Wróć   America's Army PL > America's Army 2.8.x > Szukam Pomocy 2.8.x

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
Stare 05-17-2005, 19:33   #101
BrYK
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Jan 2004
Miasto: Łobez
Wiadomości: 7011
Wyślij wiadomość przez AIM do BrYK Wyślij wiadomość przez Yahoo do BrYK
Domyślnie

Cytat:
Napisał jbpol
a ja za każdym razem trafiam na strzelnicy minimum 36 i nie włącza mi się funkcja snajpera, może ktoś mi powie way?
Bo jestes i nie chce ci sie uzyc forumowej wyszukiwarki http://www.americasarmy.pl/forum/search.php
Jak juz klikniesz podany przeze mnie link to wpisz w pole wyszukiwania m24_range dostaniesz odpowiedz wzraz z wyjasnieniem.
__________________
BrYK jest offline   Odpowiedz z Cytatem

  #ADS
Reklama
Circuit advertisement
 
 
 
Zarejestrowany: Always
Miasto: Advertising world
Wiek: 2010
Wiadomości: Many
 

Port Lotniczy Lublin

Reklama is online  
Stare 06-06-2005, 23:26   #102
BoonT
Sergeant First Class
 
Zarejestrowany: 06 Jun 2005
Wiadomości: 9
Domyślnie Re:Do wszystkich....

Bardzo nie lubicie świeżaków... Ja, pomimo że do takich należę, nie popieram pomocy w stylu: idż pomiędzy tym a tamtym tu się odwróć a tam....etc.Muszę przyznać że, cierpliwości to ta gra uczy, ale owiele milej by było np: kiedy po 7 godz. czołgania się przez pełzanie, które do niczego nie prowadzi, któś na forum mi mówi: słuchaj świeżaku a próboawałeś podnieść swoją tłustą dupę i oderwać przyrośnięte do ziemi nogi(podskok)!- tak jak to robią starsi koledzy w zespole, albo jak widzę zaprawione w wojacce stare wygi. Porada.... bez komętarza. Szacunek

Świeżak
BoonT jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 06-06-2005, 23:32   #103
Catra
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 06 Feb 2003
Miasto: Łódź
Wiadomości: 4757
Wyślij wiadomość przez ICQ do Catra Wyślij wiadomość przez AIM do Catra
Domyślnie

OT : Podoba mi sie nazwa Świezak chyba zaczne jej uzywac zamiast noob
__________________


http://lodz.myminicity.com/ klik click
Catra jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 08-16-2005, 22:12   #104
Blandeto
Specialist
 
Zarejestrowany: 16 Aug 2005
Wiadomości: 1
Wyślij wiadomość przez MSN do Blandeto
Domyślnie

Chłopaki.. Mam problem. Nie prosze tu o przejście treningu lecz wskazówki. Na torze przeszkód jest spora drewniana konstrukcja (tuż po niej są rury) kiedy wchodze na ów konstrukcje po przejściu przez belki jest ściana z belek mająca jakieś 50 '. Nie qmam jak pokonać tą przeszkode. po lewej jak i po prawej strony przelatuje przez belki i musze powturzyć przeszkode. Prosze pomużcie.. moje Gg: 3182115

Pozdro..
__________________
\"Celem wojny nie jest smierć za ojczyzne,
ale sprawienie, by tamci sku***ele umarli za swoją\". -generał George S.Patton
Blandeto jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 08-17-2005, 04:49   #105
BrYK
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Jan 2004
Miasto: Łobez
Wiadomości: 7011
Wyślij wiadomość przez AIM do BrYK Wyślij wiadomość przez Yahoo do BrYK
Domyślnie

Cytat:
Napisał Blandeto
Chłopaki.. Mam problem. Nie prosze tu o przejście treningu lecz wskazówki. Na torze przeszkód jest spora drewniana konstrukcja (tuż po niej są rury) kiedy wchodze na ów konstrukcje po przejściu przez belki jest ściana z belek mająca jakieś 50 '. Nie qmam jak pokonać tą przeszkode. po lewej jak i po prawej strony przelatuje przez belki i musze powturzyć przeszkode. Prosze pomużcie.. moje Gg: 3182115

Pozdro..
1. Pisz ze slownikiem. Nastepny post z taka iloscia bladow moze byc usuniety.
2. http://www.americasarmy.pl/forum/search.php - poszukaj odpowiedz na forum - nie jestes pierwszym ktory ma klopot z ta przeszkoda
3. Zapoznaj sie z tym http://www.americasarmy.pl/index.php...1&art=31&kat=3
4. Na stronie glownej znajdziesz wiecej przydatnych artykulow.
__________________
BrYK jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 08-17-2005, 15:47   #106
Maciek380
Specialist
 
Zarejestrowany: 17 Aug 2005
Wiadomości: 1
Domyślnie

A jak nie znam sie na pierwszej pomocy, a chce miec skończony ten trening to co, moim zdaniem akurat odpowiedzi na ten trening powinny byc.
Maciek380 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 08-17-2005, 16:10   #107
Lost Sheep
Captain
 
Zarejestrowany: 02 Mar 2004
Wiadomości: 276
Wyślij wiadomość przez MSN do Lost Sheep
Domyślnie

Cytat:
Napisał Maciek380
A jak nie znam sie na pierwszej pomocy, a chce miec skończony ten trening to co, moim zdaniem akurat odpowiedzi na ten trening powinny byc.
to sie naucz to po 1
po 2 moze Ci sie kiedys przydac i dostaniesz medal za CPR łosia
a po 3 ciach

a na koniec idz po piffko bo goraco

tu masz tlumaczenie http://www.americasarmy.pl/index.php...art=204&kat=16

gl/hf




Bez przesady

Nastepnym razem bedzie kara regulaminowa!

BrYK
Lost Sheep jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 08-18-2005, 07:22   #108
Lost Sheep
Captain
 
Zarejestrowany: 02 Mar 2004
Wiadomości: 276
Wyślij wiadomość przez MSN do Lost Sheep
Domyślnie

hmmmm.... sry

Podobna wypowiedz padla wczesniej w tym temacie, nierozumiem wiec reakcji.



Posta wykasowalem, wiec cytat z tego postu tez wylecial.

BrYK
Lost Sheep jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 08-18-2005, 07:36   #109
BrYK
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Jan 2004
Miasto: Łobez
Wiadomości: 7011
Wyślij wiadomość przez AIM do BrYK Wyślij wiadomość przez Yahoo do BrYK
Domyślnie

Cytat:
Napisał teq
hmmmm.... sry

Podobna wypowiedz padla wczesniej w tym temacie, nierozumiem wiec reakcji.


Najwyrazniej nie czytam wszystkiego co sie pojawia na tym forum.
__________________
BrYK jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 08-18-2005, 07:43   #110
Lost Sheep
Captain
 
Zarejestrowany: 02 Mar 2004
Wiadomości: 276
Wyślij wiadomość przez MSN do Lost Sheep
Domyślnie

Cytat:
Napisał Czajus


Kwestia języka to inna sprawa, gdyż są ludzie którzy poza swoim własnym językiem, języków obcych ani be, ani me - dlatego też zamieszczane są tłumaczenia do treningów takich jak medyk czy test na SF. Mając już przetłumaczone pytania i odpowiedzi - znowu lenistwem jest nie poszukanie odpowiednich materiałów na ten temat. Pewnie jakby trzeba było latać za tym po bibliotekach tematycznych ( chodzi mi o takie budynki, gdzie można książkę wypożyczyć a nie pliki .dll :wink: ) zakładając, że śnieżyca, powódź i 100 km do niej przez lasy i pola... ale chcąc grać w AA mamy dostęp do internetu, więc kwestia zdzierania butów nam odpada a nie posiedzenie chwili przed takim powiedzmy google jest znowu kwestią lenistwa.
prosze
Lost Sheep jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 08-18-2005, 08:58   #111
BrYK
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Jan 2004
Miasto: Łobez
Wiadomości: 7011
Wyślij wiadomość przez AIM do BrYK Wyślij wiadomość przez Yahoo do BrYK
Domyślnie

Cytat:
Napisał teq
Cytat:
Napisał Czajus


Kwestia języka to inna sprawa, gdyż są ludzie którzy poza swoim własnym językiem, języków obcych ani be, ani me - dlatego też zamieszczane są tłumaczenia do treningów takich jak medyk czy test na SF. Mając już przetłumaczone pytania i odpowiedzi - znowu lenistwem jest nie poszukanie odpowiednich materiałów na ten temat. Pewnie jakby trzeba było latać za tym po bibliotekach tematycznych ( chodzi mi o takie budynki, gdzie można książkę wypożyczyć a nie pliki .dll :wink: ) zakładając, że śnieżyca, powódź i 100 km do niej przez lasy i pola... ale chcąc grać w AA mamy dostęp do internetu, więc kwestia zdzierania butów nam odpada a nie posiedzenie chwili przed takim powiedzmy google jest znowu kwestią lenistwa.
prosze
Cytowana wypowiedz jest z przed 1,5 roku.

Tak gleboko porzadki nigdy nie byly robione.

Reasumujac - pisanie takich rzeczy (cytowanie rowniez) nie jest mile widziane.
__________________
BrYK jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 08-18-2005, 09:11   #112
Lost Sheep
Captain
 
Zarejestrowany: 02 Mar 2004
Wiadomości: 276
Wyślij wiadomość przez MSN do Lost Sheep
Domyślnie

ok.. piszac wczesniejszego posta nie mialem intencji lamac zasad forum, ciachnoles ok... teraz bedze jasnosc

inna sprwa jest to, ze temat jest Announcement to IMHO powinien byc "posprzatany"

ciachnij sobie jeszcze raz a co...
:wink:
Lost Sheep jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 08-19-2005, 07:46   #113
BoonT
Sergeant First Class
 
Zarejestrowany: 06 Jun 2005
Wiadomości: 9
Domyślnie Re

Dla tych, młodszych świeżaków niż ja, chciałem dodać że na necie można znaleźć wszystko do AA, włącznie z tłumaczeniem pytań na hebrajski ...............(tu był ban) również w tym języku... Tylko po co one, komuś w Polsce? Pozdrawiam moich starszych kolegów (stażem w AA). heh

Świeżak
"Aut mors aut victoria"
BoonT jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 09-05-2005, 19:01   #114
_ZYWY_
Sergeant First Class
 
Zarejestrowany: 05 Sep 2005
Wiadomości: 9
Wyślij wiadomość przez MSN do _ZYWY_
Domyślnie

Prosze o niekrytykowanie mojego postu. Na forum jestem nowy w aa gram jkaieś 4 miechy. Przeszedłem wszystkie treningi rzem z medykiem ponieważ znalazłem tłumaczenie ponieważ mój stan języka angielskiego nie pozolił mi na to. Mam teraz do was wielką prośbe próbuje przejść trening SF ale nie moge się doczytać szukalem tłumaczenia po necie ale nic z tego. Ciach


Wywalilem to czego tu byc nie powinno

BrYK
_ZYWY_ jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 09-05-2005, 19:18   #115
BrYK
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Jan 2004
Miasto: Łobez
Wiadomości: 7011
Wyślij wiadomość przez AIM do BrYK Wyślij wiadomość przez Yahoo do BrYK
Domyślnie

Cytat:
Napisał _ZYWY_
Prosze o niekrytykowanie mojego postu. Na forum jestem nowy w aa gram jkaieś 4 miechy. Przeszedłem wszystkie treningi rzem z medykiem ponieważ znalazłem tłumaczenie ponieważ mój stan języka angielskiego nie pozolił mi na to. Mam teraz do was wielką prośbe próbuje przejść trening SF ale nie moge się doczytać szukalem tłumaczenia po necie ale nic z tego. Może pomoglibyście mi i dali odpowiedzi a jeśli to nie to chociarz tłumaczenie. Z góry dzięki i pozdrawiam :wink:

Jak widac nawet nie przejrzales przyklejonych tematow w tym dziale.
To sie nazywa lenistwo moim zdaniem.

Tu masz linka http://www.americasarmy.pl/forum/vie...asc&highlight=


Jednkczesnie dostajesz ostrzezenie za prosbe o odpowiedzi do szkolenia SF!
__________________
BrYK jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 10-04-2005, 17:57   #116
Currahee!
Corporal
 
Zarejestrowany: 04 Oct 2005
Wiadomości: 2
Domyślnie

Ja miałem ogromne problemy z przejściem drugiego treningu SF właśnie przez to, że poprosiłem o pomoc ja jednym z forów. Komuś się pomylił lewy z prawym i przez ponad tydzień kląłem na czym śwait stoi. Dopóki nie trochę nie pomyślałem i nie spróbowałem przejść tego samemu. Trening okazał się banalny
Tak więc czasami taka "pomoc" może wręcz zaszkodzić
__________________
Żołnierze nie umierają. Idą do piekieł, żeby się przegrupować.
Currahee! jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 10-13-2005, 16:47   #117
manson
Corporal
 
Zarejestrowany: 11 Oct 2005
Wiadomości: 2
Domyślnie medic

a jak ktos nie zna full wypas anglika to se bedzie robil knobinacje z tymi testami moze by jeszcze uszlo ale one gadaja z 5 minut
manson jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 10-20-2005, 17:48   #118
BIGM@C
Staff Sergeant
 
Zarejestrowany: 20 Sep 2005
Wiadomości: 5
Domyślnie

ja mam inny problem przejscie trenigu nie sprawiło mi zadnego problemu ,zarówno spadochronowy jak i snajperski ,dla mnie problemem jest jezyk niestety nie znam angielskiego na tyle zeby zrozumiec pytania (dla tego dzieki za prztłumaczenie pytan dla medyka ,a co z reszta ?) :)
BIGM@C jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-01-2005, 07:18   #119
Dark_Angel-666
Specialist
 
Zarejestrowany: 14 Sep 2005
Wiadomości: 1
Wyślij wiadomość przez MSN do Dark_Angel-666
Domyślnie

Ja wam tylko powiem że mnie denerwuje test na medyka. Nie umiem go przejśc , ostatnio miałem 60%. Więcej chyba nie wyciągne :/ .......
Dark_Angel-666 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-10-2005, 19:29   #120
falcon_eye7
Master Sergeant (MSG)
 
Zarejestrowany: 10 Nov 2005
Wiadomości: 14
Domyślnie

Siemka wszystkim jestem nowy i chciałbym sie przywitać w ogóle

No to dupa troche bo kurde ja mam cholerny problem z misją E and E w szkoleniu SF i tak mnie to wkurza, że to koniec...
falcon_eye7 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-10-2005, 20:15   #121
BrYK
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Jan 2004
Miasto: Łobez
Wiadomości: 7011
Wyślij wiadomość przez AIM do BrYK Wyślij wiadomość przez Yahoo do BrYK
Domyślnie

Cytat:
Napisał falcon_eye7
Siemka wszystkim jestem nowy i chciałbym sie przywitać w ogóle

No to dupa troche bo kurde ja mam cholerny problem z misją E and E w szkoleniu SF i tak mnie to wkurza, że to koniec...
Witamy.

Prosilbym cie o zapoznanie sie z regulaminem forum (i przestrzeganiem go), ogloszeniami na forum i przyklejonymi tematami tez. Polecam nauczyc sie uzywac fukcji szukaj http://www.americasarmy.pl/forum/search.php

To tak aby nam sie tu milo wspolnie czas spedzalo.
__________________
BrYK jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-19-2005, 18:20   #122
BoonT
Sergeant First Class
 
Zarejestrowany: 06 Jun 2005
Wiadomości: 9
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dark_Angel-666
Ja wam tylko powiem że mnie denerwuje test na medyka. Nie umiem go przejśc , ostatnio miałem 60%. Więcej chyba nie wyciągne :/ .......
No i podobna sytuacja jaką ma każdy. Czytaj forum dokładniej. Ja też miałem problemy z treningiem i testami, ale opierniczenie świeżaka za lenistwo pomogło. Dobra rada internet......nawet jeśli nie znasz języka, słowa kluczowe znajdziesz w słowniku języka obcego, nie musisz znać gramatyki.
Pozdrawiam starszych stopniem nie tylko na forum, szkolący się świeżak.
Ps. narazie dalej szukam spokojnej szkółki klanowej.
BoonT jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-04-2005, 23:38   #123
khorney
Specialist
 
Zarejestrowany: 04 Dec 2005
Wiadomości: 1
Domyślnie

ja z testami nie mam problemow
moim najwiekszym wrogiem jest brak cierpliwosci
wkurza mnie misja SF E E, automatycznie mi sie odechciewa
khorney jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-05-2005, 15:40   #124
BoonT
Sergeant First Class
 
Zarejestrowany: 06 Jun 2005
Wiadomości: 9
Domyślnie

Cytat:
Napisał khorney
ja z testami nie mam problemow
moim najwiekszym wrogiem jest brak cierpliwosci
wkurza mnie misja SF E E, automatycznie mi sie odechciewa
nie martw sie dasz sobie rade a cierpliwosc jest tu bardzo potrzebna jak w wojsku
pozdrawiam wszystkich wyjadaczy

ps. nie mam polskich znakow w walii, dlatego przepraszam z gory
BoonT jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 02-10-2006, 17:09   #125
Marcin
First Sergeant (1SG)
 
Zarejestrowany: 03 Jul 2004
Wiadomości: 18
Domyślnie Witam

Szanowny Adminie tego zacnego forum (piszę bez ironii) przemyśl, czy nie cofnąć zakazu udzielania odpowiedzi na testy. Według mnie nie ma on już racji bytu, gdyż wszystkie odpowiedzi są w internecie. Jeśli ktoś nie pasuje do tej gry, to rozgrywka on - line to wykaże . A testy i treningi moim zdaniem nie stanowią żadnej selekcji.
Ale jeśli uważasz, że nie wolno, to nie . Ja swoje zdałem "uczciwie"
Marcin jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 02-11-2006, 08:46   #126
BrYK
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Jan 2004
Miasto: Łobez
Wiadomości: 7011
Wyślij wiadomość przez AIM do BrYK Wyślij wiadomość przez Yahoo do BrYK
Domyślnie Re: Witam

Cytat:
Napisał Marcin
Szanowny Adminie tego zacnego forum (piszę bez ironii) przemyśl, czy nie cofnąć zakazu udzielania odpowiedzi na testy. Według mnie nie ma on już racji bytu, gdyż wszystkie odpowiedzi są w internecie. Jeśli ktoś nie pasuje do tej gry, to rozgrywka on - line to wykaże . A testy i treningi moim zdaniem nie stanowią żadnej selekcji.
Ale jeśli uważasz, że nie wolno, to nie . Ja swoje zdałem "uczciwie"
Nie ma na to szansy. W internecie sa rozne rzeczy, ale nic z tego dla tego forum nie musi wynikac.

A jak ktos jest inny, leniwy albo sprawny inaczej - jego sprawa.
__________________
BrYK jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 03-17-2006, 09:56   #127
-=[EHH]=-Mauron[PL]
Corporal
 
Zarejestrowany: 06 May 2005
Wiadomości: 2
Wyślij wiadomość przez MSN do -=[EHH]=-Mauron[PL] Wyślij wiadomość przez Yahoo do -=[EHH]=-Mauron[PL]
Domyślnie Demokracja

to chyba jest wolne forum. i jak ktos porzebuje pomocy nalezy mu pomoc. a jak ktos nie zna angielskiego to na pewno nie przejdzie medyka. na zakonczenie kazdy powinien zrobic jak uwaza.... jest w koncu demokracja
__________________
...carpe diem...or die trying
-=[EHH]=-Mauron[PL] jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 03-17-2006, 11:01   #128
JiHAD^
General
 
Zarejestrowany: 10 Feb 2005
Miasto: Mushroom Kingdom
Wiadomości: 772
Wyślij wiadomość przez AIM do JiHAD^
Domyślnie

Nie na tym forum.
__________________
-> Goomba.pl społeczność graczy Nintendo Wii U, 3DS i retro.
JiHAD^ jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 03-17-2006, 11:13   #129
Fresz1234
Sergeant Major (SGM)
 
Zarejestrowany: 15 Feb 2006
Wiadomości: 41
Wyślij wiadomość przez MSN do Fresz1234
Domyślnie

szkolenie medyczne to jest chorror (horror).

a moze ktos wie jak sie przechodzi trening spadochronowy na wiezy 250' bo czytalem na stronce o treningach ale tam nic sensownego nie pisze

Edit by Bartezz
__________________
2nd Polish Pluton


Fresz1234 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 03-17-2006, 17:17   #130
hibolpl
Sergeant First Class
 
Zarejestrowany: 11 Mar 2006
Wiadomości: 9
Wyślij wiadomość przez MSN do hibolpl
Domyślnie

Cytat:
Napisał Fresz1234
szkolenie medyczne to jest chorror.

a moze ktos wie jak sie przechodzi trening spadochronowy na wiezy 250' bo czytalem na stronce o treningach ale tam nic sesownego niepisze
Ja na podstawie arta ktory jest na stronce zrobilem ten trening !
__________________
Pozdro BrYK
hibolpl jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-23-2006, 06:46   #131
#cO.[-MaTiZ-]
Sergeant Major (SGM)
 
Zarejestrowany: 06 Apr 2006
Wiadomości: 16
Wyślij wiadomość przez MSN do #cO.[-MaTiZ-] Wyślij wiadomość przez Yahoo do #cO.[-MaTiZ-]
Domyślnie

Wszystkie testy, dla mnie, były banalne ! I nie pisze tego na "pochwałke" ale wg. mnie są one łatwiejsze niż powinny być Z m-16 mialem 39/40. A jak czytam, że ktoś snajperki nie może przejść...Można SUPPORT dać Przecież podczas gry rozłożenie nóżek równoznaczne jest fragiem op4'a. Testy medyczne..No q'rcze...Angielski trzeba znać a kto nie zna ten zapewne po 3-4 nieudanej próbie i tak ściągnie z neta rozwiązanie . Ja miałem 91% bo pytania są banaalne (jeżeli zna sie anglika na poziomie średnim nawet). Spadochroniarski...Przez dłuugi czas nie był mi potrzebny bo nie grałem na takich planszach...Ale potem...Wieża za drugim razem a LIVE JUMP za pierwszym dzięki wiedzy z pierwszego skoku na 900' FT. SF Testy..Jeszcze prostsze ni medyka...Bo krótsze i anglika jeszcze mniej trza umieć...8=96% mialem.
E-E...Noo..Tutaj wystarczy cierpliwość i skupienie Ogółem...Licze na jaki(E)ś nowe TRUDNE treningi np w 2.7...Np na jakiegoś NAVY SEALS'a
__________________
#cO.[-MaTiZ-] jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-23-2006, 08:20   #132
Symonides
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Mar 2003
Miasto: Hrabstwo Ducha
Wiadomości: 4894
Wyślij wiadomość przez ICQ do Symonides Wyślij wiadomość przez AIM do Symonides Wyślij wiadomość przez Yahoo do Symonides wyślij wiadomość poprzez Skype do
Domyślnie

ty to normalnie pr0^ jestes
__________________
Symonides jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-27-2006, 19:35   #133
hamer74pl
Specialist
 
Zarejestrowany: 25 Apr 2006
Wiadomości: 1
Wyślij wiadomość przez MSN do hamer74pl
Domyślnie

JESTEM NOWICJUSZEM WSZYSTKO SZŁO SUPER DO MOMENTU MOUT-A STOJE W MIEJSCU BO PO PROSTU NIE WIEM O CO BIEGA NIE CHCE PRZEPISÓW NA OBEJŚCIE SZKOLENIA TYLKO POMOCY A JEŻELI TU NIE DOSTANĘ POMOCY TO GDZIE?
hamer74pl jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-27-2006, 19:40   #134
Dj. Gargamel
General of the Army
General
 
Zarejestrowany: 08 May 2003
Miasto: Lublin
Wiadomości: 8640
Domyślnie

http://www.americasarmy.pl/?lang=1&art=31&kat=3
pisanie wielkimi literami nie jest wg netykiety mile widziane :wink:
__________________
Dj. Gargamel jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-28-2006, 21:44   #135
krzylew
Second Lieutenant
 
Zarejestrowany: 14 Aug 2004
Miasto: Warszawa
Wiadomości: 162
Wyślij wiadomość przez AIM do krzylew Wyślij wiadomość przez MSN do krzylew wyślij wiadomość poprzez Skype do
Domyślnie

Cytat:
Napisał =SF.Elite=^mateush
Wszystkie testy, dla mnie, były banalne ! I nie pisze tego na "pochwałke" ale wg. mnie są one łatwiejsze niż powinny być Z m-16 mialem 39/40. A jak czytam, że ktoś snajperki nie może przejść...Można SUPPORT dać Przecież podczas gry rozłożenie nóżek równoznaczne jest fragiem op4'a. Testy medyczne..No q'rcze...Angielski trzeba znać a kto nie zna ten zapewne po 3-4 nieudanej próbie i tak ściągnie z neta rozwiązanie . Ja miałem 91% bo pytania są banaalne (jeżeli zna sie anglika na poziomie średnim nawet). Spadochroniarski...Przez dłuugi czas nie był mi potrzebny bo nie grałem na takich planszach...Ale potem...Wieża za drugim razem a LIVE JUMP za pierwszym dzięki wiedzy z pierwszego skoku na 900' FT. SF Testy..Jeszcze prostsze ni medyka...Bo krótsze i anglika jeszcze mniej trza umieć...8=96% mialem.
E-E...Noo..Tutaj wystarczy cierpliwość i skupienie Ogółem...Licze na jaki(E)ś nowe TRUDNE treningi np w 2.7...Np na jakiegoś NAVY SEALS'a
WOW! zaimponowałeś mi LOL
__________________

krzylew jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-28-2006, 22:16   #136
koshi
Brigadier General
 
Zarejestrowany: 19 Dec 2005
Wiadomości: 497
Wyślij wiadomość przez ICQ do koshi Wyślij wiadomość przez AIM do koshi
Domyślnie

Cytat:
na jakiegoś NAVY SEALS'a
TA bedziesz wychodził z łodzi podwodnej i płynął z całym ekwipunkiem a potem wynurzysz sie z woy na plazę jak GOdzilla i wszyscy padną chociążby po tym, że wyszedłeś z morza.

Czego to ludzie nie wymyślą albo inaczej nie ma to jak fantazja
koshi jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-28-2006, 23:21   #137
Catra
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 06 Feb 2003
Miasto: Łódź
Wiadomości: 4757
Wyślij wiadomość przez ICQ do Catra Wyślij wiadomość przez AIM do Catra
Domyślnie

NS nie bedize bo to nie US Navy tylko US Army
__________________


http://lodz.myminicity.com/ klik click
Catra jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 06-05-2006, 23:18   #138
snedy
Specialist
 
Zarejestrowany: 05 Jun 2006
Wiadomości: 1
Wyślij wiadomość przez MSN do snedy
Domyślnie

ten zakaz jest troche bez sensu, osobiscie nie wymagam podania dokladnie co jak gdzie zreszta i tak sam musze to zrobic, ale chcialbym chociaz miec jakies szanse przejsc np Sf E E a po 50 razie czolgania sie mam juz tego dosc gdzie nie pojde i tak mnie ktorys zauwazy. Jakies wskazowki by sie przydaly wiec lepiej chyba zeby robic to na oficjalnym forum i jakos lekko podpowiadac niz maja szukac po necie albo prosic innych by im przeszli. takie jest moje zdanie.
snedy jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 06-06-2006, 09:27   #139
Dj. Gargamel
General of the Army
General
 
Zarejestrowany: 08 May 2003
Miasto: Lublin
Wiadomości: 8640
Domyślnie

prosze przejrzec dokladnie ten temat badz tez przeszukac forum - sa w nim zawarte wskazowki odnosnie przejscia treningu praktycznego sf
__________________
Dj. Gargamel jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 06-06-2006, 10:55   #140
DeX
Lieutenant Colonel
 
Zarejestrowany: 25 Feb 2005
Wiadomości: 480
Wyślij wiadomość przez MSN do DeX
Domyślnie

sf to mozna w 15 minut przejsc
DeX jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 06-13-2007, 21:55   #141
matatamen
Staff Sergeant
 
Zarejestrowany: 12 Jun 2007
Wiadomości: 8
Domyślnie

zgadzam sie z zychuzem . nieznam angielskiego i dla mnie jest trudno zrozumiec cokolwiek,udalo mi sie odp na 61% ale wiecej niedam rady bez pomocy kogos.ale zgadzam sie i zreszta jesli chodzi o cheterow bo to jest dopiero oszustwo
matatamen jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 06-13-2007, 22:19   #142
BrYK
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Jan 2004
Miasto: Łobez
Wiadomości: 7011
Wyślij wiadomość przez AIM do BrYK Wyślij wiadomość przez Yahoo do BrYK
Domyślnie

Cytat:
Napisał matatamen Zobacz Wiadomość
zgadzam sie z zychuzem . nieznam angielskiego i dla mnie jest trudno zrozumiec cokolwiek,udalo mi sie odp na 61% ale wiecej niedam rady bez pomocy kogos.ale zgadzam sie i zreszta jesli chodzi o cheterow bo to jest dopiero oszustwo
Zamist narzekać wystarczy przeczytać http://62.181.0.185/artykuly/szkolen...-medyczne.html
__________________
BrYK jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 08-22-2007, 05:38   #143
maciejz3
Command Sergeant Major (CSM)
 
Zarejestrowany: 27 May 2007
Miasto: Lubin
Wiadomości: 83
Wyślij wiadomość przez AIM do maciejz3 wyślij wiadomość poprzez Skype do
Domyślnie

Ja przeszedłem wszystkie treningi ale jakby chociaż dało się skracac te filmiki w szkoleniu na meda ;/
__________________
One Shot, One Kill, No Luck, Just Skill

Better to fight for SOMETHING, than live for NOTHING - General George S. Patton
maciejz3 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-15-2007, 18:30   #144
Midas
First Sergeant (1SG)
 
Zarejestrowany: 15 Nov 2007
Wiadomości: 48
Domyślnie

Tak szczerze mówiąc to ja mam pewien problem ze szkoleniem snajperskim. Wszystko jest ok, tylko jak na zaliczeniu strzelę w pierwszy lepszy obiekt to pisze, że nie zaliczyłem. Wiem, że trafiłem i rozumiem, że mam tylko 1 strzał na każdy cel, próbowałem z każdej pozycji (z rozłożonym dipodem i bez). Za groma nie wiem o co chodzi.
Midas jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-15-2007, 20:06   #145
BrYK
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Jan 2004
Miasto: Łobez
Wiadomości: 7011
Wyślij wiadomość przez AIM do BrYK Wyślij wiadomość przez Yahoo do BrYK
Domyślnie

Nie strzelaj w każdy lepszy
http://www.americasarmy.pl/artykuly/...ajperskie.html
__________________
BrYK jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 01-18-2008, 01:01   #146
Kesikowa
Specialist
 
Zarejestrowany: 18 Jan 2008
Wiadomości: 2
Domyślnie

Witam
Ja mam problem taki, że jak dochodze do 3 treningu z broniami i facet skonczy gadać. Idę w kierunku pierwszego stanowiska z zieloną strzałką nad gosciem - pistolety i nic się nie dzieje. Myslalem ze jak podejdę to jak w wcześniejszych miesjach zacznie mi cos kazac robic. Chodzę do okoła niego i nic. Wiecie co jest grane? Jak był gdzieś podobny post to przepraszam.
Kesikowa jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 01-18-2008, 02:35   #147
[ANONIM]
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 10 Aug 2004
Miasto: Babin/Lublin
Wiadomości: 2736
Wyślij wiadomość przez AIM do [ANONIM]
Domyślnie

On chyba nic nie mowi, nie pamietam. Jezeli mozesz podniesc bron to olej go.
__________________
[ANONIM] jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 01-18-2008, 10:03   #148
Kesikowa
Specialist
 
Zarejestrowany: 18 Jan 2008
Wiadomości: 2
Domyślnie

Sek w tym ze nie moge nic podnieść nie wiem czy to moja wina czy co.
Kesikowa jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 01-18-2008, 12:20   #149
Midas
First Sergeant (1SG)
 
Zarejestrowany: 15 Nov 2007
Wiadomości: 48
Domyślnie

Jak do niego podejdziesz to naciśnij [F] . Może to proste przeoczenie, ale mozliwe.
Midas jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 02-14-2008, 08:01   #150
GROM PL
Sergeant
 
Zarejestrowany: 30 Apr 2007
Wiadomości: 5
Domyślnie

Gra americas army została stworzona przez armie amerykańską w celu rekrutacyjnym potenlcjalnych żołnierzy w wieku 14-17lat. Odwzorowuje ona bardzo dokładnie etapy szkoleń np.medyczne, snajperskie, spadochronowe...itp.
Zawsze przed każdym szkoleniem jest krótki instruktarz co należy wykonać itp.
Myślicie ze jak np. żołnierz staje w włazie desantowym samolotu c-47 i widzi zielone światło to szybko otwiera sobie instrukcje skoków spadochronowych zaczyna czytać i dopiero skacze?! Panowie bez przesady, w tej grze chodzi o jak najdokładniejsze odwzorowanie realiów szkoleń i zadań a nie o ściągnięcie odp. z internetu.

kresikowa:
"Witam
Ja mam problem taki, że jak dochodze do 3 treningu z broniami i facet skonczy gadać. Idę w kierunku pierwszego stanowiska z zieloną strzałką nad gosciem - pistolety i nic się nie dzieje. Myslalem ze jak podejdę to jak w wcześniejszych miesjach zacznie mi cos kazac robic. Chodzę do okoła niego i nic. Wiecie co jest grane? Jak był gdzieś podobny post to przepraszam."

facet skonczy gadać: założe się że połowa z graczy niewie co on powiedział bo nawet go niesłuchała gdyż gracze myślą że są mondrzejsi od jakiegos botka. ale żeby niewidzieć juz wielkiego kwadratu z literką "F" to ...(wiecie co tu powinno być)

pzdr wszystkich walczących.

A i ta gra ma na celu też nauczenie przyszłych rekrutów jakiejś wiedzyna temat wojska.
GROM PL jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks


Użytkownicy aktualnie czytający ten wątek: 1 (0 użytkownik i 1 gości)
 
Narzędzia wątku

Zasady Pisania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Włączony
UśmieszkiWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT. Teraz jest 11:43.
who's online
Copyright ©2002 - 2010 AmericasArmy.pl