycięzców namaścimy pachnącymi olejkami.
Edytka Górniak: Odpier*olcie się - nie zaśpiewam hymnu!
L. Miller: Nieważne jak zaczniemy - ważne jak skończymy.
Premier: I żadne krzyki, żadne płacze nie przekonają nas, że piłka jest okrągła a bramki są dwie.
Prezydent: Oczywiscie zdążymy zbudować 3 mln stadionów.
Premier: To wielkie wyróżnienie dla Wolski
Jurek: musimy zapisać w konstytucji obronę stadionów od chwili poczęcia !
Konfucjusz: Szczęśliwy ten, kto mieszka daleko od stadionu.a
Dobre Ta Sandra to niezła jest... posłanka Fajnie mają ci w SO

Ostatnio edytowany przez wyclef+brzoza : 04-20-2007 o 15:01
wyclef+brzoza jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-20-2007, 15:04   #79
Ziggy-
General
 
Zarejestrowany: 07 Feb 2003
Wiadomości: 1202
Wyślij wiadomość przez ICQ do Ziggy- Wyślij wiadomość przez MSN do Ziggy-
Domyślnie

Cytat:
Napisał wyclef+brzoza Zobacz Wiadomość
Dobre Ta Sandra to niezła jest... posłanka Fajnie mają ci w SO
http://brukowy.blox.pl/2007/04/Sandr...wska-nago.html
Ziggy- jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-20-2007, 18:28   #80
Catra
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 06 Feb 2003
Miasto: Łódź
Wiadomości: 4757
Wyślij wiadomość przez ICQ do Catra Wyślij wiadomość przez AIM do Catra
Domyślnie

http://sport.onet.pl/0,1248713,1522992,wiadomosc.html
__________________


http://lodz.myminicity.com/ klik click
Catra jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-27-2007, 09:49   #81
Piter
General
 
Zarejestrowany: 03 Aug 2004
Wiadomości: 1224
Domyślnie

Coś dla łodzian: http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35153,4091748.html
__________________
Piter jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-27-2007, 10:44   #82
Catra
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 06 Feb 2003
Miasto: Łódź
Wiadomości: 4757
Wyślij wiadomość przez ICQ do Catra Wyślij wiadomość przez AIM do Catra
Domyślnie

Eh qwa to sie przenosi z predkoscia swiatła niestety

Ale i tak teraz a dwa lata temu to jak niebo i piekło

Moze uda sie wyszarpac pare repr do nas
__________________


http://lodz.myminicity.com/ klik click
Catra jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-11-2007, 14:08   #83
Bzyku
First Lieutenant
 
Zarejestrowany: 22 Apr 2007
Miasto: Tychy
Wiadomości: 559
Wyślij wiadomość przez AIM do Bzyku Wyślij wiadomość przez MSN do Bzyku
Domyślnie lol 2012

Mi sie wydaje ze Polska na 2012 sie nie wyrobi :/
Bzyku jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 09-15-2007, 13:59   #84
Tade
Sergeant Major (SGM)
 
Zarejestrowany: 20 Mar 2007
Wiadomości: 58
Domyślnie

Piątek, 14.09.2007, 22:13
Zenon Zabawny
Stadion Warszawy zapamięta cała Europa
Stolica Polski ma już połowę pracy związaną z Euro 2012 za sobą, a dokładniej ma już gotowe zaplecze dla Stadionu Narodowego, jakim są niewątpliwie bazary na Stadionie Dziesięciolecia.

Podjęto decyzję, aby główna arena Mistrzostw Europy w 2012 roku stanęła obok Stadionu Dziesięciolecia. Toż to strzał w dziesiątkę! Nie oszukujmy się – wobec cudów architektonicznych, jakimi są stadiony piłkarskie na zachodzie Europy, my nie mamy szans niczym im zaimponować. Nasz Stadion Narodowy za miliard euro raczej nie zrobi wrażenia na kibicach z Anglii czy Niemiec. Ale co innego Stadion Dziesięciolecia! Takiego czegoś nie ma Real Madryt, Manchester United ani nawet Bayern Monachium. Ten stadion cała Europa zapamięta na pewno. Podejrzewam, że wielu kibiców zrobi na nim więcej fotek niż na Stadionie Narodowym, ale nasz gigantyczny bazar ma też wiele innych zalet. Nie musimy się już martwić koniecznością budowy punktów gastronomicznych – wszak budek z hot-dogami tam nie brakuje. Są już też gotowe sklepy z pamiątkami i gadżetami – wspaniali wietnamscy handlarze zapewnią całą gamę dresów i koszulek prosto z Chin. Pomyślcie tylko o tych zachwyconych kibicach z Anglii, Hiszpanii, Włoch, Niemiec, jak tuż przed meczem idą na stojący obok Stadion Dziesięciolecia, gdzie z wypiekami na twarzy kupują buty firmy Mike albo Abibas, a do tego kompakty CD-R z najnowszymi hitami i ukraiński spirytus. W dodatku cała Europa zobaczy, jakim jesteśmy nowoczesnym, tolerancyjnym narodem otwartym na inne kultury. Wystarczy się przejść po naszym jarmarku „Europa”, by zobaczyć, że w Polsce żyje i pracuje wielu Wietnamczyków, Rosjan, Rumunów, Ukraińców, Białorusinów i wiele innych nacji.
Kibice z innych państw na pewno będą wracać do swoich krajów w przekonaniu, że to były najlepsze Mistrzostwa Europy w historii.
Ach i pomyśleć, że chciano zburzyć ten wspaniały stadion. Oby tylko nie przyszło nikomu do głowy zmieniać cokolwiek na Dworcu Centralnym - toż to kolejna duma i symbol naszej stolicy.
Tade jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks


Użytkownicy aktualnie czytający ten wątek: 1 (0 użytkownik i 1 gości)
 
Narzędzia wątku

Zasady Pisania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Włączony
UśmieszkiWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT. Teraz jest 09:53.
who's online
Copyright ©2002 - 2010 AmericasArmy.pl