Wróć   America's Army PL > Dodatkowe > Forum polskich rozgrywek > LC

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
Stare 05-04-2007, 17:40   #401
Pixel
General
 
Zarejestrowany: 13 Feb 2003
Wiadomości: 1655
Wyślij wiadomość przez MSN do Pixel
Domyślnie

Prawdopodobnie w poniedzialek. Jutro albo w niedziele pojdzie news o starcie. Zaczynamy od tego tygodnia. Pierwszy mecz juz w najblizszy czwartek. Tak wiec szykujcie sie na pierwsza mapke. Bedziemy jeszcze o tym informowac.
__________________
Under Construction
Pixel jest offline   Odpowiedz z Cytatem

  #ADS
Reklama
Circuit advertisement
 
 
 
Zarejestrowany: Always
Miasto: Advertising world
Wiek: 2010
Wiadomości: Many
 

Port Lotniczy Lublin

Reklama is online  
Stare 05-05-2007, 00:44   #402
mini
General
 
Zarejestrowany: 10 Jan 2003
Miasto: Biała Podlaska
Wiadomości: 749
Wyślij wiadomość przez ICQ do mini Wyślij wiadomość przez AIM do mini
Domyślnie

No to czekamy
__________________
... bo sygnaturka była za słona ...
Regulamin forum
Linki referancyjne nie są mile widziane na forum - tym bardziej gdy nie są opisane.
mini jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-05-2007, 11:56   #403
Pixel
General
 
Zarejestrowany: 13 Feb 2003
Wiadomości: 1655
Wyślij wiadomość przez MSN do Pixel
Domyślnie

Taka mala informacja. Zamykamy juz teraz zapisy klanow. Zespoly ktore nie uzbieraly do tego czasu minimalnych 4 zawodnikow nie wezma udzialu w tym sezonie. Bylo wystarczajaco duzo czasu aby to uzupelnic i czesto przypominalismy. Do jutra natomiast pozostale klany, ktore maja minimum 4 moga uzupelniac dalej zawodnikow.
__________________
Under Construction
Pixel jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-05-2007, 12:00   #404
WiN
General
 
Zarejestrowany: 18 Sep 2005
Wiadomości: 977
Wyślij wiadomość przez ICQ do WiN Wyślij wiadomość przez AIM do WiN Wyślij wiadomość przez MSN do WiN Wyślij wiadomość przez Yahoo do WiN wyślij wiadomość poprzez Skype do
Domyślnie

Zostaje 66 zespołów o 2 za dużo 64 było by idealne na 8 grup po 8 zespołów
WiN jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-05-2007, 12:04   #405
lpz
General
 
Zarejestrowany: 13 Sep 2003
Miasto: Wrocław
Wiadomości: 922
Domyślnie

Jest 70 zespolow, z czego 6 nie ma wymaganej liczby graczy.
Jest akuratnie WiN
lpz jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-05-2007, 12:15   #406
WiN
General
 
Zarejestrowany: 18 Sep 2005
Wiadomości: 977
Wyślij wiadomość przez ICQ do WiN Wyślij wiadomość przez AIM do WiN Wyślij wiadomość przez MSN do WiN Wyślij wiadomość przez Yahoo do WiN wyślij wiadomość poprzez Skype do
Domyślnie

Wcześniej naliczyłem, że 4 zespoły nie mają 4 graczy dlatego 66 zespołów Ale pomyliłem się w obliczeniach
WiN jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-05-2007, 12:29   #407
Pixel
General
 
Zarejestrowany: 13 Feb 2003
Wiadomości: 1655
Wyślij wiadomość przez MSN do Pixel
Domyślnie

Dobra. Jeszcze jeden klan moze sie dopisac, bo dzisiaj dostalem info, ze jeden z klanow sie rozpadl tak wiec jeden spot wolny. Kto pierwszy ten lepszy.
__________________
Under Construction
Pixel jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-08-2007, 16:31   #408
Dj. Gargamel
General of the Army
General
 
Zarejestrowany: 08 May 2003
Miasto: Lublin
Wiadomości: 8640
Domyślnie

mam 2 pytanka
czy i jak mozna dac klanowiczom "kapitana" zeby mogli atakowac
czy i jak ktos moze dodac sie jeszcze do roostera
__________________
Dj. Gargamel jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-08-2007, 16:34   #409
DAD
General
 
Zarejestrowany: 18 Dec 2003
Wiadomości: 1060
Wyślij wiadomość przez AIM do DAD Wyślij wiadomość przez MSN do DAD
Domyślnie

1 Nie mozna samemu zmienic, mozna napisac do admina.
2. Chyba juz zamkniete. Trabione jest od miesiaca o uzupelnieniu skladow. Teraz tylko 1 osoba na 1 miesiac.
__________________
DAD jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-08-2007, 16:38   #410
Dj. Gargamel
General of the Army
General
 
Zarejestrowany: 08 May 2003
Miasto: Lublin
Wiadomości: 8640
Domyślnie

Cytat:
Napisał DAD Zobacz Wiadomość
1 Nie mozna samemu zmienic, mozna napisac do admina.
2. Chyba juz zamkniete. Trabione jest od miesiaca o uzupelnieniu skladow. Teraz tylko 1 osoba na 1 miesiac.
ad 1 czy to oznacza zmiane kapitana druzyny
ad 2 - od kiedy i w jaki sposob mozna dodawac kolejno po jednaj osobie
__________________
Dj. Gargamel jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-08-2007, 16:45   #411
Pixel
General
 
Zarejestrowany: 13 Feb 2003
Wiadomości: 1655
Wyślij wiadomość przez MSN do Pixel
Domyślnie

1 - Tak. Kapitan moze byc tylko jeden
2- Trzeba napisac do jednego z adminow to recznie bedzie dodawany do druzyny. Mozna to robic od dzisiaj.
__________________
Under Construction
Pixel jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-08-2007, 16:46   #412
Dj. Gargamel
General of the Army
General
 
Zarejestrowany: 08 May 2003
Miasto: Lublin
Wiadomości: 8640
Domyślnie

okeja dziekuje - molestujcie jednak kogos zeby wyzywac moglo wiecej osob bo przy obecnym rozwiazaniu jak kogos zbraknie bedzie klopot
__________________
Dj. Gargamel jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-08-2007, 16:51   #413
kaktus
General
 
Zarejestrowany: 21 Jun 2004
Wiadomości: 1856
Wyślij wiadomość przez AIM do kaktus
Domyślnie

my nie molestujemy, my gwalcimy
kaktus jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-08-2007, 17:09   #414
Zwirek
Lieutenant General
 
Zarejestrowany: 20 Aug 2004
Wiadomości: 813
Wyślij wiadomość przez MSN do Zwirek
Domyślnie

kiedy bedzie pokazane kto z kim gra w systemie pucharowym
__________________
ex.
- =[LC]=
- TRIBE
- [PSF]
Zwirek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-08-2007, 17:46   #415
Pixel
General
 
Zarejestrowany: 13 Feb 2003
Wiadomości: 1655
Wyślij wiadomość przez MSN do Pixel
Domyślnie

W systemie pucharowym? Przeciez dopiero grupy zaczelismy Skoncza sie grupy to bedzie wiadomo kto z kim gra
__________________
Under Construction
Pixel jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-08-2007, 17:51   #416
lpz
General
 
Zarejestrowany: 13 Sep 2003
Miasto: Wrocław
Wiadomości: 922
Domyślnie

w systemie pucharowym?
Jak zakonczy sie liga. Wyloni 32 druzyny ktore do niego awansuja

damn Pixel szybszy
lpz jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-08-2007, 18:40   #417
Zwirek
Lieutenant General
 
Zarejestrowany: 20 Aug 2004
Wiadomości: 813
Wyślij wiadomość przez MSN do Zwirek
Domyślnie

Cytat:
Napisał Pixel Zobacz Wiadomość
W systemie pucharowym? Przeciez dopiero grupy zaczelismy Skoncza sie grupy to bedzie wiadomo kto z kim gra
lepiej bym sie czul wiedzac np, ze miejsce pierwsze z grupy 1 gra z miejscem czwartym z grupy 2 itd.... przeciez nie chodzilo mi o nazwy teamow
__________________
ex.
- =[LC]=
- TRIBE
- [PSF]
Zwirek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-08-2007, 18:42   #418
Pixel
General
 
Zarejestrowany: 13 Feb 2003
Wiadomości: 1655
Wyślij wiadomość przez MSN do Pixel
Domyślnie

Podamy to napewno wczesniej. Aktualnie cale naszcze sily skupiamy na pierwszej kolejce Spam na gg sie leje strumieniami
__________________
Under Construction
Pixel jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-08-2007, 18:47   #419
Zwirek
Lieutenant General
 
Zarejestrowany: 20 Aug 2004
Wiadomości: 813
Wyślij wiadomość przez MSN do Zwirek
Domyślnie

Cytat:
Napisał Pixel Zobacz Wiadomość
Podamy to napewno wczesniej. Aktualnie cale naszcze sily skupiamy na pierwszej kolejce Spam na gg sie leje strumieniami
nie dziwie sie zrob przekierowanie na Lenia
__________________
ex.
- =[LC]=
- TRIBE
- [PSF]
Zwirek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-08-2007, 18:55   #420
WiN
General
 
Zarejestrowany: 18 Sep 2005
Wiadomości: 977
Wyślij wiadomość przez ICQ do WiN Wyślij wiadomość przez AIM do WiN Wyślij wiadomość przez MSN do WiN Wyślij wiadomość przez Yahoo do WiN wyślij wiadomość poprzez Skype do
Domyślnie

Cytat:
Napisał Zwirek Zobacz Wiadomość
nie dziwie sie zrob przekierowanie na Lenia
do lopeza, a ten ma bota na gg
WiN jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-09-2007, 08:14   #421
[ANONIM]
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 10 Aug 2004
Miasto: Babin/Lublin
Wiadomości: 2736
Wyślij wiadomość przez AIM do [ANONIM]
Domyślnie

FTW?!
http://img148.imageshack.us/img148/143/hlcdupamb2.jpg
__________________
[ANONIM] jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-09-2007, 08:25   #422
kaktus
General
 
Zarejestrowany: 21 Jun 2004
Wiadomości: 1856
Wyślij wiadomość przez AIM do kaktus
Domyślnie

a czego nie wiesz
jesli chodzi Ci o mapy to jakbys poczytaj komsy pod meczami to bys wiedzial

Dzisiaj juz kazda powinna miec UA jesli tak nie bedzie to piszcie do nas.
PMki
kaktus jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-09-2007, 08:26   #423
WiN
General
 
Zarejestrowany: 18 Sep 2005
Wiadomości: 977
Wyślij wiadomość przez ICQ do WiN Wyślij wiadomość przez AIM do WiN Wyślij wiadomość przez MSN do WiN Wyślij wiadomość przez Yahoo do WiN wyślij wiadomość poprzez Skype do
Domyślnie

ELITA wyzwała FNB, a FNB wyzwało ELITE. Z tego co widziałem to teraz jest już dobrze
WiN jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-09-2007, 08:27   #424
DAD
General
 
Zarejestrowany: 18 Dec 2003
Wiadomości: 1060
Wyślij wiadomość przez AIM do DAD Wyślij wiadomość przez MSN do DAD
Domyślnie

Moze o mapy chodzi. Jesli jest jakis problem, prosze napisac, bo ciezko sie domyslec.

Niezaleznie od wpisu na HLC, mapa obowazujaca a I runde jest

URBAN ASSAULT

..
edit: aaa juz WiN wyjasnil
__________________

Ostatnio edytowany przez DAD : 05-09-2007 o 08:29
DAD jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-09-2007, 08:31   #425
[ANONIM]
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 10 Aug 2004
Miasto: Babin/Lublin
Wiadomości: 2736
Wyślij wiadomość przez AIM do [ANONIM]
Domyślnie

Heh, a miałem na czerwono zaznaczyć. Dzięki WIN :*
__________________
[ANONIM] jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-09-2007, 09:07   #426
kaktus
General
 
Zarejestrowany: 21 Jun 2004
Wiadomości: 1856
Wyślij wiadomość przez AIM do kaktus
Domyślnie

jak czlowiek patrzy z ukierunkowaniem na pewne kwestie to nie widac takich kwiatkow
kaktus jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-09-2007, 09:32   #427
iFOR.maLENstwo
General
 
Zarejestrowany: 26 Jan 2004
Miasto: NSC
Wiadomości: 2686
Wyślij wiadomość przez ICQ do iFOR.maLENstwo Wyślij wiadomość przez AIM do iFOR.maLENstwo
Domyślnie

Cytat:
Napisał kaktus Zobacz Wiadomość
jak czlowiek patrzy z ukierunkowaniem na pewne kwestie to nie widac takich kwiatkow
tia szczegolnie jak na 10 wiadomosci 7 jest z pytaniem o mape
__________________

Ożeniony facet powinien zapomnieć o swoich pomyłkach.
Nie ma sensu, aby dwoje ludzi pamiętało o tym samym.
iFOR.maLENstwo jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-09-2007, 10:25   #428
WiN
General
 
Zarejestrowany: 18 Sep 2005
Wiadomości: 977
Wyślij wiadomość przez ICQ do WiN Wyślij wiadomość przez AIM do WiN Wyślij wiadomość przez MSN do WiN Wyślij wiadomość przez Yahoo do WiN wyślij wiadomość poprzez Skype do
Domyślnie

a ja nie dostałem żadnej ciekawe dlaczego?
WiN jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-09-2007, 11:16   #429
kaktus
General
 
Zarejestrowany: 21 Jun 2004
Wiadomości: 1856
Wyślij wiadomość przez AIM do kaktus
Domyślnie

boź njob i tyle ... ja tez nei dostalem na GG
kaktus jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-10-2007, 12:23   #430
Polak.
Lieutenant General
 
Zarejestrowany: 28 Jan 2005
Wiadomości: 758
Wyślij wiadomość przez MSN do Polak. Wyślij wiadomość przez Yahoo do Polak.
Domyślnie

Czemu nie moge wstawić fotki do profilu skoro ma mniej niż 100kb ?
Polak. jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-10-2007, 13:29   #431
kaktus
General
 
Zarejestrowany: 21 Jun 2004
Wiadomości: 1856
Wyślij wiadomość przez AIM do kaktus
Domyślnie

a rozmiary jakie ma 175x230 powinno hapnac
kaktus jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-10-2007, 13:56   #432
.montrey
Brigadier General
 
Zarejestrowany: 02 May 2005
Wiadomości: 287
Domyślnie

zdjecie musi byc w formacie jpg
.montrey jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-10-2007, 15:40   #433
Polak.
Lieutenant General
 
Zarejestrowany: 28 Jan 2005
Wiadomości: 758
Wyślij wiadomość przez MSN do Polak. Wyślij wiadomość przez Yahoo do Polak.
Domyślnie

No w żadnych rozmiarach nie ładuje :/ .jpg oczywiście
Polak. jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-11-2007, 08:58   #434
MadDog
Chief Warrant Officer 2
 
Zarejestrowany: 01 Dec 2005
Wiadomości: 101
Wyślij wiadomość przez MSN do MadDog Wyślij wiadomość przez Yahoo do MadDog
Domyślnie

mialem na poczatku podobny problem Sidney, ale okazalo sie ze to problem jest chyba z konfiguracja przegladarki a nie systemem HLC. Na jednym kompie w pracy mam powylaczana obsluge Active-X i innych bzdetow co zasmiecaja strony i wtedy nie chcialo mi zaladowac foty. Dopiero na innym kompie z wszystkim powlaczanym mi wczytalo - wiec sprawdz sobie opcje w przegladarce.
MadDog jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-11-2007, 12:24   #435
Uto
General
 
Zarejestrowany: 01 Dec 2003
Wiadomości: 759
Wyślij wiadomość przez MSN do Uto Wyślij wiadomość przez Yahoo do Uto
Domyślnie

Jest jeszcze kwestia nazwy pliku. Jak ma jakieś dziwne znaki to może nie odczytać.
__________________
Uto jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-13-2007, 19:23   #436
WiN
General
 
Zarejestrowany: 18 Sep 2005
Wiadomości: 977
Wyślij wiadomość przez ICQ do WiN Wyślij wiadomość przez AIM do WiN Wyślij wiadomość przez MSN do WiN Wyślij wiadomość przez Yahoo do WiN wyślij wiadomość poprzez Skype do
Domyślnie

Pisze tu, bo ktoś na pewno zauważy ;P
http://cybersport.pl/?forum:topic:148
WiN jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-13-2007, 19:55   #437
kaktus
General
 
Zarejestrowany: 21 Jun 2004
Wiadomości: 1856
Wyślij wiadomość przez AIM do kaktus
Domyślnie

Temat został już puszczony dalej (teraz już wiem dlaczego mi $$ brakuje )
kaktus jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks


Użytkownicy aktualnie czytający ten wątek: 1 (0 użytkownik i 1 gości)
 
Narzędzia wątku

Zasady Pisania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Włączony
UśmieszkiWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT. Teraz jest 10:25.
who's online
Copyright ©2002 - 2010 AmericasArmy.pl