Wróć   America's Army PL > America's Army 2.8.x > Szukam Pomocy 2.8.x

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
Stare 07-01-2004, 12:31   #101
col.Bunio
Chief Warrant Officer 4
 
Zarejestrowany: 16 Dec 2003
Wiadomości: 102
Wyślij wiadomość przez MSN do col.Bunio
Domyślnie

Nie przeskakuj po zawodnikach kiedy zginiesz utaw sobie jednego zainstaluj so\bie stery omegi(zmniejszają tylko ryzyko errora)i nie klikaj w F1 po zdechnięciu to też zwiększa ryzyko errora
__________________
... bo sygnaturka była za duża ...
Regulamin forum
col.Bunio jest offline   Odpowiedz z Cytatem

  #ADS
Reklama
Circuit advertisement
 
 
 
Zarejestrowany: Always
Miasto: Advertising world
Wiek: 2010
Wiadomości: Many
 

Port Lotniczy Lublin

Reklama is online  
Stare 07-02-2004, 20:23   #102
-=Dawid=-
Sergeant
 
Zarejestrowany: 02 Jul 2004
Wiadomości: 2
Domyślnie

Ludzie moze ktos odpowie mi na moje pytanie. Wgralem AAO 2.0 i potm patch 2.1a walnczam gre, ustawiam klawisze (cały czas wszystko Okey) i wlanczam Deployment. Pyta mi sie czy PB mam ustawic na Enable i robie OK i nagle Critical Error.

Próbowałem znowu uruchomic gre pokazal mi sie IMG z logiem AAO i critical
C
o mam zrobić (próbowałem tez instalowac AAO2.0>AAO2.0a>AAO2.1 i nic nie dało)



PLZ POMÓŻCIE
-=Dawid=- jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-02-2004, 21:29   #103
BrYK
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Jan 2004
Miasto: Łobez
Wiadomości: 7011
Wyślij wiadomość przez AIM do BrYK Wyślij wiadomość przez Yahoo do BrYK
Domyślnie

Przeczytaj uwaznie rady zamieszczone na poprzednich stronach. Nikt nic wiecej chyba na ten temat juz nie wymysli wiec nic nowego ci nie poradzi.
Na ten blad nie ma lekarstwa. Niektorym zdarza sie czesciej, innym zadziej.
Z takich najczesciej powtarzajacych sie rad:
zmien stery do grafy
format c i czysta instalka windy
zainstaluj najnowszego DirectX
zdefragmentuj twardy dysk
powylanczaj wszystkie niepotrzebne programy
graj zaraz po wlaczeniu kompa (zresetuj kompa przed gra)
powylanczaj wszystkie programy mogace korzystac z netu
__________________
BrYK jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-03-2004, 10:29   #104
-=Dawid=-
Sergeant
 
Zarejestrowany: 02 Jul 2004
Wiadomości: 2
Domyślnie

Dobra dzięki za rady popróbuje jeszcze chodz wiekszosc z tego zrobilem, ale spróbuje wgrac na dysk najbardziej dpowiednie sterowniki. P.S. Ma moze ktos link do detonatorow 12.x na Win XP
-=Dawid=- jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-03-2004, 10:56   #105
BrYK
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Jan 2004
Miasto: Łobez
Wiadomości: 7011
Wyślij wiadomość przez AIM do BrYK Wyślij wiadomość przez Yahoo do BrYK
Domyślnie

Detonatorow szukaj na stronie nVidii.

A jakiego ty masz kompa i karte ze potrzebujesz tak zabytkowych sterownikow?
__________________
BrYK jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-03-2004, 16:41   #106
col.Bunio
Chief Warrant Officer 4
 
Zarejestrowany: 16 Dec 2003
Wiadomości: 102
Wyślij wiadomość przez MSN do col.Bunio
Domyślnie

Cechą charakterystyczną występowania criticalli że kiedy zginiesz komp nagle zaczyna ci chodzić jak traktor i wkońcu wysiada na pulpit. A propos nowego directxa ja mam najnowszego i criticall nadal występuje
__________________
... bo sygnaturka była za duża ...
Regulamin forum
col.Bunio jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-05-2004, 12:59   #107
col.Bunio
Chief Warrant Officer 4
 
Zarejestrowany: 16 Dec 2003
Wiadomości: 102
Wyślij wiadomość przez MSN do col.Bunio
Domyślnie

Bindy też zwiększają ryzyko ERRORA
__________________
... bo sygnaturka była za duża ...
Regulamin forum
col.Bunio jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-09-2004, 21:02   #108
TiBeR
Warrant Officer 1
 
Zarejestrowany: 25 May 2003
Wiadomości: 52
Wyślij wiadomość przez MSN do TiBeR
Domyślnie

niech oni wreszcie cos zrobia z ta gierka . Mialem problemy z CE ale po zainstalowaniu gry od nowa i nowych sterow wszystko bylo ok. Jeden gora dwa CE na dzien a czasami wogole, a teraz nagle - mimo ze nic nie zmienialem - krytyk za krytykiem :evil: i tak do usrania dobrze jak mi sie 3 rundy uda zagrac i to wlasciwie na kazdej mapie chyba bede sie musial pozegnac z ta giera do nastepnego pacza - jesli oczywiscie cis zmieni : bo jakby wiedzieli o co chodzi to chyba juz by byla jakas lata ehh
TiBeR jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-10-2004, 22:25   #109
Aragh
Sergeant First Class
 
Zarejestrowany: 09 Jul 2004
Wiadomości: 6
Domyślnie

Od kilku dni zaobserwowałem u siebie zanik CE podczas gry na aao, gram z 5h na Bridge i ani razu mnie nie wywalilo, wiec moze cos sie stalo... Byoby gites.
Aragh jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-10-2004, 22:34   #110
Janek
General
 
Zarejestrowany: 21 Jan 2004
Miasto: Warszawa
Wiadomości: 2675
Domyślnie

Musze Cie zmartwic, ze raczej nic sie nie stalo - u mnie tez criticale w wersji 2.1 zaleza od fazy ksiezyca, dnia miesiaca i pogody - slowem czasami mam 10 criticali w ciagu godziny (zwlaszcza na IC i Bridge) a czasami moge sobie spokojnie grac.
__________________
Janek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-11-2004, 20:44   #111
PawKa
Corporal
 
Zarejestrowany: 02 Jul 2004
Wiadomości: 1
Domyślnie

Udało mi się pozbyć tego problemu (przynajmniej u mnie).Aktualizowałem biosa (nic nie dało), sterowniki (nic nie dało), "odkręciłem" procka (miałem podkręconego - nic nie dało) Z gry mnie wywalo po kilku minutach. Wyłączyłem program antywirusowy działający w tle (MKS-VIR) i grałem jakieś 3 godziny i żadnego błędu. Być może ktoś już wpadł na taki pomyśł, jak nie to niech spróbuje i da znać czy pomogło. Ja poprostu jestem WRESZCIE MOGE POGRAĆ
PawKa jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-12-2004, 13:30   #112
TiBeR
Warrant Officer 1
 
Zarejestrowany: 25 May 2003
Wiadomości: 52
Wyślij wiadomość przez MSN do TiBeR
Domyślnie

Nie chce cie martwic ale ja tez juz kilka razy myslalem ze w taki czy inny sposob pozbylem sie CE ale po pewnym czasie wszystko wracalo do normy i chyba nie ma na to sposobu poprostu jak napisal =Vikings=Janek(PL):criticale w wersji 2.1 zaleza od fazy ksiezyca, dnia miesiaca i pogody - slowem czasami mam 10 criticali w ciagu godziny (zwlaszcza na IC i Bridge) a czasami moge sobie spokojnie grac.
pozdro[/quote]
TiBeR jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-13-2004, 18:17   #113
La Chupacabra
Lieutenant Colonel
 
Zarejestrowany: 30 Jul 2003
Wiadomości: 350
Wyślij wiadomość przez MSN do La Chupacabra
Domyślnie

Czytam, czytam o tych Criticalach, ale powiem Wam od siebie, ze grajac juz w 2.1 od miesiaca czy dwoch, wyskoczyly mi dotychczas tylko 2 Criticale. Nie wiem czy mam szczescie, czy takiego kompa

Pozdrawiam
__________________
\"Meine Ehre heisst Treue\"


ASUS A7V600-X, Athlon 2400 XP, Asus N6200 128 MB DDR, 1024 DDR 400 Kingston, SEGATE Barracuda 7200 VII 120 GB, SB 5.1 Live

5,56 wz. 96 kbs \"BERYL\"
La Chupacabra jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-15-2004, 14:07   #114
Patry
Sergeant Major of the Army (SMA)
 
Zarejestrowany: 08 Jan 2004
Wiadomości: 43
Domyślnie

A grasz na bridgu? Pewnie nie!
__________________
Remember the fallen
Patry jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-15-2004, 14:29   #115
La Chupacabra
Lieutenant Colonel
 
Zarejestrowany: 30 Jul 2003
Wiadomości: 350
Wyślij wiadomość przez MSN do La Chupacabra
Domyślnie

A i tu mnie zlapales Gram na SF Sandstorm tylko. Kiedys, jeszcze w 1.9, 2.0 gralem na Bridge, teraz wole SS.

Pozdrawiam
__________________
\"Meine Ehre heisst Treue\"


ASUS A7V600-X, Athlon 2400 XP, Asus N6200 128 MB DDR, 1024 DDR 400 Kingston, SEGATE Barracuda 7200 VII 120 GB, SB 5.1 Live

5,56 wz. 96 kbs \"BERYL\"
La Chupacabra jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-15-2004, 14:52   #116
madek
General
 
Zarejestrowany: 31 Mar 2003
Wiadomości: 890
Wyślij wiadomość przez MSN do madek Wyślij wiadomość przez Yahoo do madek
Domyślnie

Tez wiekszosc czasu spedzam na SS lub innych SF i bylem pewien ze problem criticali mnie nie dotyczy. Ale wystarczylo na Bridgu wejsc w tryb spectacor i popatrzec na m82... bach! piekny criticalek :wink:
Oprocz tego pojawial sie nawet w czasie rozpoczecia nowej rundy...

ps. moze devowie specjalnie tak zrobili zeby ludzie sie odczepili od bridge'a?

Edit: przypomnialo mi sie jeszcze ze ostatnio wywalilo mi w czasie gry na SS criticala z napisem: "ran out of virtual memory" to juz jest przegiecie na maxa zeby przy 512 ramu i 768MB - 1,5 GB swapa pojawial sie taki error
madek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-15-2004, 15:12   #117
BrYK
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Jan 2004
Miasto: Łobez
Wiadomości: 7011
Wyślij wiadomość przez AIM do BrYK Wyślij wiadomość przez Yahoo do BrYK
Domyślnie

Cytat:
Napisał =BHoG=Madek
Edit: przypomnialo mi sie jeszcze ze ostatnio wywalilo mi w czasie gry na SS criticala z napisem: "ran out of virtual memory" to juz jest przegiecie na maxa zeby przy 512 ramu i 768MB - 1,5 GB swapa pojawial sie taki error
Dlatego lepiej ustawic sobie staly rozmiar pliku wymiany. A jeszcze lapiej staly rozmiar i uzyc programu do defragmentacji pliku wymiany.
__________________
BrYK jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-16-2004, 08:08   #118
kostek24
Corporal
 
Zarejestrowany: 15 Jul 2004
Wiadomości: 1
Wyślij wiadomość przez MSN do kostek24
Domyślnie

:evil: taaaaaaaaa critical tez to mam sciagnelem z tydzien temu fulla 2.1 i po 3 / 4 rundach wywala mi do windy juz myslalem ze tylko ja mam taki problem ale teraz juz wiem ze nie jestem sam
__________________
soldiers not dead
kostek24 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-16-2004, 10:54   #119
Ormir
Captain
 
Zarejestrowany: 07 Feb 2004
Wiadomości: 147
Domyślnie

Prosty sposob na zmniejszenie ilosci CE ktroy sprzedal mi kumpel i zeczywiscie mam o 80 % mniej kritikali.

Po smierci nie przelanczaj sie pomiedzy kolesiami przyciskiem FIRE ale przyciskiem USE, mamy widok ( nie wiem jak on sie slangowo nazywa
) tylko tego co widzi koles i mozna spokojnie sie przelanczac nawet na kolesia z m-82 i np.
Ormir jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-17-2004, 01:06   #120
Wisielec_PL
Major
 
Zarejestrowany: 06 Jul 2003
Wiadomości: 280
Wyślij wiadomość przez MSN do Wisielec_PL
Domyślnie

Cytat:
Napisał Ormir
Prosty sposob na zmniejszenie ilosci CE ktroy sprzedal mi kumpel i zeczywiscie mam o 80 % mniej kritikali.

Po smierci nie przelanczaj sie pomiedzy kolesiami przyciskiem FIRE ale przyciskiem USE, mamy widok ( nie wiem jak on sie slangowo nazywa
) tylko tego co widzi koles i mozna spokojnie sie przelanczac nawet na kolesia z m-82 i np.
To juz wiemy Ale na m-82 i tak sie czasami pojawiaja najlepiej nic nie robic A tak wogole to ostatnio mam mniej CE na bridge
Wisielec_PL jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-17-2004, 09:54   #121
La Chupacabra
Lieutenant Colonel
 
Zarejestrowany: 30 Jul 2003
Wiadomości: 350
Wyślij wiadomość przez MSN do La Chupacabra
Domyślnie

Jest mozliwe, aby spowodu zlego dzialania internetu wyskoczyl critcical
__________________
\"Meine Ehre heisst Treue\"


ASUS A7V600-X, Athlon 2400 XP, Asus N6200 128 MB DDR, 1024 DDR 400 Kingston, SEGATE Barracuda 7200 VII 120 GB, SB 5.1 Live

5,56 wz. 96 kbs \"BERYL\"
La Chupacabra jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-17-2004, 12:41   #122
M@RiO_{Hooligans}
Warrant Officer 1
 
Zarejestrowany: 04 May 2004
Wiadomości: 62
Domyślnie

Z tego co juz sie orientuje co do CE to zle dzoalajacy net moze byc przyczyna Criticala ,poprostu gubisz pakiety i masz CE
M@RiO_{Hooligans} jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-20-2004, 14:50   #123
rumio
Sergeant First Class
 
Zarejestrowany: 10 Jul 2004
Wiadomości: 7
Domyślnie Re: Patch 2.1 Critical Error czy spotkal sie ktos z tym ?

Cytat:
Napisał Mariusz123456
Po zainstalowaniu patcha 2.1 zaczol robic sie problem ,bardzo czesto wyzuca mnie z gry i wyswietla komunikat Critical Error .
Prosze o pomoc co z tym z robic jesli ktos wie
Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi

tak to powazny problem ,ale jak juz czytalem na innych forach i oczywiscie po zapoznaniu sie z tym problemem stwierdzilem ze uzywanie widoku gracza tuz po zginieciu (nie obok gracza) rozwiazuje po czesci problem. na planszy "M" problemow nie zauwazylem za to na "moscie" wywalalo mnie co okolo 3-5 rundy. po zmianie widoku ploblemy ustapily "od reki" i tak jak to ktos wczesniej gdzies opisywal okolo 70% mniej zerwan z serwerem.

ps.czekajmy cierpliwie na pacza
rumio jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-26-2004, 19:11   #124
DK
Colonel
 
Zarejestrowany: 17 Apr 2004
Wiadomości: 312
Domyślnie

Cytat:
stwierdzilem ze uzywanie widoku gracza tuz po zginieciu (nie obok gracza)
Czesc mozesz mi wyjasnic co trzeba naciś by był widok gracza to chodzi o to zeby patrzec oczyma ?
__________________
[swf;height=100;width=500]http://ksh.gamesnet.pl/sygnaturki/darknight.swf[swf]
DK jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-26-2004, 19:14   #125
M@RiO_{Hooligans}
Warrant Officer 1
 
Zarejestrowany: 04 May 2004
Wiadomości: 62
Domyślnie

Wcisnij poprostu E
M@RiO_{Hooligans} jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-26-2004, 22:09   #126
=NaZcA=
General
 
Zarejestrowany: 01 May 2003
Wiadomości: 1270
Wyślij wiadomość przez MSN do =NaZcA=
Domyślnie

Problem Criticali niedlugo bedzie (jak jeszcze nie jest) taka totalna zagadka jak trojkat bermudzki....Od paru tygodni nie mialem criticala w ogole a to dlatego ze calkiem z innego powodu zainstalowalem sobie dwa windowsy 98se i xp aa i reszte gier mam pod 98 a wszystko inne pod xp .....nie mam pojecia czego teraz juz jest dobrze..jak kiedys mialem 98 to criticale mialem na porzadku dziennym. Tak jak mowie nie mam pojecia co u mnie zadzialalo ale juz nie musze wrzucac na kompa przez to i swiety spokoj :wink:
=NaZcA= jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-30-2004, 18:14   #127
d2io83k
Corporal
 
Zarejestrowany: 26 Jun 2004
Wiadomości: 1
Domyślnie

Mogli by cos zrobic, z tym Criticalem, bo sie nie da grac
__________________
d2io83k jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 07-31-2004, 08:01   #128
ichbinmaks
Staff Sergeant
 
Zarejestrowany: 28 Jun 2004
Wiadomości: 4
Wyślij wiadomość przez MSN do ichbinmaks
Domyślnie

ja juz z 2tyg nie mialem criticala prosty sposob nie grac w aa
ichbinmaks jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 08-02-2004, 09:34   #129
xionc !
Second Lieutenant
 
Zarejestrowany: 21 Jul 2004
Wiadomości: 197
Wyślij wiadomość przez ICQ do xionc ! Wyślij wiadomość przez MSN do xionc !
Domyślnie a moze to wina radeonów

mi wyskakuje czasem takie cos :


No Label

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2816 MHz with 511MB RAM
Video: RADEON 9600 SERIES (645

General protection fault!

History: AActor::SetVolumes <- USkeletalMeshInstance::ForceUpdate <- TLIPSincTalkerList::ForceUpdate <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine:raw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop



moze od radeonuw to zalezy
__________________
\'Aum namah Shivaya.\'
xionc ! jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 08-02-2004, 09:39   #130
BrYK
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Jan 2004
Miasto: Łobez
Wiadomości: 7011
Wyślij wiadomość przez AIM do BrYK Wyślij wiadomość przez Yahoo do BrYK
Domyślnie

@xionc !

To jest wlasnie kritikal.

Przejrzyj porady z tego topicu to przynajmniej zminimalizujesz czestotliwosc jego wystepowania. Pozbyc zupelnie tego bledu sie nie da

Od czego zalezy kritikal tego do konca nie wie nikt. Maja go posiadacze zarowno radkow jak i geforcow.
__________________
BrYK jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 08-02-2004, 10:02   #131
Deshroom
General
 
Zarejestrowany: 05 Sep 2003
Wiadomości: 1339
Domyślnie

najwięcej kritikali mają zwykle polskie klany podczas setupu przed meczem . losowe kritikale drużyny przeciwnej często uniemozliwiają lajfa przez pół do godziny.
wystarczy zrobić 20 setupów i jest git
__________________

GW2 - Deshroom.1826
D3 - Deshroom#2255
Deshroom jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 08-12-2004, 09:37   #132
Partyz
Chief Warrant Officer 2
 
Zarejestrowany: 06 Jun 2004
Wiadomości: 71
Wyślij wiadomość przez MSN do Partyz Wyślij wiadomość przez Yahoo do Partyz
Domyślnie

jak to homey z aaotrackera napisal:

"dev team nie ma czasu na bugfixy bo ma wyzsze, priorytetowe cele"

cos mi sie zdaje, ze CE beda jeszcze dluuuuugo...
__________________
- Puk, puk!- Kto tam?- Ja do Jarka.- A ja kombajn.
Partyz jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 09-11-2004, 20:02   #133
nofink
Second Lieutenant
 
Zarejestrowany: 04 Feb 2004
Wiadomości: 188
Domyślnie

przeinstalowalem AA....(w miedzy czasie zmienilem sterowniki do karty graficznej na nowsze) po zainstalowaniu AA mi nie chce sie wlaczyc...wyskakuje mi error "General protection fault!

History: UGameEngine::Init <- InitEngine"

nie mam pojeciaq w czym problem zainstalowalem ponownie stare stery....nadal ten critical...zainstalowalem ponownie directx'a.....i znow bez rezultatu..... :evil:

czy ktos moze mial podobny problem
:
nofink jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 09-12-2004, 09:41   #134
M@RiO_{Hooligans}
Warrant Officer 1
 
Zarejestrowany: 04 May 2004
Wiadomości: 62
Domyślnie

Robiles format kompa ? czy tylko gry ?
Bo jesli tylko gry to nie usuneles wszystkiego znajomy mial to samo ,musisz wyczyscic wszystkie pliki gry i sprobowac jeszcze raz zainstalowac .
__________________
M@RiO_{Hooligans} jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 09-12-2004, 10:45   #135
nofink
Second Lieutenant
 
Zarejestrowany: 04 Feb 2004
Wiadomości: 188
Domyślnie

Cytat:
Napisał M@RiO_{Hooligans}
Robiles format kompa ? czy tylko gry ?
Bo jesli tylko gry to nie usuneles wszystkiego znajomy mial to samo ,musisz wyczyscic wszystkie pliki gry i sprobowac jeszcze raz zainstalowac .
masz racje juz wszystko dziala dzieki wielkie
nofink jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 10-22-2004, 11:41   #136
Patry
Sergeant Major of the Army (SMA)
 
Zarejestrowany: 08 Jan 2004
Wiadomości: 43
Domyślnie

W zwiazku z wydaniem wersji 2.2 wolnej od tego bledu (mam nadzieje, ze u wszystkich) mozna chyba juz ten post zamknac.

P.S. W związku z tym co napisał poniżej BRYK: zdecydowanie jestem zdania, że wszystko na temat CE zostało już powiedziane.
__________________
Remember the fallen
Patry jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 10-22-2004, 11:50   #137
BrYK
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Jan 2004
Miasto: Łobez
Wiadomości: 7011
Wyślij wiadomość przez AIM do BrYK Wyślij wiadomość przez Yahoo do BrYK
Domyślnie

Cytat:
Napisał patrycyan
W zwiazku z wydaniem wersji 2.2 wolnej od tego bledu (mam nadzieje, ze u wszystkich) mozna chyba juz ten post zamknac.
Niestety nie masz racji. Jakbys poczytal istniejace topici o wersji 2.2 dowiedzialbys sie ze CE dalej istnieje.

Temat weic pozostanie otwarty, zamieszczone tu porady przydadza sie na pewno jeszcze wielu osobom. A moze ktos cos ciekawego napisze.
__________________
BrYK jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 10-31-2004, 18:45   #138
rd
Command Sergeant Major (CSM)
 
Zarejestrowany: 08 Sep 2004
Wiadomości: 30
Domyślnie

witam


spotkałem się z tym miałem z tym problem długooo i wiesz co jest najlepszym rozwiązaniem,wersia 2.2
rd jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-21-2004, 23:23   #139
huntsman007
Corporal
 
Zarejestrowany: 10 Oct 2004
Wiadomości: 1
Wyślij wiadomość przez Yahoo do huntsman007
Domyślnie critical to sprawa uprawnien uzytkownika takze

u mnie pojawia sie blad podobny do tego:
No Label

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AMD processor @ 1700 MHz with 256MB RAM
Video: no video

General protection fault!

History: AActor::SetVolumes <- USkeletalMeshInstance::ForceUpdate <- TLIPSincTalkerList::ForceUpdate <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine:raw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

moje wnioski po przebadaniu sprawy:
1. blad pojawia sie czasami, bez wzgledu na konfigaracje sprzetowa
2. pojawia sie tylko wtedy gdy z konta uzytkownika (w systemie win XP) bez praw admina uruchomie gre (poprzez uruchom jako...) jako admin,
3. na koncie admina uruchamiajac jako admin, bledu nie ma, zreszt ajka na kncie uzytkowniak uruchamiajac jako uzytkownik.
4. blad pojawia sie czesciej jak uruchomie teamspeaka

Sprawa rozwiazalem tak ze konto uzytkownika na ktorym gram w aa przypisalem do grupy adminow. (bo jak wiecie PB wymaga startowania gry z konta z prawem admina).
__________________
••••&raquo;---- I create so I exist ----&laquo;••••
huntsman007 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-22-2004, 09:34   #140
=Snoop=
Brigadier General
 
Zarejestrowany: 30 Jan 2004
Wiadomości: 456
Wyślij wiadomość przez MSN do =Snoop=
Domyślnie

Od criticali to my sie chyba bardzo długo nieuwolnimy, co prawda się rzadziej zdarzaja ale nadal są... ostatnio mnie wredny dran dopadł na WC_SE a długo go niewidziałem.
=Snoop= jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-23-2004, 01:10   #141
-dag2-
Sergeant
 
Zarejestrowany: 26 Jul 2004
Wiadomości: 2
Wyślij wiadomość przez MSN do -dag2-
Domyślnie CE i pionowe paski..

Ja natomiast mam cos takiego
No Label
OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1676 MHz with 511MB RAM
Video: RADEON 9100 SERIES (6467)

General protection fault!

History: UObject:rocessEvent <- (AttachW_M4A1_Rifle_Mod SFtaiga.AttachW_M4A1_Rifle_Mod29, Function AGP.BaseWeaponAttachment.ThirdPersonTrace) <- AWeaponAttachment:ostNetReceive <- HandleStream <- UActorChannel::ReceivedBunch <- (Actor AttachW_M4A1_Rifle_Mod29) <- UChannel::ReceivedSequencedBunch <- Direct <- UChannel::ReceivedRawBunch <- DispatchDataToChannel <- BunchData <- UNetConnection::ReceivedPacket <- UNetConnection::ReceivedRawPacket <- UTcpNetDriver::TickDispatch <- UpdatePreNet <- ULevel::Tick <- (NetMode=3) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Teraz wyskakuje juz rzadziej po sciagnieciu patcha 2.2.1 z innego zrodla ale dalej jest to dosc denerwujace :evil:
Aha jesli moze ktos wie czemu moga na ekranie monitora wyskakiwac pionowe pasy(zamazany ekran)pomaga wtedy jedynie tylko twardy restart -przewaznie na mapie SF Taiga
Bylbym wdzieczny za rady :wink:
-dag2- jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-23-2004, 07:24   #142
sirek
Sergeant Major of the Army (SMA)
 
Zarejestrowany: 13 Mar 2004
Wiadomości: 48
Wyślij wiadomość przez MSN do sirek
Domyślnie

jeśli dzieje ci się to gdy patrzysz przez optyke broni to znaczy ze grafika ci nei wyrabia... tzw efekt zaluzji.... trzeba zmniejszyc detale albo podkrecic ciut karte
sirek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-23-2004, 11:06   #143
Kot Wojny
Sergeant Major of the Army (SMA)
 
Zarejestrowany: 19 Dec 2002
Wiadomości: 38
Wyślij wiadomość przez ICQ do Kot Wojny Wyślij wiadomość przez Yahoo do Kot Wojny
Domyślnie

Nowe sterowniki do karty z Nvidii - w ostatnich trzech dniach, CE przynajmniej 4-5 razy dziennie... Przypadek ?
__________________
Miłego dnia, niskich pingów i wysokich fps-ów
http://aaotracker.4players.de/usertr...p?userid=38074
Dobry strateg nie patrzy wstecz... Chyba, że z tyłu ma szafkę z alkoholem...
Kot Wojny jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-23-2004, 12:47   #144
-dag2-
Sergeant
 
Zarejestrowany: 26 Jul 2004
Wiadomości: 2
Wyślij wiadomość przez MSN do -dag2-
Domyślnie

niestety nie dzieje mi sie tak kiedy patrze przez optyke broni..
"Efekt zaluzji" nastepuje odrazu po rozpoczeciu rozgrywki tzn.kiedy ruszam z miesca i probuje podbiec..oczywiscie nie jest tak zawsze ale na dzien okolo 10 razy jest to dosc uciazliwe jednak jestem dosc uparty :wink:
Mozze jeszcze ktos ma jakies sugestie :
Czy to moze jednak byc wina GRAFIKI :
-dag2- jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-11-2004, 22:03   #145
2929t
Staff Sergeant
 
Zarejestrowany: 10 Dec 2004
Wiadomości: 5
Wyślij wiadomość przez MSN do 2929t
Domyślnie Critical err

U mnie bylo to samo ale od czasu jak mnie zaszczelą to nie włanczam podgladu tylko jak dostane kulke to niedotykam myszy nie klikam i jest oky sprubujcie .A co do tego problemu po zainstalowaniu uaktualnienia z
2.0.0 do 2.1.0 to nawet nie ruszyło wiedz wyczyscilem dysk ze zbednych wpisuw zainstalowalem Ad Ware znalazl kilka trojanow i robakow i narazie nie mam problemu
Pozdrawiam
i jak naj mniej Critical. :!: :!:
2929t jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 01-01-2005, 16:28   #146
[1st.PB]MicNeo
Chief Warrant Officer 2
 
Zarejestrowany: 17 Dec 2004
Miasto: Nowy Sącz / Kraków
Wiadomości: 76
Wyślij wiadomość przez AIM do [1st.PB]MicNeo Wyślij wiadomość przez Yahoo do [1st.PB]MicNeo
Domyślnie

Tak czytam i czytam...śmiałem się wcześniej z tego tematu bo ani razu nie miałem CE. Ale od kiedy mam problemy z dźwiękiem (zawiszki gier itp.) to próbowałem różnych sposobów na usunięcie tego buqa z dźwiekiem. Dzis przeinstalowałem system + format. Zainstalowałem AA pograłem, i znow miałem mój stary błąd z dźwiękiem, zawieszka gry, wcisnąłem mały przycisk RESET. Pozmieniałem trochę ustawienia, by sprawdzić czy dalej będzie mi ten błąd wyskakiwał (nie CE). Ale AA się nie włączyła! Wyskoczył tylko CE

Mam nadzieję, że jak narawie to z tym dźwiękiem to błąd zniknie

PS: Jak przeinstaluje gierke to działa, póki mi nie wywali mojego błędu (NIE CE)...
[1st.PB]MicNeo jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 01-07-2005, 13:07   #147
aGhart
First Sergeant (1SG)
 
Zarejestrowany: 05 Dec 2003
Wiadomości: 14
Domyślnie

ja mam coś takiego jak poniżej,niestety nie moge w ogóle pograć bo po 20 -30 sec wywala mnie cr nawet na treningu (m-16)mam system xp po świeżym formacie+sp2,sterowniki mam oryginalne do wszystkiego(omega do karty sie waliła)Czy ktoś wie co w ogóle oznacza ten błąd,czy jest to wskazanie na karte graf-system-czy coś innego?we wcześniejszym poście wyczytałem żeby usunąć plik ini czy to bezpieczne?

No Label

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 2248 MHz with 255MB RAM
Video: C.P. Technologies Inc. RADEON 9200SE (6497)

General protection fault!

History: ProcessLeaf <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine:raw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
aGhart jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 01-07-2005, 15:44   #148
BrYK
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Jan 2004
Miasto: Łobez
Wiadomości: 7011
Wyślij wiadomość przez AIM do BrYK Wyślij wiadomość przez Yahoo do BrYK
Domyślnie

@aGhart
przeczytaj caly temat.

Uzyj tez wyszukiwarki http://www.americasarmy.pl/forum/search.php i poszukaj na forum.

O CE zostalo juz powiedziane wszystki. I to nie jeden raz.
BrYK jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 01-17-2005, 11:15   #149
Rvczi_PL
Sergeant
 
Zarejestrowany: 28 Dec 2004
Wiadomości: 3
Wyślij wiadomość przez MSN do Rvczi_PL
Domyślnie

Ja zainstalowalem Patcha 2.1 i przez tydzień spokój, a potem raz na kilka dni musi sie pokazac Critikal inaczej chyba gra by nie chodzila Pozdro
__________________
AA Zajebista Gra:-) Pozdro Dla Giero-maniaków
Rvczi_PL jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 01-17-2005, 11:18   #150
ADAMO82_PL
Sergeant Major of the Army (SMA)
 
Zarejestrowany: 08 Sep 2004
Wiadomości: 47
Wyślij wiadomość przez MSN do ADAMO82_PL
Domyślnie

u mnie natomiast nie ma tego problemu był w wersji 2.1 ale teraz wogóle mi nie wyskakują criticale i chwała im za to
ADAMO82_PL jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks


Użytkownicy aktualnie czytający ten wątek: 1 (0 użytkownik i 1 gości)
 
Narzędzia wątku

Zasady Pisania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Włączony
UśmieszkiWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT. Teraz jest 15:52.
who's online
Copyright ©2002 - 2010 AmericasArmy.pl