Wróć   America's Army PL > Dodatkowe > Inne

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku
Stare 11-19-2002, 09:26   #1
Ciacho
Chief Warrant Officer 4
 
Zarejestrowany: 16 Oct 2002
Wiadomości: 98
Wyślij wiadomość przez MSN do Ciacho
Domyślnie Za Linią Wroga

Czy ktos z was ogladał ten film.Podobał wam się?
Ciacho jest offline   Odpowiedz z Cytatem

  #ADS
Reklama
Circuit advertisement
 
 
 
Zarejestrowany: Always
Miasto: Advertising world
Wiek: 2010
Wiadomości: Many
 

Port Lotniczy Lublin

Reklama is online  
Stare 11-19-2002, 09:32   #2
Ciacho
Chief Warrant Officer 4
 
Zarejestrowany: 16 Oct 2002
Wiadomości: 98
Wyślij wiadomość przez MSN do Ciacho
Domyślnie

Ten gosciu co sciga pilota amerykańskiego jest w posiadaniu M24 SWS.Moim zdaniem strzelajac do siedzącego na tamie(chyba) głównego bochatera powinien trafic za pierwszym razem no ale film by sie predko skonczył no nie :-)
Ciacho jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-19-2002, 11:16   #3
KaT
General
 
Zarejestrowany: 16 Oct 2002
Miasto: Warszawa
Wiadomości: 6794
Domyślnie

A moze sie opil jakiejs Rakiji i mial laga
__________________
KaT jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-19-2002, 11:56   #4
No0oNe
General
 
Zarejestrowany: 16 Oct 2002
Wiadomości: 920
Wyślij wiadomość przez MSN do No0oNe Wyślij wiadomość przez Yahoo do No0oNe
Domyślnie

hehehehe FPS-y mu spadly
No0oNe jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-19-2002, 12:49   #5
Merkav
General
 
Zarejestrowany: 16 Oct 2002
Wiadomości: 1327
Wyślij wiadomość przez MSN do Merkav Wyślij wiadomość przez Yahoo do Merkav
Domyślnie

Krotko mowiac film przeciatny mi nie przypadl do gustu. A co sadzice o Regulaminie Zabijania :
__________________
Merkav jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-19-2002, 13:53   #6
Kicarz
General
 
Zarejestrowany: 16 Oct 2002
Wiadomości: 1067
Wyślij wiadomość przez MSN do Kicarz
Domyślnie

Film niezbyt ciekawy,ale to moje zdanie
Kicarz jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-19-2002, 15:11   #7
[GROM]_Nightorc
General
 
Zarejestrowany: 07 Nov 2002
Wiadomości: 1878
Wyślij wiadomość przez MSN do [GROM]_Nightorc
Domyślnie

e tam te wszystkie filmy sux
We were soldiers, Wrog u Bram, Black Hawk Down! to sa filmy
__________________
Za moich czasow... Sniper byl dopiero wprowadzany a strzelnice zaliczalo sie na wersji 1.14
[GROM]_Nightorc jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-19-2002, 17:34   #8
[PL]_Przemooo
General
 
Zarejestrowany: 16 Oct 2002
Miasto: Key West, Floryda
Wiadomości: 1943
Domyślnie

Mi się podobał - zwłaszcza akcja kiedy umykał samolotem przed rakietami

W dwóch momentach tylko sie pogubiłem :

1) Gdy schował się wsród ciał był praktycznie na wierzchu - a mimo to scigajacy go kłuli bagnetami ciała , które na pierwszy rzut oka leżały tam sporo czasu a go nie zobaczyli ( odrózniał się znacznie od pozostałych )

2) Zamiana uniformu - jak on to zrobił w tak krótkim czasie ( zdjac taki kombinezon to trochę trwa a zwłaszcza założenie go na trupa ) i skąd wziął uniform Serba ?
[PL]_Przemooo jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-20-2002, 10:54   #9
Ciacho
Chief Warrant Officer 4
 
Zarejestrowany: 16 Oct 2002
Wiadomości: 98
Wyślij wiadomość przez MSN do Ciacho
Domyślnie

Faktycznie z tymi ciałami to było dziwne napoczątku było pokazane ze padł na gromade trupów a potem ze był pod trupem (chyba sie teleportował-co do tego przebrania to tylko jest pmozliwe w filmie w realu zesrał by się ze strachu widząc wjeżdzajacy T-72 do budynku a nie myslał o brzebieraniu w ciuchy (to była poprostu bajka)
Ciacho jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-22-2002, 16:07   #10
Goostaff
Lieutenant General
 
Zarejestrowany: 21 Oct 2002
Wiadomości: 588
Domyślnie

Za linia wroga = WIELKIE LOL

A koniec mnie rozjechal kompletnie, piekny i dramatyczny - miodzio z poslizgiem

Przyznam jednak, ze zapowiadal sie (pierwsze 20 min) calkiem fajnie, nawet z Top Gunem mi sie skojarzyl ale szybko sie wyleczylem
__________________
FORZAITALIAFORZA
FORZAITALIAFORZA
FORZAITALIAFORZA
FORZAITALIAFORZA
Goostaff jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 11-24-2002, 13:18   #11
WOjtas
General
 
Zarejestrowany: 20 Nov 2002
Wiadomości: 3087
Wyślij wiadomość przez ICQ do WOjtas Wyślij wiadomość przez MSN do WOjtas
Domyślnie

co do "BEHIN ENEMY LINES" to bylo kilka ciekawych scen. ale ogolnie faktycznie film kulwy zdziebko.
ale jak ktos nie widziial Black Howk Down to musi zobaczyc. dawno nie widzialem filmu z tkimi super ujeciami (i to jeszcze polskiego operatora) i z tak wciagajaca fabula. no miodzio po prostu. sceny gdzie pilot robi unik przed erpegiem albo erpeg trafiajacy w ciezarowke... no boskie. super tez bylo ujecie jak muzyny sie rzucili do drugiego helikptera (podobno wtedy nie zrozumieli statysci co mieliz zrobic i mocno poturbowali operatora kamery)
po prostu bardzo polecam
co do Bylismy rzołnierzami to jest tam kilka taich troche bajkowych scen i takich ktorych mnie w amerykanskich filmach bardzo denerwuja. gdy ojciec tolmaczyc cureczce co to jest wojna... bleee
no ale tez jest kilka dobrych ujec i sicen. np zle podane namiary na zrzut napalmu i inne ciekawe i krwiste
w sumie tez mozna polecic
w sumie stwierdzam ze filmow wojjenych moglo by byc wiecej. materialow na takie raczej nie brakuje. ostatnio wiele sie dzieje. nie chodzi mi juz o druga wojna swiatowa czy wietnam bo tymi filmami mozna sie juz przejesc. ale cos w stylu wlasnie Chelikoptera w ogniu czy innych jakis wspolczesnych pokazujacyhc mozliwosci obze wyszkolonych oddzialow...
__________________
Kiedy wszyscy wokół ciebie równiuteńko idą
Przyjacielu ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość
I kiedy bronisz prawdy mając ją za jedynie prawdziwą
Ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość
I gdy już wierzysz, że twoja perspektywa jest jedyną perspektywą
Ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość
I zanim uznasz tych co mają ją za zbędne ogniwo
Przyjacielu, ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość
WOjtas jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-24-2003, 17:23   #12
TaS-Q
Major General
 
Zarejestrowany: 17 Apr 2003
Miasto: Aleksandrów Kujawski
Wiadomości: 342
Wyślij wiadomość przez AIM do TaS-Q wyślij wiadomość poprzez Skype do
Domyślnie

Otóż film oglądałem bardzo fajny.
Pozatym podobały mi się cztery sceny:
1. jak kolesie uciekają F - 18 przed rakietami (początkowa scena)
2. jak główny bohater ucieka przez obszar zaminowany granatami w jakiejś starej hali
3. jak główny bohater ucieka w mieście przed pociskami czołgowymi
4. scena końcowa nad jeziorem jak skład ratunkowy spotyka się z oddziałami wroga.
Wtedy jest fajna sieczka

dziękuję za uwagę
__________________


TaS-Q jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-29-2003, 23:00   #13
Tata.Kazika
First Lieutenant
 
Zarejestrowany: 09 Nov 2002
Wiadomości: 185
Domyślnie

Film beznadziejny typowy produkt nastawiony na bicie kasy , to juz akademia policyjna 7 była bardziej realistycznym filmem...

A MAtrix 2 tez był do bani...
Tata.Kazika jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-30-2003, 13:09   #14
WOjtas
General
 
Zarejestrowany: 20 Nov 2002
Wiadomości: 3087
Wyślij wiadomość przez ICQ do WOjtas Wyślij wiadomość przez MSN do WOjtas
Domyślnie

Cytat:
Napisał [PsSquad
Widowmaker]
...
A MAtrix 2 tez był do bani...
a czym to uzasadnisz
brakiem realizmu LOL
jestes chyba jedna z pierwszych osob - chyba, bo nie czytalem topicu o Matrixie - ktorej by sie ten film nie podobal...
__________________
Kiedy wszyscy wokół ciebie równiuteńko idą
Przyjacielu ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość
I kiedy bronisz prawdy mając ją za jedynie prawdziwą
Ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość
I gdy już wierzysz, że twoja perspektywa jest jedyną perspektywą
Ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość
I zanim uznasz tych co mają ją za zbędne ogniwo
Przyjacielu, ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość
WOjtas jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-30-2003, 13:33   #15
Rancor
General
 
Zarejestrowany: 25 Mar 2003
Miasto: Ostrów Wlkp
Wiadomości: 754
Wyślij wiadomość przez AIM do Rancor
Domyślnie

Cytat:
Napisał [GROM
_Nightorc]e tam te wszystkie filmy sux
We were soldiers, Wrog u Bram, Black Hawk Down! to sa filmy
Zgadzam sie z toba - te filmy sa super, ale dodał bym jesze do nich staruteńki ,,pluton,, , ,,żelazny trójkąt,, ,,urodzony 4 lipca,, z Tomem Cruzem i ,,regulamin zabijania,,
Update
ostatnie 4 to najlepsze filmy o wojnie pod kątem psychologicznym - moim zdaniem
A czy ktoś pamięta stary film, jeżeli dobrze pamietam to ,,Czołg,, [o afganistanie] - najpiękniejsza scena - przejechanie afganczyka przez ruski czołg!
__________________
weteran [BEZBRONNI]
weteran [1st.PB]
Rancor jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-30-2003, 17:47   #16
wisNiaT7
Lieutenant Colonel
 
Zarejestrowany: 03 Feb 2004
Miasto: Warszawa
Wiadomości: 396
Wyślij wiadomość przez ICQ do wisNiaT7 Wyślij wiadomość przez AIM do wisNiaT7 Wyślij wiadomość przez MSN do wisNiaT7
Domyślnie

Fajny jest Film za Lina Wroga ,Libetator 1 i 2 i inne
wisNiaT7 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-30-2003, 18:04   #17
Sundowner
General
 
Zarejestrowany: 13 Dec 2002
Wiadomości: 2212
Wyślij wiadomość przez ICQ do Sundowner Wyślij wiadomość przez MSN do Sundowner
Domyślnie

Cytat:
Napisał =SF=BANDIT_[PL
]Fajny jest Film za Lina Wroga ,Libetator 1 i 2 i inne
Normalnie spadłem z krzesła...

Więcej takich wypowiedzi ! Może się przebiję do sąsiadów z dołu !
__________________
Sundowner jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 05-30-2003, 19:11   #18
No0oNe
General
 
Zarejestrowany: 16 Oct 2002
Wiadomości: 920
Wyślij wiadomość przez MSN do No0oNe Wyślij wiadomość przez Yahoo do No0oNe
Domyślnie

brat 1 r0x0r (nie nie chodzi o to ze ruski naprawde b dobry film) 2 juz nie to samo chodz fajnie sie roscy nabijaja z czarnego wozicielstwa
No0oNe jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 06-01-2003, 16:23   #19
Sundowner
General
 
Zarejestrowany: 13 Dec 2002
Wiadomości: 2212
Wyślij wiadomość przez ICQ do Sundowner Wyślij wiadomość przez MSN do Sundowner
Domyślnie

Cytat:
Napisał [VDK
G_pl]
2. jak główny bohater ucieka przez obszar zaminowany granatami w jakiejś starej hali
W końcu znalazłem co to byly za miny

PP-MI-SR czeskiej produkcji

http://www.angola.npaid.org/mine_czecho_pp_mi_sr.htm
__________________
Sundowner jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Stare 06-01-2003, 16:47   #20
Kicarz
General
 
Zarejestrowany: 16 Oct 2002
Wiadomości: 1067
Wyślij wiadomość przez MSN do Kicarz
Domyślnie

Sun .............................
Kicarz jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz

Bookmarks


Użytkownicy aktualnie czytający ten wątek: 1 (0 użytkownik i 1 gości)
 
Narzędzia wątku

Zasady Pisania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Włączony
UśmieszkiWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT. Teraz jest 18:19.
who's online
Copyright ©2002 - 2010 AmericasArmy.pl