Wróć   America's Army PL > America's Army 2.8.x > Taktyki walki

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
Stare 04-23-2007, 14:06   #101
Brawo2Zero
First Sergeant (1SG)
 
Zarejestrowany: 26 Mar 2007
Miasto: Lublin
Wiadomości: 20
Wyślij wiadomość przez AIM do Brawo2Zero Wyślij wiadomość przez MSN do Brawo2Zero
Domyślnie

Cytat:
Napisał Pietrek Zobacz Wiadomość
zalozeniem gry jest tak zwatny "TEAM WORK" i tyle, koniec piesni.

Pietrek OUT.

Ta szczególnie kiedy na mapie spotyka się (tu wstawić liczbę) graczy którzy widzą siebie po raz pierwszy i jeszcze w dodatku nie gadają w tym samym języku.
O jakim team work tutaj może być tutaj mowa.
Co do Border, to dla def nie może być mowy o jakimś campowaniu, bo z założenia są w def. To tak jakby wywalać na moście gości z def za to że siedzą w miejscu.
Z drugiej strony brak aktywnej obrony kończy się zazwyczaj złamaniem skrzydła jednego lub drugiego, albo wzięciem wzgórza z budynkiem i usadowieniem się tam snajpera a to może grozić przykrymi konsekwencjami.

Dodatkowo śmieszy mnie jeszcze zarzucanie tego snajperowi. Jeszcze w assult jest to dozrozumienia, szczególnie kiedy gość dostaje się na to małe wzgórze pomiędzy budynkiem a wrakiem auta i leży tam niemal całą rundę, w nadziei na trafienie kogoś.
__________________
Lead, follow, or get the hell out of the way

Ostatnio edytowany przez Brawo2Zero : 04-23-2007 o 14:09
Brawo2Zero jest offline   Odpowiedz z Cytatem

  #ADS
Reklama
Circuit advertisement
 
 
 
Zarejestrowany: Always
Miasto: Advertising world
Wiek: 2010
Wiadomości: Many
 

Port Lotniczy Lublin

Reklama is online  
Stare 04-27-2007, 22:25   #102
Keldorn
Sergeant
 
Zarejestrowany: 27 Apr 2007
Miasto: Warszawa
Wiadomości: 6
Wyślij wiadomość przez AIM do Keldorn wyślij wiadomość poprzez Skype do
Domyślnie

Cytat:
Napisał kmicic Zobacz Wiadomość
Dlaczego wszyscy się wpieniają jak ktoś campuje? Przecierz jak gra tezm to każdy ma jakieś zadania i jak trzeba wroga gdzieś nie wpuścic i jestes sam to głupotą jest wylatywanie na chama na gośći którzy po 2 sekundach mnie kilim. Campowanie tez jest taktyka walki. Nie kuma czemu sie wszyscy o to burzą?
Moim zdaniem jest zdecydowana różnica między camperem, a snajperem. Camper to osba, która siedzi w jednym miejscu ze snajperką i czeka na ofiary. Snajper za to umie się wtopić w otoczenie, zachowywać się cicho i samemu polować na ofiary, a nie na nie czekać.
Keldorn jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-28-2007, 07:06   #103
[ANONIM]
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 10 Aug 2004
Miasto: Babin/Lublin
Wiadomości: 2736
Wyślij wiadomość przez AIM do [ANONIM]
Domyślnie

Cytat:
Napisał Keldorn Zobacz Wiadomość
Moim zdaniem jest zdecydowana różnica między camperem, a snajperem. Camper to osba, która siedzi w jednym miejscu ze snajperką i czeka na ofiary. Snajper za to umie się wtopić w otoczenie, zachowywać się cicho i samemu polować na ofiary, a nie na nie czekać.
Przesadzasz. W grze nie ma czasu na "ciche zachowania". Misje trwaja maks 10 minut a nie jak w zyciu kilka godzin skradania sie, czolgania etc(zalezy tez gdzie taki sniper z zycia wziety ma misje). W grze dobry sniper to skuteczny sniper. Lepiej zeby przykampil sie gdzies na wroga, niz polecial kamikaze, zginal i oddal mu bron. Najwazniejsze jest, zeby co jakis czas zmienial pozycje i sprawdzal, co dzieje sie z drugiej strony. Dobrze jest tez, gdy team raporuje gdzie jest wieksza ilosc wrogow, gdzie najbardziej potrzebuja pomocy. Oczywiscie gdy nie ma takiej komunikacji, to po wlasnych obserwacjach wybierasz najdogodniejsze miejsce. Starasz sie byc niezauwazony.
__________________
[ANONIM] jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-28-2007, 09:02   #104
fisheer
Lieutenant General
 
Zarejestrowany: 01 Feb 2005
Wiadomości: 889
Wyślij wiadomość przez AIM do fisheer
Domyślnie

m16 > snajpa
fisheer jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-28-2007, 09:24   #105
Chomiq
General
 
Zarejestrowany: 21 Apr 2004
Miasto: Police
Wiadomości: 3895
Domyślnie

Cytat:
Napisał fisheer Zobacz Wiadomość
m16 > snajpa
x2
Nic nie przebije 16tki.
Chomiq jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-28-2007, 11:27   #106
[ANONIM]
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 10 Aug 2004
Miasto: Babin/Lublin
Wiadomości: 2736
Wyślij wiadomość przez AIM do [ANONIM]
Domyślnie

Cytat:
Napisał nice.Chomiq Zobacz Wiadomość
x2
Nic nie przebije 16tki.
Ja tam bym sie klocil

IMO, to zalezy od tego czym lepiej walczysz i z czym jestes skuteczny.
__________________
[ANONIM] jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-28-2007, 19:32   #107
Keldorn
Sergeant
 
Zarejestrowany: 27 Apr 2007
Miasto: Warszawa
Wiadomości: 6
Wyślij wiadomość przez AIM do Keldorn wyślij wiadomość poprzez Skype do
Domyślnie

Cytat:
Napisał [ANONIM] Zobacz Wiadomość
Przesadzasz. W grze nie ma czasu na "ciche zachowania". Misje trwaja maks 10 minut a nie jak w zyciu kilka godzin skradania sie, czolgania etc(zalezy tez gdzie taki sniper z zycia wziety ma misje). W grze dobry sniper to skuteczny sniper. Lepiej zeby przykampil sie gdzies na wroga, niz polecial kamikaze, zginal i oddal mu bron. Najwazniejsze jest, zeby co jakis czas zmienial pozycje i sprawdzal, co dzieje sie z drugiej strony. Dobrze jest tez, gdy team raporuje gdzie jest wieksza ilosc wrogow, gdzie najbardziej potrzebuja pomocy. Oczywiscie gdy nie ma takiej komunikacji, to po wlasnych obserwacjach wybierasz najdogodniejsze miejsce. Starasz sie byc niezauwazony.
Nie zgodzę się z Tobą. Moim zdaniem, jedną z roli snajpera to być oczami i uszami swoich kumpli
Keldorn jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-28-2007, 19:56   #108
fisheer
Lieutenant General
 
Zarejestrowany: 01 Feb 2005
Wiadomości: 889
Wyślij wiadomość przez AIM do fisheer
Domyślnie

Cytat:
Napisał [ANONIM] Zobacz Wiadomość
Ja tam bym sie klocil

IMO, to zalezy od tego czym lepiej walczysz i z czym jestes skuteczny.
Bedac w takiej samej sytuacji zawsze m16 > snajpa. Ilosc kul, latwiejsze strzelanie z mniejszym CMem.
fisheer jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-28-2007, 20:57   #109
[ANONIM]
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 10 Aug 2004
Miasto: Babin/Lublin
Wiadomości: 2736
Wyślij wiadomość przez AIM do [ANONIM]
Domyślnie

Cytat:
Napisał Keldorn Zobacz Wiadomość
Nie zgodzę się z Tobą. Moim zdaniem, jedną z roli snajpera to być oczami i uszami swoich kumpli
W realu na pewno, w grze niekoniecznie(uszami nie zostaniesz z byle jaka karta dzwiekowa, ale to calkiem inny temat)

Cytat:
Napisał fisheer Zobacz Wiadomość
Bedac w takiej samej sytuacji zawsze m16 > snajpa. Ilosc kul, latwiejsze strzelanie z mniejszym CMem.
Jak juz mowilem, to zalezy od umiejetnosci. Pamietaj, ze sniper moze oddac jeden skuteczny, smiertelny strzal, a m16 kilka(ew. hs).
__________________
[ANONIM] jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-29-2007, 13:08   #110
qhash
General
 
Zarejestrowany: 27 Oct 2002
Wiadomości: 812
Wyślij wiadomość przez MSN do qhash
Domyślnie

camping is a tactic , deal with it

to tyle
__________________
[-DivD-] Divine Dragons [RETIRED]
4ever 3dom
qhash jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-29-2007, 16:52   #111
-misiu
General
 
Zarejestrowany: 14 Oct 2004
Wiadomości: 728
Domyślnie

Cytat:
Napisał [ANONIM] Zobacz Wiadomość
Ja tam bym sie klocil

IMO, to zalezy od tego czym lepiej walczysz i z czym jestes skuteczny.
Dobra emka bez problemu wyjmie snajpera, nawet na MP SE
__________________

Steam - Muzyka - Poprzednio
-misiu jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 04-29-2007, 19:27   #112
[ANONIM]
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 10 Aug 2004
Miasto: Babin/Lublin
Wiadomości: 2736
Wyślij wiadomość przez AIM do [ANONIM]
Domyślnie

Cytat:
Napisał -misiu Zobacz Wiadomość
Dobra emka bez problemu wyjmie snajpera, nawet na MP SE
Ja Cie bardzo prosze. Czy musze sie powtarzac? Caly czas mowie, ze zalezy jak kto i z czym gra dobrze. Nie zaprzeczam, ze tak jest. Jezeli sa osoby grajace lepiej grajace z M'ka niz sniper w danym momencie na serwerze, to na pewno on bedzie dostawal becki.
__________________
[ANONIM] jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-02-2007, 12:22   #113
Mad_Medic
General
 
Zarejestrowany: 19 Oct 2003
Wiadomości: 2181
Domyślnie

Cytat:
Napisał -misiu Zobacz Wiadomość
Dobra emka bez problemu wyjmie snajpera, nawet na MP SE
DOBRY snajper się nie da. Nooba i z pistoletu upolujesz.
Co do samego tematu:
Campowanie to: Ukrycie się w jednym, osłonietym miejscu, i oczekiwanie na ŁATWE ofiary. W razie wykrycia, unikanie walki, przez natychmiastowe wycofanie się.
Taktyka snajpera jest podobna, ale snajper nie ma możliwości tak aktywnie uczestniczyc w walce jak gracz z bronią szturmową i musi zakceptowac taką taktykę. Ale różnica polega na tym, że snajper ma możliwośc eliminacji celów dalekich, nie możliwych, lub trudnych do likwidacji przez innych graczy.
Owszem campowanie jest taktyką, często skuteczną. Pytanie kiedy jest dozwolone?
Snajper został omówiony. Strona Broniąca się, musi uzywac camingu, bo to jej zadanie - za wszelką cenę nie dopuścic do wykonania zadania przez stronę atakującą. Blokada przejśc i dróg, wymusza kampowanie.
Deatchmatchu w AAO niet.
Co nam zaostało? Atak. I o to się rozchodzi. Nie ma nic gorszego, niż atakujący kamper z bronią szturmową do walki na średnim i bliskim dystansie, kryjący się na starcie i czekający na tego JEDNEGO obrońcę, który zdecyduje się sprawdzic rejon startu Ataku. Atak ma dzięki swojej współpracy, doprowadzic do wykonania zadania. Czyli pokonac obronę. Gostek, który aktywnie w tym procesie NIE uczestniczy, nie powinien oczekiwac pochwał.
Jaką ma rolę we wspólnym zadaniu gośc, który:
1 - Nie prowadzi ataku
2 - Nie wspiera ataku
3 - Nie pomaga kolegom
4 - Nie wskazuje/eliminuje dalekich celów
5 - Nie jest medykiem (za duże ryzyko pchac się pod ogień, by pomoc rannym).
6 - W grze typu Online Shoter, unika walki
7 - Bezpiecznie ukryty czeka na okazję - nieruchomego wroga, odwróconego plecami, który sam do niego przyjdzie?
?
To jest definicja Campera. Camper to tchórz - niczego tak się nie boi jak własnej śmierci. Uniknie jej za wszelką cenę , nawet kosztem ogólnego zadania. Walka 1 vs 1 (lub 1 vs więcej) to zagrożenie I stopnia dla jego istnienia, bo MOŻE zginąc. A jego umiejętności są mierne, więc zginie na pewno. Ma w nosie zadanie, misję, kolegów, zabawę. Liczy się tylko kolejny ŁATWY frag i unikniecie tych -10 na koncie. Camper jest zaprzeczeniem sensu gry w AAO i jest pojęciem negatywnym.
W obronie jest Obrońca, w Ataku Snajper. Camper w AAO to tylko je(ba/dy)ny* wyjątek przeszkadzającym i swoim i op4-rom. Gorszy nawet od TeKa-rza - ten ma przynajmniej jakiś cel/ lub pecha.
Camper to śmiec...
PS - W wypadku gdy obie strony są Atakującymi, równie dobrze obie mogą się bronic. A obrońcy mogą kampic...

* - niechciane pominąc...
__________________
Przysłowia AAOwskie:
"Trafił jak noob, granatem w team"
Mad_Medic jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-15-2007, 15:22   #114
hihot
Sergeant First Class
 
Zarejestrowany: 02 May 2005
Wiadomości: 10
Domyślnie

a taktyka do przodu i wdepcz w ziemie?
__________________
Sprzedam dobry sprzet!
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5362283
hihot jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-08-2007, 07:36   #115
jareklyson
Private First Class
 
Zarejestrowany: 07 Dec 2007
Wiadomości: 1
Domyślnie

Cytat:
Napisał kmicic Zobacz Wiadomość
hehe noo dokładne jestem ciekaw kiedy snajerów admini będą wywalać za kampowanie hehe
zaczynam grac po dłuższej przerwie na BC jako snajper w DEF i co robi admin po dwóch rundach w których przykampiłem ban i wywałka z serwa WTF

Cytat:
Napisał Mad_Medic Zobacz Wiadomość
3 - Nie pomaga kolegom
do tego się przyczepię bo za to na jednym serwerze dostałem bana. Cały team DEF siedział sobie jak kuropatwy w krzakach a ja sam zostałem w wierzy i wkampiłem przez dwie rundy cały team ASS dopóki admin nie rzucił mi bana z tego co wiem DEF przegrał z kretesem bo nadal siedzieli w krzakach. Kumpel z osiedla mi tak powiedział
jareklyson jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-08-2007, 08:20   #116
Symonides
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Mar 2003
Miasto: Hrabstwo Ducha
Wiadomości: 4894
Wyślij wiadomość przez ICQ do Symonides Wyślij wiadomość przez AIM do Symonides Wyślij wiadomość przez Yahoo do Symonides wyślij wiadomość poprzez Skype do
Domyślnie

polaczylem posty. nastepnrym razem jareklyson sam edytuj posta, a nie pisz jeden pod drugim.
__________________
Symonides jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-08-2007, 14:13   #117
Malutki
General
 
Zarejestrowany: 02 Dec 2005
Miasto: Bochnia/Kraków
Wiadomości: 1762
Wyślij wiadomość przez AIM do Malutki
Domyślnie

Ale bez przesady! Nie mozna nazwac camperem kogos kto siedzi w jednym miejscu doslownie przez 10s bo np. slyszy OP4 ,ktory zaraz otworzy drzwi
Mozna campic ale bez przesady. Umiejetny gracz potrafi poradzic sobie z takim kamperem ale taki noobek(w pozytywnym tego slowa znaczenu ) raczej nie. I to go zachęci "bo skoro on kampuje to ja tez moge - ZLOTA MYSL".
Ostatnio na Dusku zauwazylem ze koledzy z ambusha (PZDR - pewnie wiedza ktorzy ) przez wiekszosc czasu perfidnie siedzieli w takim niebieskim pomieszczeniu bez dachu przy bramie (nie wiem jak sie to nazywa) i czekali na killa. Nie wiem moze to byla ich tatktyka na fraga +5.0 albo poprostu stwierdzili ze niechce im sie nadwyręzac palców i posiedza sobie tutaj
__________________
Grosz do grosza... czyli zbieramy dla potrzebujących

Przyłącz się
Malutki jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-08-2007, 14:21   #118
fisheer
Lieutenant General
 
Zarejestrowany: 01 Feb 2005
Wiadomości: 889
Wyślij wiadomość przez AIM do fisheer
Domyślnie

Pubcampy to najwieksi skillowcy, nie znasz sie Malutki111one
fisheer jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-08-2007, 14:32   #119
Malutki
General
 
Zarejestrowany: 02 Dec 2005
Miasto: Bochnia/Kraków
Wiadomości: 1762
Wyślij wiadomość przez AIM do Malutki
Domyślnie

Cytat:
Napisał fisheer Zobacz Wiadomość
Pubcampy to najwieksi skillowcy, nie znasz sie Malutki111one
To mi to wytlumacz
__________________
Grosz do grosza... czyli zbieramy dla potrzebujących

Przyłącz się
Malutki jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-08-2007, 14:37   #120
fisheer
Lieutenant General
 
Zarejestrowany: 01 Feb 2005
Wiadomości: 889
Wyślij wiadomość przez AIM do fisheer
Domyślnie

[/IRONIA]





<minimalnailoscznakow>
fisheer jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-08-2007, 21:09   #121
Gumak
Master Sergeant (MSG)
 
Zarejestrowany: 25 Nov 2007
Wiadomości: 31
Domyślnie

Cytat:
Napisał hihot Zobacz Wiadomość
a taktyka do przodu i wdepcz w ziemie?
Dla mnie właśnie to jest sensem tej gry Trzeba być twardym a nie mientkim
Mam gdzieś Fragrate (choć i tak nie takie złe ) Zawsze tam gdzie się da, lecę do przodu, oczywiście z jakimś pomysłem. Zaskoczenie to największa broń. Zawsze staram się być tam gdzie się mnie Op4 nie spodziewa
Gumak jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-08-2007, 21:29   #122
Chomiq
General
 
Zarejestrowany: 21 Apr 2004
Miasto: Police
Wiadomości: 3895
Domyślnie

A ja zawsze campilem 90% czasu w wiezy na skrzynkach. To byly czasy
Chomiq jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-08-2007, 21:39   #123
Gumak
Master Sergeant (MSG)
 
Zarejestrowany: 25 Nov 2007
Wiadomości: 31
Domyślnie

Taak, wersja 1.6 Bridige Crossing (bo innej mapki się nie znało) I campienie.. Co tam ping 300... Grało się, zaznaczało się krzyżykiem broń ktróą chciało się dostać i żyć nie umierać!
Gumak jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-10-2007, 23:51   #124
Mad_Medic
General
 
Zarejestrowany: 19 Oct 2003
Wiadomości: 2181
Domyślnie

Cytat:
Napisał =M4LuTkI= Zobacz Wiadomość
Ostatnio na Dusku zauwazylem ze koledzy z ambusha (PZDR - pewnie wiedza ktorzy ) przez wiekszosc czasu perfidnie siedzieli w takim niebieskim pomieszczeniu bez dachu przy bramie (nie wiem jak sie to nazywa) i czekali na killa. Nie wiem moze to byla ich tatktyka na fraga +5.0 albo poprostu stwierdzili ze niechce im sie nadwyręzac palców i posiedza sobie tutaj
Ambush, dla twojej wiadomości, to obrona. Mają zas.. adnicze zadanie nie dopuścić VIPka do tej bramy obok. To gdzie mają pilnować? Na Spawnie Escorty?
__________________
Przysłowia AAOwskie:
"Trafił jak noob, granatem w team"
Mad_Medic jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-11-2007, 17:43   #125
Malutki
General
 
Zarejestrowany: 02 Dec 2005
Miasto: Bochnia/Kraków
Wiadomości: 1762
Wyślij wiadomość przez AIM do Malutki
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mad_Medic Zobacz Wiadomość
Ambush, dla twojej wiadomości, to obrona. Mają zas.. adnicze zadanie nie dopuścić VIPka do tej bramy obok. To gdzie mają pilnować? Na Spawnie Escorty?
No dobra ale bez przesady. Siedziec cala runde w jednym miejscu gdzie pozostali m8 biegaja po całej mapie?
__________________
Grosz do grosza... czyli zbieramy dla potrzebujących

Przyłącz się
Malutki jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-11-2007, 18:29   #126
Snipe
Lieutenant Colonel
 
Zarejestrowany: 30 May 2006
Wiadomości: 297
Wyślij wiadomość przez AIM do Snipe
Domyślnie

Cytat:
Napisał Gumak Zobacz Wiadomość
Dla mnie właśnie to jest sensem tej gry Trzeba być twardym a nie mientkim
Mam gdzieś Fragrate (choć i tak nie takie złe ) Zawsze tam gdzie się da, lecę do przodu, oczywiście z jakimś pomysłem. Zaskoczenie to największa broń. Zawsze staram się być tam gdzie się mnie Op4 nie spodziewa

taa... zgodze sie z tym. Ale sa tez takie sytuacje ze ktos taki jak Ty, (zalozmy) mowi druzynie, -dobra chlopaki, jedziemy z kurw***, bez pierdo*****, RUSH !- no dobra, chlopaki patrzą honor 87, pewnie wie co mowi, pewnie wszystko obliczyl, pewnie nie raz juz tak wygral - dobra lecimy, zobaczymy . No i sie okazuje ze caly Twoj team zostal wykoszony i zostales sam .... i kupa :/

Tez jest kwestia tego, jaki team masz i co kto potrafi, sam duzo nie zdzialasz


btw. pewnie - to nie znaczy napewno (czy jakos tak to szlo)



pozdro
Snipe jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-12-2007, 20:52   #127
Gumak
Master Sergeant (MSG)
 
Zarejestrowany: 25 Nov 2007
Wiadomości: 31
Domyślnie

Cytat:
Napisał smarek Zobacz Wiadomość
taa... zgodze sie z tym. Ale sa tez takie sytuacje ze ktos taki jak Ty, (zalozmy) mowi druzynie, -dobra chlopaki, jedziemy z kurw***, bez pierdo*****, RUSH !- no dobra, chlopaki patrzą honor 87, pewnie wie co mowi, pewnie wszystko obliczyl, pewnie nie raz juz tak wygral - dobra lecimy, zobaczymy . No i sie okazuje ze caly Twoj team zostal wykoszony i zostales sam .... i kupa :/

Tez jest kwestia tego, jaki team masz i co kto potrafi, sam duzo nie zdzialasz


btw. pewnie - to nie znaczy napewno (czy jakos tak to szlo)



pozdro
No wiadomo, America's Army to gra drużynowa a nie pospolita strzelanka
Zwykle jak lecę na pałę to pytam się kto chce ze mną, i mówię żeby mnie cowerowali. A camperów nienawidzę. Oczywiście w defensie nie istnieje coś takiego jak camping. Ale nie mogę znieść jak na pipelinie czy gdzies tam, jakiś ktoś siedzi za domkami i czeka na zbawienie..
Gumak jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-12-2007, 22:05   #128
Malutki
General
 
Zarejestrowany: 02 Dec 2005
Miasto: Bochnia/Kraków
Wiadomości: 1762
Wyślij wiadomość przez AIM do Malutki
Domyślnie

Cytat:
Napisał Gumak Zobacz Wiadomość
Oczywiście w defensie nie istnieje coś takiego jak camping.
Wierz mi, że zdolny camper potrafi campic przy kazdej okazji - taka moja malutka teoria
Bo jesli ktos siedzi w jednym miejscu, bez ruchu, bardzo trudno go dostrzec i tym samym piekielnie trudno ustrzelić to wlasnie to jest campienie w defie!
Rozumiem jak ktos siedzi np z m203 w oilach na pipie i czyha na atakujacych, lub wychyla sie zza sciany to jeszcze to przejdzie, bo wprawiony w boju zolnierz poradzi sobie z takim gostkiem, ale typ ,który siedzi nonstop np. za drzwiami i czeka jak je ktos otworzy i stanie do niego plceami - to juz jest przesada!
__________________
Grosz do grosza... czyli zbieramy dla potrzebujących

Przyłącz się
Malutki jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-13-2007, 20:55   #129
Gumak
Master Sergeant (MSG)
 
Zarejestrowany: 25 Nov 2007
Wiadomości: 31
Domyślnie

Taaa.. Czytając to nasuwa mi się pewna teoria mojego autorstwa. Wg mnie lepiej mieć za wrogów zgraję doświadczonych graczy niż noobków, w moim przypadku to się sprawdza. Taki noob co pierwszy raz gra np. na pipie jest nie obliczalny. Potrafi wleść w takie miejsce, że nigdy w życiu nie przyszło by Ci one do głowy (Na pipe raczej wszystkie możliwości były już sprawdzone ) Zabija Cię kosmicznym fartem strzelając w plecy a ty ze złości rozwalasz myszkę, klawiaturę, monitor.. A gdy zginiesz w pojedynku, lub w jakiś sensowy sposób to odrazu inaczej się oswoić z myślą że, ktoś w stanie jest mnie zabić
Gumak jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-13-2007, 21:29   #130
Malutki
General
 
Zarejestrowany: 02 Dec 2005
Miasto: Bochnia/Kraków
Wiadomości: 1762
Wyślij wiadomość przez AIM do Malutki
Domyślnie

Cytat:
Napisał Gumak Zobacz Wiadomość
Taaa.. Czytając to nasuwa mi się pewna teoria mojego autorstwa. Wg mnie lepiej mieć za wrogów zgraję doświadczonych graczy niż noobków, w moim przypadku to się sprawdza. Taki noob co pierwszy raz gra np. na pipie jest nie obliczalny. Potrafi wleść w takie miejsce, że nigdy w życiu nie przyszło by Ci one do głowy (Na pipe raczej wszystkie możliwości były już sprawdzone ) Zabija Cię kosmicznym fartem strzelając w plecy a ty ze złości rozwalasz myszkę, klawiaturę, monitor.. A gdy zginiesz w pojedynku, lub w jakiś sensowy sposób to odrazu inaczej się oswoić z myślą że, ktoś w stanie jest mnie zabić
Tak bo przynajmniej doswiadczony gracz potrafi dostrzec pewna granice, ktora jest przyzwoite campienie Jesli zgine w pojedynku typu twarza w twarz, oczywiscie nie szaleje z radosci jak małpa co dostala banana, tylko rozmyslam co zrobilem nie tak i probuje sie porawic. A jesli wparowuje do pokoju i okazuje sie ze dostalem w plecy z miejsca ktore znajduje sie gdzies w dupie (za przeproszeniem) to trafia mnie szlag, bo widac kto tchorzy a kto potrafi grac fair.

PS: Czesto takiemu 10h kampa nie wychodzi, bo porostu nie umie sobie wycelowac.
__________________
Grosz do grosza... czyli zbieramy dla potrzebujących

Przyłącz się

Ostatnio edytowany przez Malutki : 12-13-2007 o 21:31
Malutki jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-13-2007, 21:38   #131
Gumak
Master Sergeant (MSG)
 
Zarejestrowany: 25 Nov 2007
Wiadomości: 31
Domyślnie

Cytat:
Napisał =M4LuTkI= Zobacz Wiadomość
Tak bo przynajmniej doswiadczony gracz potrafi dostrzec pewna granice, ktora jest przyzwoite campienie Jesli zgine w pojedynku typu twarza w twarz, oczywiscie nie szaleje z radosci jak małpa co dostala banana, tylko rozmyslam co zrobilem nie tak i probuje sie porawic. A jesli wparowuje do pokoju i okazuje sie ze dostalem w plecy z miejsca ktore znajduje sie gdzies w dupie (za przeproszeniem) to trafia mnie szlag, bo widac kto tchorzy a kto potrafi grac fair.

PS: Czesto takiemu 10h kampa nie wychodzi, bo porostu nie umie sobie wycelowac.
No niekiedy i doświadczeni gracze nie znają granic... W campowaniu widzą sposób na frag +5. Naszczęście ja nauczyłem się już grać 4 fun a nie dla tracka..
Gumak jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-18-2007, 00:45   #132
Mad_Medic
General
 
Zarejestrowany: 19 Oct 2003
Wiadomości: 2181
Domyślnie

Oczywiście kamperzy się przydają.
Bo nie chyba większej satysfakcji, niż wbić takiemu argument 5,56mm do głowy, najlepiej zza pleców i z przystawienia.
A już zrobienie tego kilka rund pod rządek (jak kamper jest przyzwyczajony do miejscówki) to wręcz terapeutyczne przeżycie.
__________________
Przysłowia AAOwskie:
"Trafił jak noob, granatem w team"
Mad_Medic jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-21-2007, 01:00   #133
Bushi_[PL]
Warrant Officer 1
 
Zarejestrowany: 21 May 2007
Miasto: Tam
Wiadomości: 82
Domyślnie

camperom mówimy stanowcze NIE ... ot przykład z dzisiaj:

BC, prawie cały ass dostał się pod ogień i poległ...prawie, bo okazało się, że jeden tępy snajper ukrył się w swojej wieży i kisił się tam...oczywiście jakiś tag clanu przed nickiem, czy coś tam...def (gdzie byłem i ja) poszliśmy po niego, bo nie widziało się nam siedzieć przez 5 minut i się nudzić...2 chyba zginęło nim tamten dostał z nade'a...jeszcze chyba 2 rundy tak robił, potem dostał kicka albo sam wyszedł...

jak już tu ktoś wspomniał, czasami trzeba się przykampić, bo to mignął ktoś przez okno i wiemy, że zaraz wejdzie do pomieszczenia, to nie grzech kucnąć w rogu szybko i serie w plecy puścić... i pójść dalej...to jest po prostu umiejętność gry, wykorzystania planszy, taktyki itd. ... co innego jeśli my w tym rogu czaimy się 14rund i zbijamy tylko fragi i boimy się nawet wychylić nosa, to już jest lamerstwo...

kiedy ass zaczyna kampić, def zaczyna rushować i atakować to gracz zaczyna tracić orientacje i nie wie w jakim teamie jest i jakie ma zadania a nie? powiedzmy taki player do 15h...trafia do def, patrzy, a tu wszyscy huurrrrrraaaaaa do przodu na moście i potem to mu się utrwala i robi to cały czas...jak też dzisiaj na BC, my zostaliśmy koło wieży, przy aucie, za pilarami, a jeden kolo dzida do przodu...co z tego, że zabił 2, skoro sam zginął, a my baliśmy się strzelać by go nie trafić?

ehh...

pozdrawiam
Bushi_[PL] jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-22-2007, 16:17   #134
Piona
Captain
 
Zarejestrowany: 08 Sep 2005
Wiadomości: 347
Wyślij wiadomość przez AIM do Piona
Domyślnie

most to jest calkiem inna bajka..... jak ma ochote to niech leci do przodu... jak ass ma ochote to niech siedzi z tylu .......

most to dla mnie calkiem inna gra niz AA
__________________
Sneaky Sneaky
Piona jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-09-2008, 19:19   #135
Klierowski
Sergeant
 
Zarejestrowany: 07 May 2008
Miasto: Lębork
Wiadomości: 9
Wyślij wiadomość przez AIM do Klierowski
Domyślnie

Nie potrafię zrozumieć ludzi twierdzących że camp to rzecz zła i niesprawiedliwa...przyciesz do cholery ta gra to nie CS! jeśli wam nie pasuje że gracze chcą przeżyć rundę a nie ginąć w frontowej szarży biorąc z godnością kule na klate...dla mnie camper to osoba która zamiast probować wykonać zadanie i pomóc drużynie czeka poprostu aż mu ktoś wpadnie pod lufe żeby nabić fragi.
Takim ludziom mówie -"spierda*** do CS!".
Klierowski jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-09-2008, 19:25   #136
-misiu
General
 
Zarejestrowany: 14 Oct 2004
Wiadomości: 728
Domyślnie

Cytat:
Napisał [ANONIM] Zobacz Wiadomość
Ja Cie bardzo prosze. Czy musze sie powtarzac? Caly czas mowie, ze zalezy jak kto i z czym gra dobrze. Nie zaprzeczam, ze tak jest. Jezeli sa osoby grajace lepiej grajace z M'ka niz sniper w danym momencie na serwerze, to na pewno on bedzie dostawal becki.
Cały czas utrzymuje swoje zdanie, że dobra emka zawsze wyjmie snajpera
__________________

Steam - Muzyka - Poprzednio
-misiu jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-09-2008, 19:32   #137
[ANONIM]
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 10 Aug 2004
Miasto: Babin/Lublin
Wiadomości: 2736
Wyślij wiadomość przez AIM do [ANONIM]
Domyślnie

Cytat:
Napisał -misiu Zobacz Wiadomość
Cały czas utrzymuje swoje zdanie, że dobra emka zawsze wyjmie snajpera
Nawet najlepszego, ktory zobaczy 1 pixel i zabije?
__________________
[ANONIM] jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-09-2008, 19:35   #138
-misiu
General
 
Zarejestrowany: 14 Oct 2004
Wiadomości: 728
Domyślnie

Cytat:
Napisał [ANONIM] Zobacz Wiadomość
Nawet najlepszego, ktory zobaczy 1 pixel i zabije?
Jasne. Dym, podbiegasz, granacik, walka CQB i pozamiatane. Działa nawet na MPSE (choć dawno tam nie grałem)

Nigdy z Brutusem nie grałeś ?
__________________

Steam - Muzyka - Poprzednio

Ostatnio edytowany przez -misiu : 05-09-2008 o 19:37
-misiu jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-09-2008, 19:48   #139
[ANONIM]
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 10 Aug 2004
Miasto: Babin/Lublin
Wiadomości: 2736
Wyślij wiadomość przez AIM do [ANONIM]
Domyślnie

Cytat:
Napisał -misiu Zobacz Wiadomość
Jasne. Dym, podbiegasz, granacik, walka CQB i pozamiatane. Działa nawet na MPSE (choć dawno tam nie grałem)

Nigdy z Brutusem nie grałeś ?
Nie wiem kto to jest

No CQB to wiadomo ze m-ka ma wieksza szanse niz sniper
__________________
[ANONIM] jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-10-2008, 01:40   #140
Liga-PL
General
 
Zarejestrowany: 11 Jul 2003
Wiadomości: 920
Wyślij wiadomość przez AIM do Liga-PL
Domyślnie

Cytat:
Napisał Bushi_[PL] Zobacz Wiadomość
.co z tego, że zabił 2, skoro sam zginął
jak to co? fragrojt zielony u jeszcze przewage zrobil
__________________
- mamo, mamo czy ja bylem adoptowany
- tak, ale cie oddali........
Liga-PL jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-10-2008, 11:22   #141
YerkaN
Second Lieutenant
 
Zarejestrowany: 27 Sep 2004
Wiadomości: 195
Domyślnie

Cytat:
Napisał Georg_PL Zobacz Wiadomość
z czytania z zrozumieniem" mam 5 więc mnie nie pouczaj a na temat tych baranów to masz rację

O i to sie liczy !


Co do tematu jest to jakos napinka opada, a poza tym jest glupi. Niech sobie pubskille campia na servach, lepiej zagrac jakiegos spara w miedzyczasie.
__________________
...bo syganturka była za duża.
YerkaN jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-15-2008, 21:56   #142
Fr3$Z
Chief Warrant Officer 3
 
Zarejestrowany: 12 Apr 2007
Wiadomości: 231
Domyślnie

Eh.... niema to jak zabicie campucha, ale lepsze jest to jak slyszysz kolesia TUPIACEGO w nastepnym pokoju, on wyskakuje ty go zabijasz i oczywiscie ty jestes kampa bo koles tupie jak slon...
__________________
Fr3$Z jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-15-2008, 22:36   #143
Mad_Medic
General
 
Zarejestrowany: 19 Oct 2003
Wiadomości: 2181
Domyślnie

Cytat:
Napisał Klierowski Zobacz Wiadomość
Nie potrafię zrozumieć ludzi twierdzących że camp to rzecz zła i niesprawiedliwa...przyciesz do cholery ta gra to nie CS! jeśli wam nie pasuje że gracze chcą przeżyć rundę a nie ginąć w frontowej szarży biorąc z godnością kule na klate...dla mnie camper to osoba która zamiast probować wykonać zadanie i pomóc drużynie czeka poprostu aż mu ktoś wpadnie pod lufe żeby nabić fragi.
Takim ludziom mówie -"spierda*** do CS!".
A co ci przyjdzie z przezytej rundy bez wykonanego zadania? Tracker podniesie średnią o 0,0001%?
Co to za umięjętność skitrać się głęeeeboko w teksturkach i czekać po cichu, aż zegarek doliczy do 00:00? To jest zakończenie rundy z godnością?
To jest gra, której celem jest wykonanie zadania. Nie próbujesz - nie grasz.
Co ci przyjdzie z brania kul na klatę? Przyjdzie to, że CHOCIAŻ próbowałeś coś zrobić. Raz się uda, a raz nie. Nic na tym nie tracisz, bo TO TYLKO GRA, a nie góry w Afganistanie. Zginiesz - za pół minuty grasz znowu.
Pozwól że przypomnę:
Nie potrafię zrozumieć ludzi twierdzących że camp to rzecz zła i niesprawiedliwa...przyciesz do cholery ta gra to nie CS!

I raz jeszcze:
dla mnie camper to osoba która zamiast probować wykonać zadanie i pomóc drużynie czeka poprostu aż mu ktoś wpadnie pod lufe żeby nabić fragi.
Takim ludziom mówie -"spierda*** do CS


Czyli, kampienie nie jest be, ale kamperom mówię nie... Zdecyduj się.
__________________
Przysłowia AAOwskie:
"Trafił jak noob, granatem w team"
Mad_Medic jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-16-2008, 16:27   #144
Symonides
Moderator
General
 
Zarejestrowany: 25 Mar 2003
Miasto: Hrabstwo Ducha
Wiadomości: 4894
Wyślij wiadomość przez ICQ do Symonides Wyślij wiadomość przez AIM do Symonides Wyślij wiadomość przez Yahoo do Symonides wyślij wiadomość poprzez Skype do
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mad_Medic Zobacz Wiadomość
A co ci przyjdzie z przezytej rundy bez wykonanego zadania?
Ja wole przezyc bez wykonania zadania, niz zginac bez wykonania zadania. Martwy zolnierz nie jest przydatny do niczego jak tylko do wywieszenia jego nazwiska na pomniku.
Zywy zawsze jeszcze ma szanse przyczynic sie do osiagniecia celu.
__________________
Symonides jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-16-2008, 19:02   #145
.Tito.
Lieutenant Colonel
 
Zarejestrowany: 05 Aug 2003
Miasto: Kęty
Wiadomości: 305
Wyślij wiadomość przez MSN do .Tito.
Domyślnie

zapachniało patosem
.Tito. jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-20-2008, 09:35   #146
ono1
Private First Class
 
Zarejestrowany: 30 Apr 2008
Wiadomości: 1
Domyślnie

Cytat:
Napisał enclave.Bielmo Zobacz Wiadomość
,,Ja lubie campić'' -- nie widziałem że tylu pedłaów gra w AAO...
Campią Ci, którzy nie potrafiągrać, koniec Strzelają gorzej od innych, dostają w pałe za każdym razem kiedy strzelają sie z kimś 1vs1 na bliski dystans...
Campić można na meczu, ale nie na serwie....
Zaczyna sie runda a niektóe cioty już po 10 sekundach zajmują pozycje na leżaka i patrzą w ten swój jeden wyznaczony punkt....

Jedna życiowa prawda, kto campi nie umie grać, koniec...(jak ja lubie zajść takiego campera od tyłu i mu wsadzić moją AR w du**pe i wiercić go aż zemdleje przed kompem z zawiści....)

Szacun...
A jak sobie wyobrażasz osobę biegajacą ze snajperą
ono1 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-20-2008, 12:02   #147
-misiu
General
 
Zarejestrowany: 14 Oct 2004
Wiadomości: 728
Domyślnie

Cytat:
Napisał ono1 Zobacz Wiadomość
A jak sobie wyobrażasz osobę biegajacą ze snajperą
Nie biegałeś nigdy po Urbanie ze snajpą?
__________________

Steam - Muzyka - Poprzednio
-misiu jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-21-2008, 08:02   #148
[1stCav]MikiOk
Sergeant Major (SGM)
 
Zarejestrowany: 06 May 2007
Wiadomości: 58
Domyślnie

ja moze tylko dodam, ze wszystko zalezy kto jak potrafi grac i przede wszystkim zalezy w duzej mierze od sprzetu. bywalo ze mialem takie przeyciecia w bliskim kontakcie z wrogiem, ze nie mialo to najmniejszego sensu i wybieralem walke na dystans. z czasem sprzet zaczal ewaluowac i pozwala na dzien dzisiejszy stanac oko w oko z wrogiem i nie boje sie ze sprzet przytnie na tyle ze padne pierwszy.
kiedys kampilem, na dzien dzisiejszy staram sie tego nie robic (no chyba ze jestem czerwony i ze mnie kapie)
do kampienia (lub tez uspokojenia stylu gry) wybieram sobie inna gra: Armed Assault. znacznie wieksza przestrzen i inny styl walki.
__________________
Poznaj [1stCav]
[1stCav]MikiOk jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-21-2008, 08:58   #149
=Yacca=
First Sergeant (1SG)
 
Zarejestrowany: 02 Jan 2008
Miasto: Nysa
Wiadomości: 59
Wyślij wiadomość przez MSN do =Yacca=
Domyślnie

Nie każdy kamper to tchórz ale każdy tchórz to kamper
__________________
www.1stCav.pl
=Yacca= jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 12-14-2008, 21:10   #150
lukasz1626154
Sergeant
 
Zarejestrowany: 17 May 2007
Wiadomości: 2
Domyślnie

ja nielubie camperow tylko dlatego ze trza czekac przez nich dlugo na nowa runde a i tak szybko ich zaje.... )
lukasz1626154 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks


Użytkownicy aktualnie czytający ten wątek: 1 (0 użytkownik i 1 gości)
 
Narzędzia wątku

Zasady Pisania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Włączony
UśmieszkiWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT. Teraz jest 14:16.
who's online
Copyright ©2002 - 2010 AmericasArmy.pl